Suzuki LTZ-400

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
Avatar
stinger
6WD
Viestit: 332
Liittynyt: 02 Marras 2004 21:31
Paikkakunta: Polaris 750

Viesti Kirjoittaja stinger »

Verot oli 2244,80 euroa puolen vuoden odottelun jälkeen. Vähän meni yli kympin kokonaishinta. 11500 oli joku verotusarvo, 11500x 0,16x1,22=2244.80€. Heh, näinkin monimutkainen laskutoimitus kestää puoli vuotta :lol:
Avatar
Alkkari
3WD
Viestit: 86
Liittynyt: 06 Marras 2005 21:19
Paikkakunta: Etelä-Suomi Mönkkä:LTZ440 K5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alkkari »

stinger kirjoitti:Verot oli 2244,80 euroa puolen vuoden odottelun jälkeen. Vähän meni yli kympin kokonaishinta. 11500 oli joku verotusarvo, 11500x 0,16x1,22=2244.80€. Heh, näinkin monimutkainen laskutoimitus kestää puoli vuotta :lol:
Meinaatko että tulli on jotenkin hidas :lol:

Se 11500€ on se ee-spedin hinta, josta määräytyy ne tullimaksut jatkossakin samanlaisille vehkeille.
Opinion is like an asshole, everyone got it. -Callahan
Avatar
Nico_de_Nirvi
3WD
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Tammi 2005 22:00
Mönkijä:: Can-Am Outlander T3 Max 650 XT
Paikkakunta: Muurame

Suzuki LT-Z 400 TARJOUKSESSA

Viesti Kirjoittaja Nico_de_Nirvi »

COC papereilla + 2 renkaat kotiovelle 7900 eur (ei sisällä katsastusta + eikä autoveroa)

Crossi malli 5900 eur
Avatar
stinger
6WD
Viestit: 332
Liittynyt: 02 Marras 2004 21:31
Paikkakunta: Polaris 750

Viesti Kirjoittaja stinger »

Minkä tehtaan tekemillä muutoksilla ja montako kohtaa siinä coc-dokkarissa on?
Avatar
mabbe
3WD
Viestit: 117
Liittynyt: 22 Kesä 2005 01:00
Paikkakunta: Järvenpää

saksasta...

Viesti Kirjoittaja mabbe »

Eikö kaikissa vm.03-05 raptor660 ja ltz400:ssa jotka ovat kilvissä saksanmaalla ole tuota coc-paperia!?


ja asiasta kolmanteen! mikä vanteiden pulttijako en suzuki ltz400:ssa edessä/takana?

t.mabbe
Honda TRX450R -tuunattu katurassi-
Ford Transit 2.5 -00 -käyttis-
Avatar
stinger
6WD
Viestit: 332
Liittynyt: 02 Marras 2004 21:31
Paikkakunta: Polaris 750

Viesti Kirjoittaja stinger »

Toisesta asiasta: on niillä coc-paperi, mutta siinä saattaa olla vain 15 kohtaa ja pakokaasupäästöt saattaa olla isommat.
Kolmannesta: pulttijako edessä 4x145 ja takana 4x110.
Avatar
mabbe
3WD
Viestit: 117
Liittynyt: 22 Kesä 2005 01:00
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja mabbe »

stinger kirjoitti:Toisesta asiasta: on niillä coc-paperi, mutta siinä saattaa olla vain 15 kohtaa ja pakokaasupäästöt saattaa olla isommat.
Kolmannesta: pulttijako edessä 4x145 ja takana 4x110.
voiko 15 kohtaisella mennä läpi? EU.ssahan ollaan :roll:
Honda TRX450R -tuunattu katurassi-
Ford Transit 2.5 -00 -käyttis-
Avatar
stinger
6WD
Viestit: 332
Liittynyt: 02 Marras 2004 21:31
Paikkakunta: Polaris 750

Viesti Kirjoittaja stinger »

No voi, mutta paljon helpommin sellaisella jossa on "51 koodia". Tai oliko se 52. 15-kohtainen tarvii erillisen todistuksen Suomen tiukempien päästövaatimusten täyttymisestä. Asia varmistuu tarjoamalla streptococcitodistusta katsastuskonttorille. Jossain rekisteriotteessa näkyy myös tarpeellisia asioita.

Ei tämä EU takaa mitään tasa-arvoa. Onhan tuo jo nähty autopuolella.
ms
2WD
Viestit: 47
Liittynyt: 30 Joulu 2005 18:25
Paikkakunta: mustasaari

TL-rekisteröidyn mallin hankinta?

Viesti Kirjoittaja ms »

stinger kirjoitti:No niin, tulihan se viimein tänään. Jarrut piti ilmata ja toinen (hätä)vilkkurele särkyi heti. Muuten kiva peli! Piirtää kahta viivaa ihan eri malliin kuin vanha. Huomenna katsastamaan ja tullireissulle.
Aika vanha keskustelu mutta jos vielä heräis henkiin..
Eli stingeriltä utelisin: jos tilaan suzkan ee-speediltä (tl-rekisteröity), kuten ilmeisesti sä teit, niin mitkä hommat jää mulle ja mitkä ee-speed hoitaa? Oliko suurempia hankaluuksia? Vois tieten soittaa ee-speediin ja kysyä ite (ja aionkin) mutta aina hyvä kuulla miten prosessi oikeesti meni..? :roll:

Mitkä renkaat siihen tulee alle, maantiemallitko? Entäs mites tehon kuristus on toteutettu ja onko helppo poistaa - edes hetkeksi kun haluaa käydä radalla :twisted:

Nim. ostoa suunnitteleva...

JA HEI, saa muutkin kyseisen tempun tehneet antaa vinkkiä.
Avatar
stinger
6WD
Viestit: 332
Liittynyt: 02 Marras 2004 21:31
Paikkakunta: Polaris 750

Viesti Kirjoittaja stinger »

En tilannut EE-Speediltä, vaan belgialaisesta tukusta, josta saa monenlaista merkkiä ihan netistä. Tällä hetkellä listalla on: Aeon, Barossa, Dinli, Honda, Kawasaki, Linhai, Motorbike, Paoletti Racing, Quaddy, Suzuki, SV, Yamaha.

Tulevat sitten rekalla pihaan. Omia hommia oli tilaaminen netistä, maksaminen nettipankilla, paketin odottelu, kasaus, vakuuttaminen, katsastus ja Tullireissu. Huomenna taitaa ollakin eräällä onnellisella 700 Raptori tallissa samalla kaavalla. Hommassa ei ollut mitään edellä mainittuja kummempia vaikeuksia.

Renkaat on Maxxis -katusellaiset 140 km/h nopeusluokituksella. Rajoittimena oli(oho..on!) muoviholkki kaasarin ja pytyn välissä.
Avatar
Alkkari
3WD
Viestit: 86
Liittynyt: 06 Marras 2005 21:19
Paikkakunta: Etelä-Suomi Mönkkä:LTZ440 K5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alkkari »

MS , mulle tuli laite ee:n kautta. tosiaan vaihtoehtona on tuottaa se itse ja hoitaa kaikki asiaankuuluvat jutut itse, tai ostaa se Eskolta, jolloin sulle jää ainoastaan maksaminen :) Esko hoitaa kaikki tarvittavat muodollisuudet.
Ja laite tuli noilla Maxxis supermotorenkailla, jotka on katulailliset.
Opinion is like an asshole, everyone got it. -Callahan
ms
2WD
Viestit: 47
Liittynyt: 30 Joulu 2005 18:25
Paikkakunta: mustasaari

ltz400

Viesti Kirjoittaja ms »

taitaa esko saada puhelinsoiton multa tässä piakkoin koska...

Löydän itseni penkomasta näitä mönkkäriaiheita netistä joka ilta, eihän tästä tule yhtään mitään, pakko se on peli hankkia että pääsee pihallekkin :lol:
Kertokaa nyt miten toi ltz400 on käyttäytynyt talvella pakkasilla?
Käynnistysongelmia tai muuta? Tarviiko käyttää jäätymisenestoa bensassa > kertoivat vaan yhdestä liikkestä että oli ACdvx400 (sama kone) kaasutin jäätynyt kondensivedestä viime v.loppuna.. Toki tätä voi sattua mille pelille hyvänsä mutta onko yleistä suzkan koneessa?
Niin ja käykö kone kylmänä talvella tai vaatiiko mitään muuta huomioon otettavia toimenpiteitä?
Mites olette suorittaneet sisäänajovaiheen koneelle?
Täytyyhän näitä kysellä kun ei VIELÄ pääse ite testailemaan :evil:
Avatar
Alkkari
3WD
Viestit: 86
Liittynyt: 06 Marras 2005 21:19
Paikkakunta: Etelä-Suomi Mönkkä:LTZ440 K5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alkkari »

kyllähän tuo oma laite on tykännyt kun tuota masinoolia on pakkasella tankkiin laittanut :) ainakin mulla alkaa kaasari jäätymään, mutta voi tietty johtua noista modauksista joita olen tehnyt... 8)

Veikkaan että on aika yleistä yksimukisilla.

Laitteen manuaalissa on sisäänajo-ohje, jota kannattaa oikeesti noudattaa. Eli säädät puolet peukkukaasun liikeradasta pois ekat 10h tai 800-1000km ajoa tietä pitkin. Antaa koneelle elinikää.
Opinion is like an asshole, everyone got it. -Callahan
ms
2WD
Viestit: 47
Liittynyt: 30 Joulu 2005 18:25
Paikkakunta: mustasaari

sisäänajosta

Viesti Kirjoittaja ms »

oukeei.. toivottavasti tämä pakkanen hellittää ennen maaliskuuta :wink: ettei tarvi sisäänajoa tehdä kevääseen saakka! Tällä säällä taitaa kilometreja tulee kyllä aika vähän...!?

Pari kymysystä lisää :lol:
Eikö suzkassa ole showan iskarit edessä+takana (siis original..)?
Ja paljonkohan peli hörppii tuota menovettä?
Joo ofcourse, riippuu kaasun asennosta mutta antakaa nyt sit
tietoo vaikka miten yleensä ajatte+sen mukainen kulutus,
että onko hana auki joka risteyksessä vai mennäänkö tyhjäkäynnillä :shock:
Avatar
Alkkari
3WD
Viestit: 86
Liittynyt: 06 Marras 2005 21:19
Paikkakunta: Etelä-Suomi Mönkkä:LTZ440 K5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alkkari »

no tankillisella (10L) pääsee yleensä n.100-170km kaasun asennosta riippuen :)
2005 lähtien susnassa on säädettävät iskarit ja jouset. merkkiä en ole edes katsonut, mutta normikäyttöön tuntuisi riittävän säädöt.

Omaa ajotapaani en taida kommentoida. 8)
Opinion is like an asshole, everyone got it. -Callahan
Vastaa Viestiin