sammy kirjoitti: Onko kenelläkään Kingin omistajalla mitään ongelmia peruutusvaihteiden kanssa Mielenkiintoinen vaan tuo jaskan huollosta palautettu Suzuki, että sellasia oireita sai kaupanpäälle. Suzuki on ainakin jenkeissä joutunut pieneen pyöritykseen peruutusvaihde vikojen takia, lukekaa itese asiasta: http://www.highlifter.com/ubbthreads/sh ... e=0#895601
Näitä juttuja on paljon eri foorumeissa, atvconnectionin foorumista löytyy myös juttua ongelmista.
Sammy
Nyt tuo Sammyn mainihtema ongelma selevis, eli ku vein KQ:n huoltoon josa ne vaihtaa nuo nivelen suojakumet, niin maahantuoja oli lähettäny uuen sytysyboxin siihen. Kuulemma rajottaa jotenki erilailla sitä peruutusvaihteen kierroksia ettei mee pakki hajalle Ameriikan antit on hajotellu nuita peruutusvaihteita kiitettävästi suurilla kierroksilla ja tämä uuen sytkäpoxin pitäs auttaa asiaan.. että näin.
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
BOMBARDIER 400 kirjoitti:Nyt olis tääläkin 700 kingi.menin ja vaihdoin bomban pois.ei ole kerenny vielä ajaan ku jotain 10km.ja tuntuu aivan mahtavalta leikkikalulta .kylmäkäynnistyksestä olen itsekki huomannu ettei lähe aina ekalla starttauksella käyntiin.ei muuta ku kertokaa lisää kokemuksia.
Ookko Bombardier 400 käyttäny kingiä vielä huollosa? Vaihtovakko tuon sytkäboxin?? Onko muilla kingin omistajilla boxit vaihettu huollon yhteyvesä?
sytkäpoksi on vaihdettu.oletko huomannu jotain eroa edelliseen poksiin?sen pitäis rajoittaa pakilla ajessa rajoitin aikaa.?itse peruutin ainakin 30s putkeen eikä silloin ainakaan vielä lyöny rajoitinta pois!kuinkahan pitkä kyseinen aika on?mun peli ainakin on toiminu moitteettomasti.vetonivelen suojakumin sain kyl hajalle meni puun karahka kumin läpi.aika huonosti mun mielestä on suojattu alapuolella iso reikä mistä pääsee kaikki oksat ym... rikkomaan suojakumin.onko tältä foorumilta lähös porukkaa viikonloppuna renkoon ajoihin?meitä olis kaksi lähös täältä.
sammy kirjoitti: Onko kenelläkään Kingin omistajalla mitään ongelmia peruutusvaihteiden kanssa Mielenkiintoinen vaan tuo jaskan huollosta palautettu Suzuki, että sellasia oireita sai kaupanpäälle. Suzuki on ainakin jenkeissä joutunut pieneen pyöritykseen peruutusvaihde vikojen takia, lukekaa itese asiasta: http://www.highlifter.com/ubbthreads/sh ... e=0#895601
Näitä juttuja on paljon eri foorumeissa, atvconnectionin foorumista löytyy myös juttua ongelmista.
Sammy
Nyt tuo Sammyn mainihtema ongelma selevis, eli ku vein KQ:n huoltoon josa ne vaihtaa nuo nivelen suojakumet, niin maahantuoja oli lähettäny uuen sytysyboxin siihen. Kuulemma rajottaa jotenki erilailla sitä peruutusvaihteen kierroksia ettei mee pakki hajalle Ameriikan antit on hajotellu nuita peruutusvaihteita kiitettävästi suurilla kierroksilla ja tämä uuen sytkäpoxin pitäs auttaa asiaan.. että näin.
Käyttäytyykö Kingi nyt mitenkään erilailla vai onko ihan kun ennenkin? Boxin vaihto on aika mielenkiintonen korjaus kun ymmärsin jenkkiteksteistä, että vaihteistossa olisi liian vähäinen voitelu. Noo en tiedä sitten, toivottavasti tuo korjaa nämä onglemat ja laitteet toimiin niinkuin pitää! Maahantuojalta tuosta kyselin joku aika sitten, niin ei ollut mitään tällaista tiedossa , no eihän sitä nyt pidä tuollaisia paljastaa kuluttajille
En oo testannu sitä pakkia isoilla kierroksilla. Ainakin se overdrive nappi toimii normaalisti, eli ku sitä painaa nii rajotin lähtee pois, mutta en oo sitte kokkeillu että kuin isoja kierroksia sen jäläkeen saa.
Kyllä tuo mullaki on kingi pelannu moitteettomasti, vaikka kilometrjä on semmonen 1700 jo takana
kuinka lujaa Jaska sun suzuki kulkee hitaalla puolella?mulla kulkee vaan 49km/h tuntuu et lyö rajoittimen turhan aikaisin päälle.onko tota jotenki rajoitettu uutena(sisään ajon takia)?
BOMBARDIER 400 kirjoitti:mulla kulkee vaan 49km/h....
mutta eikö hidas puoli ole HIDAS puoli...onhan 50km/h aika hyvin hitaalta puolelta..mahtaa olla vääntöä kun valitsee hidas puoli.menis varmaan puuhun jos pystyis
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
amis kirjoitti:Hitaalla aluevaihteella idea toimii paremmin kuin nopealla, vaikkei hidas alue ole todellisuudessa hidas, sillä nopeutta kertyy yli 70km/h.
50 km/h se munki kingi kulukee hittaalla pykälällä Se koneviestin testi (mun mielestä) ei ainkaan kingin osalta oikeen onnistunu. En tiejä onko sitä rajotettu sisäänajo ajaksi, tuskin. Mää ajelin tuon sisähän sillälailla että ruuvasin sen kaasunrajotin ruuviin siihen kohtaan että kaasua ei voinu antaa muutako puolet liikkuma varasta Ihan niinkö ohojekiriasa sanottiin, että sisäänajon aikana ei saa painaa kaasua ko puoleen välihin.
Mun mielestä tuo rajotin pellaa ihan hyvin ja järkevästi tuosa pelisä.