suzuki z250

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
suzi z250
2WD

suzuki z250

Viesti Kirjoittaja suzi z250 »

onko kenellekään täällä suzukin uutta z250 quadsporttia??? olen suunitellut ostaa sitä.... jos on niin pistä kuvia/videoita...
kiitos.
c17000
3WD

Re: suzuki z250

Viesti Kirjoittaja c17000 »

suzi z250 kirjoitti:onko kenellekään täällä suzukin uutta z250 quadsporttia??? olen suunitellut ostaa sitä.... jos on niin pistä kuvia/videoita...
kiitos.
Minäkin ajattelin tuon ostamista, tosin tieliikenneversiota via ee-speed. Odottelen tosin vielä tuon tarkempaa hintaa rekisteröitynä.

Aika hemmetisti löytyy kehuja tuosta laitteesta googlaamalla.. ainoa negatiivinen juttu tuosta ltz250-mallista oli jossain jenkkisivuilla, jossa todettiin, ettei automaatti-kytkin aina suostu toimimaan kovempaa kepitettäessä.
[pienestä pitäen neljällä pyörällä] ;)
suzi z250
2WD

jaahas, ainoa valitus minkä mä oon todennu googlaamalla o et muka vakio putki o liian hiljanen----
alssu
4WD

Viesti Kirjoittaja alssu »

suzi z250 kirjoitti:jaahas, ainoa valitus minkä mä oon todennu googlaamalla o et muka vakio putki o liian hiljanen----
eikös se oo hyvä et on hiljanen.
c17000
3WD

alssu kirjoitti:
suzi z250 kirjoitti:jaahas, ainoa valitus minkä mä oon todennu googlaamalla o et muka vakio putki o liian hiljanen----
eikös se oo hyvä et on hiljanen.
Se on itse asiassa hyvä ;)

Itse ruuvasin raptorista pois db-killerin ja jaksoin sitä kaksi päivää. Kun ihmiset eivät ymmärrä, että kun tuolla kiihdyttää menemään ja vaihtaa pari pykälää vaihteita, siinä on rajoitusten verran vauhtia eikä sataaseitsemääkymppiä.. :)
iveco
3WD
Mönkijä:: Sportsman

Viesti Kirjoittaja iveco »

suzi z250 kirjoitti:onko kenellekään täällä suzukin uutta z250 quadsporttia??? olen suunitellut ostaa sitä.... jos on niin pistä kuvia/videoita...
kiitos.
Myynnissä olisi joutilaana tuommoinen Nettimotossa id 310134. Katsokaa kuvat.
Viriosat on hankittu USA:sta tänä kesänä tarkan jenkkifoorumien tavaamisen jälkeen, ja täytyy sanoa että ei ole kaduttanut vaikka maksoivat yli 700 e tulleineen, rahteineen ja alveineen. Tässä on parhaat osat mitä Z250:seen saa tällä hetkellä. (Big bore kitttiä odotellessa)
Automaattikytkin on omassani toiminut moitteetta, vaihteensiirto on erittäin kevyt ja tarkka ottaen huomioon että vaihdevivulla samalla vapautetaan kytkin. Ainoa miinus on että jos lukitsee takapyörät tiukassa jarrutuksessa niin kytkin ei välttämättä ehdi vapauttaa vetoa jolloin kone sammuu. Nyt kun on tuo manuaalikytkinsarja (www.countrycycle.com) niin ongelmaa ei enää ole, voi surutta kääntää kurviin takajarrulla. :D
c17000
3WD

iveco kirjoitti:
kiitos.
Myynnissä olisi joutilaana tuommoinen Nettimotossa id 310134. Katsokaa kuvat.
Viriosat on hankittu USA:sta tänä kesänä tarkan jenkkifoorumien tavaamisen jälkeen, ja täytyy sanoa että ei ole kaduttanut vaikka maksoivat yli 700 e tulleineen, rahteineen ja alveineen. Tässä on parhaat osat mitä Z250:seen saa tällä hetkellä. (Big bore kitttiä odotellessa)
Automaattikytkin on omassani toiminut moitteetta, vaihteensiirto on erittäin kevyt ja tarkka ottaen huomioon että vaihdevivulla samalla vapautetaan kytkin. Ainoa miinus on että jos lukitsee takapyörät tiukassa jarrutuksessa niin kytkin ei välttämättä ehdi vapauttaa vetoa jolloin kone sammuu. Nyt kun on tuo manuaalikytkinsarja (www.countrycycle.com) niin ongelmaa ei enää ole, voi surutta kääntää kurviin takajarrulla. :D

Juu, hyvännäköinen peli tuo on kyllä! tuo oli yksi vaihtoehto 350cc raptorilleni, mutta kun tuota ei ainakaan toistaiseksi saa rekisteriin. Et kyllä pidä mitään pahaa hintaa tuolle. Ja kuten tuossa ylempänä todetaan, poikittaista sanaa ei oikein löydy netin kautta mistään muusta kuin äänistä ja automaagisesta kytkimestä. Kaikki muu onkin sitten hehkutetun positiivista. Tuollaista olisi kiva kokeilla joskus.
suzi z250
2WD

Pirun nätti on kyllä, mut emt oon miettiny 06 mallii. mut onkoha sii mitää eroo 04 vai 06.... Siis onks tos joku nappi joka heittää sen maunaaliks vai?, kerro ihmees lisää!

ps. mitä kaikki stock osii tulee mukaa?
iveco
3WD

Tietääkseni ei ole mitään eroa 2004 ja 2006 malleissa.
Manuaalikytkinsarja sisältää hydraulisesti toimivan kytkinvivun, letkut ja työsylinterin joka asennetaan kytkimeen automaattisen systeemin rinnalle. Kytkinvipua ei tarvitse koskaan käyttää jos ei halua mutta se on olemassa jos tarvitsee tiukassa paikassa tai muuten vain haluaa käyttää sitä. Ehdoton kyllä tiukoissa kurveissa ja jarrutuksissa tai jos haluaa muuten vain kikkailla, keulia tai jotain.
Mönkijään tulee mukaan alkuperäiset pienemmät takarenkaat, suuttimet, putki, nykyisen kytkinvivun tilalla ollut käsijarruvipu ja ilmansuodatin.
Tero T.
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Tero T. »

Pieneltä tuntuu tuo kone(=tehottomalta) näin äkkiä ajateltuna, mutta miten on? Jaksaako tuolla tälläinen 80kg miehen alku pelleillä?

Eli nyt olisi tarkoitus tuollainen crossi mönkijä hankkia, mutta rahat eivät isompaan mönkijään riitä, joten tämä on jäänyt lähes ainoaksi vaihtoehdoksi. Toinen vaihtoehto tietysti olisi jättää rahat tuonne pankkitilille korkoa kasvamaan, mutta olisihan se mukavaa saada jotain tekemistä talven pimeiksi illoiksi..

Niin ja siis talvikäyttöön olisi tarkoitus tuollainen hankkia.
iveco
3WD

Tehoahan tuossa on vakiona jenkkien mukaan vaatimattoman oloiset 18,3 hv, tällähetkellä ehkä jotain 22 hv. En tiedä onko sitten mitattu takapyöristä vai mitä, tehtaan ilmoittamaa tehoa en ole löytänyt. Totuus on kuitenkin se, että itselläni oli ennen tätä National Motor 250 cc Suzukin koneella jolle ilmoitetaan tehoksi 23 hv, ja kyllä todellisessa voimassa on vakionakin melkoinen ero!
iveco
3WD

Mönkijä on nyttemmin sitten myyty. Oman kokemukseni perusteella voin kyllä suositella sellaista muillekin. Z250 ei ole mikään alikokoinen ja alitehoinen lastenmönkijä vaan kaikinpuolin hyvä, pirteä ja loistavan jousituksen omaava polkurassi aikuisellekin (itse 93 kg, 184 cm, 33 v :lol: )
Nico_de_Nirvi
3WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander T3 Max 650 XT

Suzuki LT-Z 250 TARJOUKSESSA

Viesti Kirjoittaja Nico_de_Nirvi »

Nyt kotiovelle 4790 eur
suzi z250
2WD

Nonni, nyt viime sunnuntaina vihdoinkin sain mun Z250 ( uuden :O :P) Tosi kiva peli vaikka moottori ei ole kovin iso ;=)
tuner
Noppeli

Viesti Kirjoittaja tuner »

Nyt on tämmöne
Vastaa Viestiin