700 KQ recall Syy: raidetangon päät

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

700 KQ recall Syy: raidetangon päät

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Sain tänään tietää että 700KQ:ssa esiintyy sama ongelma kuin Hondassa eli raidetangon päät on vaihdettava ja se tapahtuu merkkihuollossa. Raidetangon päät tulee molemmille merkeille samalta tehtaalta.

Kannattaa tsekata että homma on hoidossa ja nilviäiset vaihdettu huollossa, jos ei ole niin ottakaa yhteys huoltoon. Recall on tullut voimaan 24.10.-05 joten ihan uudesta asiasta ei ole kyse.

Sinänsä surkuhupaisaa on se että oma laite on Speedin tuoma ja he vakuuttavat sivuillaan että he hoitaa recallit aivan kuten muutkin takuuasiat. Vielä ei ole yhteydenottoa tullut recallin osalta...

Itse sain tietää asiasta siksi että värkki on pajalla saamassa valohoitoa viimeisimmän lipan jäljiltä ja sieltä soitettiin ja ilmoitettiin että näin on. Samalla selviää se että hoituuko homma vaikka värkki ei ole virallisen maahantuojan tuoma mönkijä, kerroin tämän ja sanottiin että ei pitäisi vaikuttaa koska kyse on recallista.
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

jaahas, tarkistetaampa asia omalta huoltomieheltä ja toimitetaan peli hoitoon :lol:
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
jaska
6WD

Ei ollu tullu huoltomiehelle tietua asiasta, soitan huomena maahantuojalle, kun tännään en saanut asiasta tietävää kiinni.
Pirtsakka keskuksen akka oli varmaan syöny kilon paksaa aamupalaksi, ääni oli niinku elämääsä kyllästyneellä lehemällä ja se kännykkä numeron antaminenkaan ei onnistunu!
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

yritin etsiä netistä tietoa tuosta recallista mutta ei löytynyt,eigeristä kylläkin mutta ei kq.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Barney
4WD

Re: 700 KQ recall Syy: raidetangon päät

Viesti Kirjoittaja Barney »

Koheltaja kirjoitti:
Sinänsä surkuhupaisaa on se että oma laite on Speedin tuoma ja he vakuuttavat sivuillaan että he hoitaa recallit aivan kuten muutkin takuuasiat. Vielä ei ole yhteydenottoa tullut recallin osalta...

Minä sain EE-speedin Eskolta sähköpostiin tiedot tosta jo 15.12. Onko sun s-posti osoitteet Eskolla? Tuo recall ei osunut omaani, kun -06 mallissa vika on jo korjattu. Netistä pystyy tarkistamaan runkonumerolla, että onko laitteeseen Recalleja.

BRUTE FORCE™ 750 4x4i TIE-ROD END REPLACEMENT WARNING AND RECALL NOTICE

Kawasaki, in cooperation with the U.S. Consumer Product Safety Commission, has initiated a voluntary safety Recall Campaign to replace the steering tie rod ends on 2005 Brute Force 750 4x4i (KVF750-A1/KVF750-B1) models. Tie rods connect the steering shaft to the left and right steering knuckles. On eligible units, a tie rod end could separate during operation due to either wear or impact, leading to a loss of steering control and creating the potential for an accident resulting in injury or death. Consumers with the affected vehicles are cautioned not to operate them, and to contact an authorized Kawasaki ATV retailer for repairs.

Kawasaki is notifying all of the sales-registered owners by direct mail. Owners of the affected models should immediately stop riding the ATVs and contact an authorized Kawasaki ATV dealer to make arrangements for repair. Your Kawasaki dealer will correct this problem for you at no charge. The correction will consist of replacing the tie rod ends and related parts. Consumers can contact Kawasaki for more information at (866) 802 9381 between 8:30 AM and 4:45 PM Pacific time, Monday through Friday.

Click here to find out if your vehicle is affected (Note: VIN/HIN required to search for outstanding recalls)
Kaikki pitäs ite tehä!
marko h
Noppeli

Viesti Kirjoittaja marko h »

mikä on se netti-osoite missä voi käydä tarkistamassa runkonumerolla onko vaihtoon aihetta
Barney
4WD

http://www.kawasaki.com/Default.asp?str ... intParts=0

toi oli mun s-postissa linkkinä ja sieltä tiedot kawoista...
..muista en tiedä mistä tarkastetaan, mutta koskee postin mukaan:

-Honda Rincon 05
-Suzuki King Quad 05
-Kawasaki Brute Force 05
Kaikki pitäs ite tehä!
blue Honda Trx
Tracks

voi hitto,Hondaakin :shock: :shock:
Barney
4WD

blue Honda Trx kirjoitti:voi hitto,Hondaakin :shock: :shock:

Hazard: The steering rods can separate, causing the driver
to lose steering control. This could cause the ATV to crash
and pose a risk of serious injury or death.

Incidents/Injuries: Honda has received 27 reports of steer-
ing rod separation. No injuries have been reported

TRX650FA Rincon 4x4 1HFTE280*54000009 through 1HFTE280*
54011239
TRX650FGA Rincon 4x4 GPS 1HFTE284*54000002 through 1HFTE284*
54002521
Kaikki pitäs ite tehä!
maxim
6WD
Mönkijä:: Honda Bigred 300 Canam 450 pro

Viesti Kirjoittaja maxim »

Tossa tommonen linkki takaisin kutsuihin
http://www.atvonlinemagazine.com/recall ... ecall.html
blue Honda Trx
Tracks

Barney kirjoitti:
blue Honda Trx kirjoitti:voi hitto,Hondaakin :shock: :shock:

Hazard: The steering rods can separate, causing the driver
to lose steering control. This could cause the ATV to crash
and pose a risk of serious injury or death.

Incidents/Injuries: Honda has received 27 reports of steer-
ing rod separation. No injuries have been reported

TRX650FA Rincon 4x4 1HFTE280*54000009 through 1HFTE280*
54011239
TRX650FGA Rincon 4x4 GPS 1HFTE284*54000002 through 1HFTE284*
54002521
Kiitos linkistä.

ei osunut arpa tällä kertaa.
Koheltaja
Koheltaja (r)

http://www.suzukicycles.com/Recalls/

Sieltä kun klikkaa LTA700X niin asia selviää.

Kyllä Eskolla on mun sp-osoite mutta voihan se olla niin että Eskolle ei ole mitään tietoa asiasta tullut, pitää heittää meiliä Eskolle.

Kuinka paljo näissä japseissa käytetään samoja osia, etti vaan ole niin että samaa apulantaa eri kuorissa ja eri tarroilla :wink:

Jaska, se mitä olen maahantuojalle soittanut niin olen saanut hyvää palvelua. Jos olet vahingossa soittanut Suzuki autojen puolelle niin siellä ollaan melkoisen kärttyisiä kun aletaan mönkkäreistä puhumaan eikä ne suostunut edes oikeaa numeroa antamaan, pyysi soittamaan numerotiedusteluun...

Suzuki-mönkijöiden maahantuojan numero on 09-4393730
jaska
6WD

joo, sain maahantuojan kiinni ja tämä kaveri onkin asiallinen ja hommansa osaava, keskuksen neitillä tais olla vaan huono päivä eilen :lol:
ei siinä sen kummempaa..

asiakin tuli seleväksi, eli luultavasti vien ens viikolla kq:n huoltoon että raidetangon päät saajaan vaihettua.

kiitoksia Koheltaja tiedosta, tämä asia ois luultavasti tullut korjattua omalta osaltani vasta keväällä
:wink:
Koheltaja
Koheltaja (r)

Ilmeisesti asia on melkoisen tuore, Eskokin oli juuri työskentelemässä tämän asian tiimoilta ja laittamassa meiliä recallista eli Speedissäkin oltiin asiasta tietoisia.

Pääasia on että värkit liikkuu ja pelittää :wink:
Barney
4WD

Koheltaja kirjoitti:
Kuinka paljo näissä japseissa käytetään samoja osia, etti vaan ole niin että samaa apulantaa eri kuorissa ja eri tarroilla :wink:

joo ja sitten vielä päästetään jenkit ne kasamaan niin ei voi tulla kun sutta ja sekundaa ;)
Kaikki pitäs ite tehä!
Vastaa Viestiin