KQ parannus ehdotukset.
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Parannus ehdotuksia kaivataan liian alhaalla oleviin varin olmanottoihin sekä koneen ilman ottoon. Eli Onko hankala rupee tekeen pientä snorkkelin tynkää eteen ja taakse varin ilman ottoon ja poistoon.
Sitten olis viel kysymys. Voiko nykyisen -07 KQ koneen ilman oton tukkia ja tehdä reijän suoraan ylöspäin? Vai alkaako koneen imua ahdistamaan moinen muutos?
Eihän nykyisillä ilman oton paikoilla pääse edes ojan yli menemään.
Sitten olis viel kysymys. Voiko nykyisen -07 KQ koneen ilman oton tukkia ja tehdä reijän suoraan ylöspäin? Vai alkaako koneen imua ahdistamaan moinen muutos?
Eihän nykyisillä ilman oton paikoilla pääse edes ojan yli menemään.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
Robben kuva albumista bongattu=> http://kuvablogi.com/nayta/prev/img729756.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img729768.jpg
varmaan ois tietoo ko. asiasta mikäli on foorumilaisia. ?
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img729768.jpg
varmaan ois tietoo ko. asiasta mikäli on foorumilaisia. ?
Minunhan se keltainen sutsuki on.
Helppous oli vähän niin ja näin eli suurin vaiva oli mietiskellä mistä ne putket kuljettaa.
"Rikkomaan" joutui variaattorin ilmanotto putken (sahaamaan pätkän pois) että sattui suoraan 75mm vemäriputki kiinni viemäriputken omalla tiivisteellä ja ilmanputsarin kotelon tukkimalla alkuperäisen ilmareiän sekä poraamalla uudelle ilmanotolle reiän.
Tietysti katteisiin joutui sorvaamaan reiät niille viemäriputkille.
Variaattorin poisto puolelle kävi 75mm putki suoraan alkuperäisiin kumi liitoksiin.
Koneen ilmanoton tein tilan puutteen vuoksi 50mm putkesta mutta tuntuu ilma riittävän.
Yritän saada kuvia putkien paikoista ja reiteistä johonkin jos ketään kiinnostaa muttä nämä tiatokoneet eivät ole vahvin lajini...
Helppous oli vähän niin ja näin eli suurin vaiva oli mietiskellä mistä ne putket kuljettaa.
"Rikkomaan" joutui variaattorin ilmanotto putken (sahaamaan pätkän pois) että sattui suoraan 75mm vemäriputki kiinni viemäriputken omalla tiivisteellä ja ilmanputsarin kotelon tukkimalla alkuperäisen ilmareiän sekä poraamalla uudelle ilmanotolle reiän.
Tietysti katteisiin joutui sorvaamaan reiät niille viemäriputkille.
Variaattorin poisto puolelle kävi 75mm putki suoraan alkuperäisiin kumi liitoksiin.
Koneen ilmanoton tein tilan puutteen vuoksi 50mm putkesta mutta tuntuu ilma riittävän.
Yritän saada kuvia putkien paikoista ja reiteistä johonkin jos ketään kiinnostaa muttä nämä tiatokoneet eivät ole vahvin lajini...
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Kyllähän se sun kone siellä tulikin bongattuu mutta en sitä siellä sen tarkemmin katellu. Joku vastaava snorkkkeli viritys pitäs tohon munkin laitteeseen tehä että onnistuis tuon kyseisen ojan ylitys vaikka sitä vettä olis vähän enemmänkin siinä ojassa mistä ylimenitte roben kans saaramaalla.Emppu kirjoitti:Minunhan se keltainen sutsuki on.
Helppous oli vähän niin ja näin eli suurin vaiva oli mietiskellä mistä ne putket kuljettaa.
"Rikkomaan" joutui variaattorin ilmanotto putken (sahaamaan pätkän pois) että sattui suoraan 75mm vemäriputki kiinni viemäriputken omalla tiivisteellä ja ilmanputsarin kotelon tukkimalla alkuperäisen ilmareiän sekä poraamalla uudelle ilmanotolle reiän.
Tietysti katteisiin joutui sorvaamaan reiät niille viemäriputkille.
Variaattorin poisto puolelle kävi 75mm putki suoraan alkuperäisiin kumi liitoksiin.
Koneen ilmanoton tein tilan puutteen vuoksi 50mm putkesta mutta tuntuu ilma riittävän.
Yritän saada kuvia putkien paikoista ja reiteistä johonkin jos ketään kiinnostaa muttä nämä tiatokoneet eivät ole vahvin lajini...
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
Mitenkä ois sopiikohan noi "heittämällä" (kielitaidon puute ) http://www.yaskyatv.com/prod/in/snork.htmlHeze.R kirjoitti:
Joku vastaava snorkkkeli viritys pitäs tohon munkin laitteeseen tehä että onnistuis tuon kyseisen ojan ylitys vaikka sitä vettä olis vähän enemmänkin siinä ojassa mistä ylimenitte roben kans saaramaalla.
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
No nyt alkuun riittäs että sais sen laitteen meneen niin että etu- ja takatarakka vois olla veden peitossa. Joten jos nyt oikein ymmärsin tuosta tekstistä niin tuolla ilmansuodattimella ei viellä niin hirmusesti ole väliä. Mutta tuo nyt on toistaiseksi pieni vika kun ajattelee sitä että vauhti hyytyy totaalisesti kun vari menee täyteen vettä.Emppu kirjoitti:Muisti palailee pät - kit - täin .
Ilmansuodattimen ja ilmansuodatin kotelon välinen alkuperäinen tiiviistys ei pidä.
Vaikka on viemäriputket niin ilman lisä tiivistystä vuotaa jo putsarikotelon ylä reunan tasalta...
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Mikäli nyt oikein ymmärsin niin tuo snorkkeli sarja 700 King Quadiin maksais vajaa 150 dollarii. Se ei olis kovinkaan paha hinta siihen nähden että ei tarveis kuin pistää kiinni ja poraa muutama reikä katteeseen. Mitähän tohon mahtais sit vaan tulla rahtikului ja tullimaksui? Onko kellään mitään tietoo??Kartza kirjoitti:Mitenkä ois sopiikohan noi "heittämällä" (kielitaidon puute ) http://www.yaskyatv.com/prod/in/snork.htmlHeze.R kirjoitti:
Joku vastaava snorkkkeli viritys pitäs tohon munkin laitteeseen tehä että onnistuis tuon kyseisen ojan ylitys vaikka sitä vettä olis vähän enemmänkin siinä ojassa mistä ylimenitte roben kans saaramaalla.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Korjaus tuohon variaattorin huohotukseen on nyt rakenettu ja ei siihen paljon mitään tarvinukkaan. Muutama 75mm viemäriputken palanen ja mustaa maalia niin se näyttää ihan toiselta.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
- juniorijussi
- Tracks
- Viestit: 1596
- Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Tuollakin näkyi olevan myynnissä www.funride.seromppasi kirjoitti:Onkos kukaan vielä tilannut tuolta sitä valmista snorkkelisarjaa? Eli kokemuksia kaivattas että kannattaako tilata vai ruveta ite askartelemaan..
Forexin laskimella näkee euroina.
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
-
- 6WD
- Viestit: 714
- Liittynyt: 04 Touko 2006 09:44
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Paikkakunta: Lääneharju Vald, Estonia
- Viesti:
Muutkin on ihmetelleet sitä tukivarsien narinaa Kunkussa, varsinkin jos seisoo lämpimässä tallissa.
Nyrocilla oli aika helpot ohjeet tuohon rasvanippa projektiin ja itse ainakin esim. tuon homman teen uuteen Kunkkuun hetimiten.
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?vie ... wtopic=413
Tuossa on tuo huollossa tehtävä ohjausakselin rasvauskin
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?vie ... wtopic=402
Nyrocilla oli aika helpot ohjeet tuohon rasvanippa projektiin ja itse ainakin esim. tuon homman teen uuteen Kunkkuun hetimiten.
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?vie ... wtopic=413
Tuossa on tuo huollossa tehtävä ohjausakselin rasvauskin
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?vie ... wtopic=402
Hei TRX. ei noi nyrocatv:n linkit aukee...pitää vissiin kirjautua.TRX kirjoitti:Muutkin on ihmetelleet sitä tukivarsien narinaa Kunkussa, varsinkin jos seisoo lämpimässä tallissa.
Nyrocilla oli aika helpot ohjeet tuohon rasvanippa projektiin ja itse ainakin esim. tuon homman teen uuteen Kunkkuun hetimiten.
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?vie ... wtopic=413
Tuossa on tuo huollossa tehtävä ohjausakselin rasvauskin
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?vie ... wtopic=402
Nooh, TRX laittaa seuraavaksi omat kuvalinkit, niin ei tarvi jenkkipoitsujen sivuja aina apinoida.
- juniorijussi
- Tracks
- Viestit: 1596
- Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti: