KQ parannus ehdotukset.
KQ parannus ehdotukset.
Ite pähkäillyt tota oikean puolen astinlautaa. Se kun tuppaa repeemään vähän väliä, kun kannikot/oksat tupaa siitä tuleen läpi, missä on jarrupolkimen reikä. Parannus ehdotus olisi sellainen että, ruuvatkaa siitä astinlaudan pohjalta se keskimmäinen ruuvi irti näin se ei pääse kannon kohdatessa repeytymään niin helposti kun se pääsee antaan siitä periksi ja nousemaan vapaammin ylös.
Onko muilla ollut havaittavissa samaa ongelmaa.?
Ps: joku mode voisi lukita tämän ylös, mahdollisia muita parannus ideoita varten.
Onko muilla ollut havaittavissa samaa ongelmaa.?
Ps: joku mode voisi lukita tämän ylös, mahdollisia muita parannus ideoita varten.
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Onks hyvä nyt?
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Taka vetareiden ulompien suoja kumit yrittivät mennä korkkiruuville. Syy moiseen oli että, suojakumin väliin pääsee vaseliini klemmarin alle koska, alkuperäiset isommat klemmarit on löyhähkösti kiinni. Vian korjaus onnistuu helposti laittamalla ruuvarilla kiristettävät uudet klemmarit. Muista kuitenkin poistaa vaseliini vetarin suojakumista rasvan poistoaineella.
Toistaiseksi on näyttänyt toimivan, riittää kun vaihtaa vain sen isomman klemmarin.
Toistaiseksi on näyttänyt toimivan, riittää kun vaihtaa vain sen isomman klemmarin.
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Onko kukaan kehittäny mitään järkevää keksintöö jarrupolkimen astinlautaan kun menee typerän alas pohjassa On pikkusen säätämistä sen pohjapanssarin kans.
Tyhmän näköinen kun toisella puolella on suora ja toisella puolella menee alaspäin. Maavarakin kärsiii
Tyhmän näköinen kun toisella puolella on suora ja toisella puolella menee alaspäin. Maavarakin kärsiii
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
- Vee-äM
- R.I.P
- Viestit: 2460
- Liittynyt: 20 Loka 2005 07:20
- Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-
Joo,en oo käyttänyt varmaan ikinä,ota pois koko poljinHeze.R kirjoitti:Onko kukaan kehittäny mitään järkevää keksintöö jarrupolkimen astinlautaan kun menee typerän alas pohjassa On pikkusen säätämistä sen pohjapanssarin kans.
Tyhmän näköinen kun toisella puolella on suora ja toisella puolella menee alaspäin. Maavarakin kärsiii
Ei se poljin ota siihen pohjapanssariin, vaan astinlauta on se mikä aiheuttaa ongelman.Vee-äM kirjoitti:Joo,en oo käyttänyt varmaan ikinä,ota pois koko poljinHeze.R kirjoitti:Onko kukaan kehittäny mitään järkevää keksintöö jarrupolkimen astinlautaan kun menee typerän alas pohjassa On pikkusen säätämistä sen pohjapanssarin kans.
Tyhmän näköinen kun toisella puolella on suora ja toisella puolella menee alaspäin. Maavarakin kärsiii
Ite kanssa pähkäillyt että, ehkä järkevintä olisi leikata suosiolla astinlaudan pohja irti siitä jarrupolkimen alta.
Vee-äM ei sulla sitten varmaankaan ole pohjapanssaria suizassasi?Vee-äM kirjoitti:Just,enpä oo huomannu kun ei oo tullu käytettyä........
Vasen etukahva vissiin hoitaa saman asian.Tai jompi kumpi.
Tässä muutama kuva ongelmasta, mikä vähän aiheuttaa päänahan raapimista. Mitenkähän pohjapanssarin saisi järkevästi taivuteltua niin että, sen saisi kiinnitettyäkin muutamalla ruuvilla. Vinkkejä kaipaillaan täälläkin.
http://kuvablogi.com/nayta/708428/
http://kuvablogi.com/nayta/708429/
- juniorijussi
- Tracks
- Viestit: 1596
- Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
3 osainen panssari on järkevin tehdä..tai ainakin itse tulin siihen tulokseen.Pohjapanssarin mallin sai suoraan kopioitua alkuperäisestä suojasta.Hieman vaan lisäsi leveyttä.Teen sivuille jutun kunhan saan kaikki valmiiksi.Myös putken taivutin ostettu biltemasta joten puskurin tekokin on helppoo..ehkä myös sivuputketkin teen.
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Tuohan on melkeempä identtinen omaan pohjapanssariini. Tosin oma on hiukan leveempi. Noin 2-3cm leveämpi kuin orkkis pohjapanssarin antama suoja.jänkhä kirjoitti:
Poljin kohta täytyy viellä modaa paremmpaksi mutta ajan kanssa. Toden näkösesti ei tarvii välttämättä edes tehdä tuota reikää kun poljin jää ylemmäs mitä on normaali astinlauta laitteessa.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
Ongelma ratkesi astinlaudan kohdalta siten että, ulommasta reunasta pala pois välistä. Muovin hitsasin takaisin tinakolvilla. Kuvia tuolla => http://kuvablogi.com/blog/9866/5/