Tilasin nyt noi ITPn SS vanteet. Saas nyt nähä miten käy noiten buffaloitten kans yhteen. Muutama päivä menee ennenkuin saan ne käsiin.
Hitto että odottavan aika on pitkä
Pitäisin muuten noi orginaalit mut on tuo off set vähän persiistä. Hyvää orginaaleis kuitenkin on se niiden keveys.
Noissa on muistaakseni muovinen keskiö kuppi, joten ne varmaan kandee jättää suosiolla auto talliin hyllyyn. Pysyy paremmin tallella, jos joskus myöhemmin myyt vanteet.
Noissa on muistaakseni muovinen keskiö kuppi, joten ne varmaan kandee jättää suosiolla auto talliin hyllyyn. Pysyy paremmin tallella, jos joskus myöhemmin myyt vanteet.
Mitä niillä tekee tuo vaan lisää painoo metässä hän mä sillä ajan
Mitä niillä tekee tuo vaan lisää painoo metässä hän mä sillä ajan
Mulla meni C7 mallista yksi keskiökuppi rikki kun kivi tuli vanteen sisäkehälle
Uus sarja maksaa 20 eur. ja taas saa ajaa monta rikki
Jee! Jee! Tänään hain ne vanteet tuolta matkahuollosta. Ihan hyvän näkösethän ne on luonossakin. Huomen asentelen duunissa sit renkaat vanteille ja orginaalikumit orginaali vanteille. Saas nähä ottaako enään kingissä edessä se ihme suoja kumi renkaanreunaan kiinni. Onneks ne renkaat voi samalla tasapainottaa niin loppuu varmaan se hitonmoinen viskominenkin siitä keulasta nelikolla ajettaessa.
Tuli tuossa viimeviikolla asenneltua samaiset vanteet KQ alle 26" renkailla ja ainakin kaikki epätasaisuudet maastossa huomaa nyt turhankin hyvin, elikkä tuppaa lyömään käsille aikas napakasti. Kuhan ehtii niin pitää kattoa noi kulmat, saisko asialle tehtyä mitään lievennystä.
Duron buffalot taitaa olla liian rajut kuvioltaan kun hakkaa käsille. Toki ei ole omaa kokemusta mut, muutkin on samaa valitellut (täältä foorumilta luettua tietoa) ...Nooh, tämähän taas vain vahvistaa itse luottamusta että, olen tehnyt omalla kohdalla hyvän valinnan omissa rengas asioissa.
Tuossa omassa alla nyt siis Pirellin Mudwiser 26/10/12 & 26/12/12, elikkä rengas ei juurikaan isompi kun vakio, mutta vanteen offsetin (5+2) muuttuminen taisi tehdä suurimman eron käytökseen.
Kartza kirjoitti:Duron buffalot taitaa olla liian rajut kuvioltaan kun hakkaa käsille. Toki ei ole omaa kokemusta mut, muutkin on samaa valitellut (täältä foorumilta luettua tietoa) ...Nooh, tämähän taas vain vahvistaa itse luottamusta että, olen tehnyt omalla kohdalla hyvän valinnan omissa rengas asioissa.
No mitä nyt yritin tuossa duunissa niitä vähän taapainottaa niin ei oo kyl mikään ihme et vähän etuperä tuppaa sitä keulaa viskomaan / vetämään minne sattuu. Parhaimillaan ois saanu heittää painoo renkaisiin 450g ja toiselle puolelle 240g
On se ny ...kele kun ei buffaloissa ole vieläkään reikä keskellä. Minä kyllä lähettäisin takaisin, jos tollaset heitot on renkaassa. Pienen heiton kyllä itsekkin omissa renkaissa sallin, mut että 450g niin johan on liikaa.
Bear claw on erinomainen yleisrengas joka kestää kulutusta ja on lisäksi katulaillinen. Mutta hieman ikä painaa kumia, sillä ollut markkinoilla jo 4 vuotta.
Swamp Lite on liki parasta hidasajopitoa omaava rengas mitä olen kohdannut. On kevyt, luonnonkumipintainen ja rungoltaan 6 rättinen, joka tekee siitä kestävän terävässä maastossa ajettaessa. Pehmeys luonnollissesti verottaa kulutuskestävyyttä, mutta kalliopitoa ei saa ilmaiseksi. Itse Suosittelen.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Kartza kirjoitti:On se ny ...kele kun ei buffaloissa ole vieläkään reikä keskellä. Minä kyllä lähettäisin takaisin, jos tollaset heitot on renkaassa. Pienen heiton kyllä itsekkin omissa renkaissa sallin, mut että 450g niin johan on liikaa.
No jaa eihän tommosista halppis kumeista nyt voi mitään tasapainoista olettaakaan. Eiköhän nuokin ole jotkin uusio renkaiden uusio renkaat jolloin tua paino voi olla melkein mitä sattuu. Eikä sillä nyt niin välii kun enimäkseen kuitenkin maastossa hitaassa ajossa sillä möyrin.
Eikä niitä nyt oikein enään takaskaan voi lähettää kun ovat kuitenkin jo reilu 2kk käytössä ollu. Enkä oikein usko et nuo ITB vantetkaan ihan täysin tasapainosa on. Joten heittoo voi olla jo vanteessakin jo se 100-200g Harmio kun ei tullu kokeiltuu vannekonees pelkkää vanetta.
Olihan sitä joskus omassa offi autossakin jo vanteessa heittoo renkaan kanssa muistaakkeni 500 paremalla puolen. Siinäkin riitti kun sai puolitettua niin ei tuntunu enään yhtään niin pahalta.
Kyllähän se ilman painoi tuntu sitä rattia hyvin ravistavan ja vetelevän mutta kaikkeen tottuu.