King quadin tuntemuksia

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

eikö oulun korkeudella ole lunta,täällä porvoossa alkaa olla vähän liikaakin jo,alkaa 50cm hipoo..
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

blue Honda Trx kirjoitti:eikö oulun korkeudella ole lunta,täällä porvoossa alkaa olla vähän liikaakin jo,alkaa 50cm hipoo..
Oho! On siellä sitten enemmän lunta kun täällä Vaasassa... :roll:
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
blue Honda Trx
Tracks

tästä linkki niin näette lumi-tilanteen http://www.fmi.fi/il/index.html?neito=lumi
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Mikkelissä on lunta n. 30 cm.
Pitäis huomen aamulla lähteä ajamaan tuonne Sallaan niin saa nähdä paljonko sieltä löytyy lunta?
BOMBARDIER 400
Noppeli

Viesti Kirjoittaja BOMBARDIER 400 »

Nyt olis tääläkin 700 kingi.menin ja vaihdoin bomban pois.ei ole kerenny vielä ajaan ku jotain 10km.ja tuntuu aivan mahtavalta leikkikalulta :D .kylmäkäynnistyksestä olen itsekki huomannu ettei lähe aina ekalla starttauksella käyntiin.ei muuta ku kertokaa lisää kokemuksia.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Huomasitko tuon Poken jutun ruiskuboxin päivitysmahdollisuudesta.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
blue Honda Trx
Tracks

blue Honda Trx kirjoitti:eikö oulun korkeudella ole lunta,täällä porvoossa alkaa olla vähän liikaakin jo,alkaa 50cm hipoo..

yöllä taas satanut,tarkka mitta 48cm :twisted: :twisted: :lol: :lol:
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

jo nyt on s#¤%¤#!! Hajin susukin 1000km huollosta ja olipa suuri yllätys ku lähin ajamaan. Nopian puolen laittaa päälle niin yht´äkkiä tullee peruutus valo näyttöön päälle ja takan perutusvalo syttyy, välistä ne sammuu ja taas syttyy. Jos kone on vappaalla nii pallaa vapaan vaihteen valo ja kuitenki samalla palaa peruutus valo!!! No ei auta kun viejä takasi huoltoon ja kertua ISOILLA KIRJAIMILLA mikä siinä on vikana! :!: :twisted:
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
blue Honda Trx
Tracks

jaska kirjoitti:jo nyt on s#¤%¤#!! Hajin susukin 1000km huollosta ja olipa suuri yllätys ku lähin ajamaan. Nopian puolen laittaa päälle niin yht´äkkiä tullee peruutus valo näyttöön päälle ja takan perutusvalo syttyy, välistä ne sammuu ja taas syttyy. Jos kone on vappaalla nii pallaa vapaan vaihteen valo ja kuitenki samalla palaa peruutus valo!!! No ei auta kun viejä takasi huoltoon ja kertua ISOILLA KIRJAIMILLA mikä siinä on vikana! :!: :twisted:
johhan ny on merkkillistä että kun on vappaalla pallaa vappaavalo.. kovvaa ajjoo vaan :lol: :lol: :lol:

hauskoja nämä murteet.. :D :D :wink:
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Onko kingissä peruutusvalo vakiona?
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
jaska
6WD

Joo on siinä peruutusvalo vakiona :D
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Edistystä on tapahtunut silläkin rintamalla sekä suskalla,että pollella.Pollessa ei kylläkään ole hirmuhäävit,vaikka on tuplavalot,näkee kuitenkin paremmin kuin ilman.Pitäis kokeilla suurempitehoisia lamppuja.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
yamiman
Noppeli

Viesti Kirjoittaja yamiman »

taitaa olla vähän niinkuin taannoin TM:n moottoripyörähuoltojen testissä: rikkovat perkeleet kaikki vehkeet mitä huoltoon vie.

Ilman muuta kannattaa huoltaa itse mutta sitten ei pysy kait takuut voimassa. Pitää varmaan ensikerralla kysyä että voiko pelkän leiman ottaa huoltokorjaan ja sitten huoltaa itse niin eivät pääse rikkomaan..
Omakohtaisia kokemuksia on Motormannin ja Kärkkäisen huolloista, aikamoisia hutilointeja molemmissa, yhden paikan korjaavat mutta toisen rikkovat tai ainakin rasvalla sotkevat.. Hyvän sieltä myös saa mutta sitten pitää heti aamusta tavata huoltomies itse ja sopia suoraan että mitä sitten oikeasti tehdään ja ettei samalla sikailla rasvakämmenien kanssa.

yamiman
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Kyl mää ainakki oon itte tehenyt aina kaikkien laitteden huollot.Oon sitte hakenut leiman liikkeestä.Luottavat että onnistuu.Olen tosin ottanut joskus niistä hommista leivänkin itselleni.Isot huoltoliikkeet kuten Motormann yleensä vastaavat tekemästään työstä ja korvaavat vahingon reilusti.Vahinkohan voi sattua kenelle tahansa,sen tietävät kaikki töitä tehneet.En silti leimaisi huoltoliikkeitä varsinkin kun jatkuvasti tulee uusia malleja joista ei myöskään huoltomiehillä ole kokemuksia. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
jaska
6WD

1450 km kesti, ennenkö meni ensimmäinen vetonivelen suojakumi hajalle :cry: Tosin rikkoutuminen ei johtunu kulumisesta yms. vaan syynä oli joku keppi yms. joka repäsi reijän etupään sisempään suojakumihin.
Nyt ei auta muutako ootella uutta suojakumia saksan nahkahousu maasta. ¨
Vastasuuen varalta pittää kahtella jotaki "tarvike" suojakumeja, jos vaikka jonku auton suojakumet passais tuohon :lol:
Vastaa Viestiin