SUZUKI EIGER
- tompula
- 4WD
- Viestit: 134
- Liittynyt: 08 Maalis 2005 20:57
- Mönkijä:: Yamaha Kodiak 450 irs
- Paikkakunta: Nokia
Edelleen veikkaan sitä kitkalukkoa
http://www.suzukicycles.com/Products/LT ... fault.aspx
Lainaus tekstistä:
*Torque-sensing limited-slip front differential provides maximum traction and light steering in tight turns
Purkukuvassa ei ole purettuna tasauspyörästöä, että oikein näkis sisälle.
Eigerin omistajat nostaa etufillarit ylös ja pyörittää pyöria vastakkain.
http://www.suzukicycles.com/Products/LT ... fault.aspx
Lainaus tekstistä:
*Torque-sensing limited-slip front differential provides maximum traction and light steering in tight turns
Purkukuvassa ei ole purettuna tasauspyörästöä, että oikein näkis sisälle.
Eigerin omistajat nostaa etufillarit ylös ja pyörittää pyöria vastakkain.
Sitten hiljennetään, kun hyttyset rupee tuntuun keihäiltä.....
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Juu, pitää vetää sanat takaisin. Se on samanalainen vipu kuin Arctic Cateissa, mutta kytkee ainoastaan 2wd ja 4wd:n välillä.
Lukon toimintatavasta ei ole tietoa mutta jokin lukko siellä näyttäisi räjäytyskuvan perusteella olevan.
Lukon toimintatavasta ei ole tietoa mutta jokin lukko siellä näyttäisi räjäytyskuvan perusteella olevan.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
JUU EI
se mitä edellä sanoin on hopö höpöä. on eikerissä kitkalukko ei kylläkään mikään hirveän tiukka. pahassa paikassa kyllä luistaa. olen ajanut omallani vajaa 2000 ja ollut siinä uskossa ettei lukkoa ole.äsken tosiaan menin ulos ja nostin etupään ilmaan ja pyöritin pyörää ja kas, toinen pyörä pyöri samaan suuntaan. neliveto ei tietenkään ollut kytkettynä.
- tompula
- 4WD
- Viestit: 134
- Liittynyt: 08 Maalis 2005 20:57
- Mönkijä:: Yamaha Kodiak 450 irs
- Paikkakunta: Nokia
KingQuadissa ( 700 ) on myös kitkalukko ja kytkettävä 100% lukko.
Hitaassa möyrimisessä kitkalukko ei auta, mutta kun vauhtia on ja pyörä lyö kunnolla tyhjää, niin yleensä esim hankeen ajaessa tyhjää lyö 4 fillaria ilman kytkettävääkin lukkoa.
Hitaassa möyrimisessä kitkalukko ei auta, mutta kun vauhtia on ja pyörä lyö kunnolla tyhjää, niin yleensä esim hankeen ajaessa tyhjää lyö 4 fillaria ilman kytkettävääkin lukkoa.
Sitten hiljennetään, kun hyttyset rupee tuntuun keihäiltä.....
- PrebenElkjaer#10
- 2WD
- Viestit: 50
- Liittynyt: 22 Heinä 2005 11:05
- Mönkijä:: Eiger
- Viesti:
Hyvä luotettava valinta.Mäxä kirjoitti:Hep!
Uusi Eiger-kuski ilmoittautuu ryhmään Tampere-Nokia välillä...
Mulla ei ole yli puoleentoistavuoteen vielä yhtään isompaa vikaa.
Suorituskyky riittää, jos maavara (lue: kantopituus) riittää, taatusti toimiva peli

Olen raahannut tukkeja hakkuulta nyt pari viikkoa kärryllä oikein tosissaan, ja hienosti kone on toiminut. Toiselle aukolle ajoin parissa erässä kuusen ja männyn taimeja kärrillä läpi pahan märän ja laikutetun + nykyvehkeillä pirunsyvästi ojitetun vanhemman aukon taakse. Ensinnäkin kärry on onnistunut loistavasti, ja toiseksi EIGER menee mitä ihmeellisimmistä paikoista kunhan uskaltaa käyttää kaasua tiukemmissakin kohdissa. Pohjapanssari on kovamuovista, mutta strategisesti hyvin muotoiltu, koska kone menee kuin kelkka pahimpien kantojen yli ilman eri aisojen jne. tökkimisiä. Eipä voi valittaa. Bensaa menee noin 10litraa/100km ajossa(raskastyö/soratie).
Laite on pelannut hienosti, painopiste on sopivalla korkuudella -->ja toi kärri tulee hyvin perässä. Isoinkin hirvi tulee helposti pahastakin puskikosta vetämällä (pulkka hirven nokan alla autta).
Yksi todella paha este on SUZUKIN ostajille.
--> JÄLLEENMYYNTI on järjestetty K-rautakauppoihin, mutta yhtään mitään he ei laitteista tiedä, ja TAKUUHUOLTOA ei löydy juurikaan mistään.
Viimeksi muokannut PrebenElkjaer#10, 17 Elo 2007 22:38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Suzuki Eiger 4x4 LT-A400/F Quadmatic
- Mäxä
- 4WD
- Viestit: 171
- Liittynyt: 20 Maalis 2007 12:27
- Mönkijä:: Suzuki Eiger -06
- Paikkakunta: Röllimetsä
Onkos tällä porukalla kellään Kendan BearClaw -gummeja alla, ja jos on niin mitä kokoa saa vielä toimimaan/pyörimään, siis orggisvanteelle..?
Nykyiset orggis-gummit nastoitin heti uutena eikä talvella tarvinnut ketjuja lainkaan mutt nyt kun on kesä ja kärpäsiä, mieli halajaa "ihan oikeita" maastorenkaita, samalla maavaraa nostaen...

Nykyiset orggis-gummit nastoitin heti uutena eikä talvella tarvinnut ketjuja lainkaan mutt nyt kun on kesä ja kärpäsiä, mieli halajaa "ihan oikeita" maastorenkaita, samalla maavaraa nostaen...
Kun nyrkit puhuu niin naamat kuuntelee...
- PrebenElkjaer#10
- 2WD
- Viestit: 50
- Liittynyt: 22 Heinä 2005 11:05
- Mönkijä:: Eiger
- Viesti:
Ei ole ollut kyllä valittamista.Jappa kirjoitti:Sain tarjouksen 2006 mallin variaattori eigeristä ajettu muutama sata kilsa lumilevyllä ja vinssillä 5200e. Oisko hintansa arvoinen? Siisti peli kuin uusi.
Jappa
On pelannut ja hevoset riittää.
Käytän lähes pelkästään metsäajossa.
Suzuki Eiger 4x4 LT-A400/F Quadmatic