Fi/ lämpövalo

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
Avatar
X-rene
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Marras 2008 23:30
Mönkijä:: Kodiak 700 T3B -19
Paikkakunta: Siikajoki

Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja X-rene »

Mikähän suskaa vaivaa, kun alkaa FI-teksti ja lämpövalo vilkkuun kun pakkasta yli 10 astetta.
Valot vilkkuvat jo ennen starttausta kun laittaa virrat päälle ja jäävät vilkkuun kun käynnistyy. :?:
Muutenkin on laiska ja pitkä starttaan vaikka ois +15 lämmintä. Narusta lähtee aina kuitenkin hyvin ja ongelmitta käyntiin. :roll:
Laite on kingquad 700 -2007
VOIMAA ON, MINÄ TARJOAN!!!
Avatar
X-rene
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Marras 2008 23:30
Mönkijä:: Kodiak 700 T3B -19
Paikkakunta: Siikajoki

Re: Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja X-rene »

Eikö oikeasti kellään ole ollut vastaavaa tilannetta?
:shock:
VOIMAA ON, MINÄ TARJOAN!!!
Avatar
sf-atv
Tracks
Viestit: 992
Liittynyt: 21 Marras 2008 11:07
Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja sf-atv »

Olisi hyvä jos saisit laitteen huoltotesteriin kiinni. Näkisi mm. minkälaista lämpöä tietokone luulee olevan päällä.
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Avatar
X-rene
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Marras 2008 23:30
Mönkijä:: Kodiak 700 T3B -19
Paikkakunta: Siikajoki

Re: Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja X-rene »

Missähän Oulun aluella vikadiakin lukua? Emc:n suzukin huolto ei kyllä oikeen vakuuttanut kun kävin kasan varaosia ostamassa. Liekkö vähemän mönkijän huoltoa tai onko niin vasta siirtynyt hirvoselta.
VOIMAA ON, MINÄ TARJOAN!!!
Avatar
sf-atv
Tracks
Viestit: 992
Liittynyt: 21 Marras 2008 11:07
Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja sf-atv »

Oulun lähellä ei ole kuin EMC.

Jos tekniikka kiinnostaa voisi olla sopiva hankinta myöskin:
Storm-motor
Healtech Obd Työkalu Suzuki
Healtech electronics SPE-OBD-S01

Hondan vastaavaa olen käyttänyt ja toimii.
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Avatar
X-rene
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Marras 2008 23:30
Mönkijä:: Kodiak 700 T3B -19
Paikkakunta: Siikajoki

Re: Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja X-rene »

Tuo ois varmaan hyvä ostos, mutta tuolla hintaa pitäis urakoida kyllä muidenkin vkikakoodeja että saa hinnan kuoletettua.. :biggrin:
Ajokavereilla kun on vääräuskoisten merkkejä, niin ei voi niihinkään hyödyntää.
VOIMAA ON, MINÄ TARJOAN!!!
Sorbus
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 20 Helmi 2011 17:46

Re: Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja Sorbus »

moro,

Mulla aikoinaan rupesi FI valo vilkutta kun polttoaineen rele temppuili.

Kingissä on itsessään vikakoodin luku jollain tasolla mittaristossa. Muistaakseni paperiliittimellä penkin alla johdot yhteen.
Tuolla http://www.nyrocatv.com foorumilla oli taannoin kuvien kanssa ohjeet, mutta nyt ei sivut enään toimi.

Tuossa linkki minun vanhaan ongelmaan:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 13&t=27677

Tuossa alla muutama sana vikakoodin luvusta englanniks.

theres a service connector under the seat witha black cap on it ....the plug has 6 holes in it,:::///oneside has 2 wires the other has 1 and a blank .::///you can put a paper clipin the side with the 2 wires .:(:)and flip it into dealer mode. you can buy a little tool to plug in it but a paper clip works great.

if ya put thevdi ecu in itya gotta putstockoneback in togo into the service code mode.

here are the codes.....
C00 NONE
C12 CRANK POSITION SENSOR
C13 INTAKE AIR PRESSURE SENSOR
C14 THROTTLE POSITION SENSOR
C15 ENGINE COOLANT TEMP. SENSOR
C20 RELAY (DIFF LOCK RELAY)
C21 INTAKE AIR TEMP. SENSOR
C23 TIP OVER SENSOR
C24 IGNITION SIGNAL (IGNITION COIL)
C32 INJECTOR SIGNAL
C40 IDLE SPEED VALVE
C41 FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
Kingquad LT-A700X -07
SKQ450
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Tammi 2016 13:47

Re: Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja SKQ450 »

Pari viikkoa olen ajellut n. 5 km työmatkoja jäitä pitkin 450 Kingquadilla kovilla pakkasilla ja vehje on toiminut moitteettomasti. Pari päivää sitten tulin kotiin ja jätin kulkupelin pihaan normaalisti. Aamulla ei lähtenytkään käyntiin ja kojetaulussa vilkkui punainen valo jossa lämpömittarin symboli ja kirjaimet FI. Pyöritti kyllä hyvin, mutta ei käynnistynyt. Aikani pyöriottelin ja hieman tuntui bensan hajua mutta kone ei luvannutkaan. Ilmeisesti sytytysvirta on poikki. Jäällä oli paljon pöllyävää lunta - mihin paikkaan mennessään se voisi aiheuttaa ongelmia? Suitsari on ostettu uutena kolmisen vuotta sitten ja aina toiminut moitteettomasti. Ajettu n. 1600 km ja kaikki huoltokirjan huollot tehty ajallaan. Mistähän lienee kyse?
Avatar
X-rene
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Marras 2008 23:30
Mönkijä:: Kodiak 700 T3B -19
Paikkakunta: Siikajoki

Re: Fi/ lämpövalo

Viesti Kirjoittaja X-rene »

Lue vikakoodit. Minulla ko. vika selvisi polttoainepumpun releen vaihdola. Aina kun sahautti startilla ja valo vilkkui, lähti hyvin narusta nykaisemällä käymään(jos saatava käymään ennenkuin saat osia). Kannattaa sähköpuolelle lisätä maadoitusta regulaattorille ja akun-rungon-moottorin väleille. Itellä ainkin autto starttaus nopeuteen.
VOIMAA ON, MINÄ TARJOAN!!!
Vastaa Viestiin