yamaha grizzlyn 660 keskipakokytkin..
- big_bad_wolf
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 17 Joulu 2006 23:45
- Paikkakunta: Perho Mönkijä: yamaha grizzly660 -06
- Viesti:
yamaha grizzlyn 660 keskipakokytkin..
elikkä!! miten tota keskipako kytkintä saa kiusattua grizzlyssä onko tietoa? tai muuten kiusattua??
Mielestäni Grizzlyn keskipakokytkin on mönkijämaailman ehdotonta eliittiä. Tai noh, jos ajatellaan maasto-ominaisuuksia. Yksinkertaisesti täydellinen ja mahdollistaa erittäin hitaan hondamaisen hiipimisen.
Tietystihän se ei ole tehty samanlaiseksi kuin citymaastureissa, esim Canamin 800:sessa. Siinähän on ongelmia sen jatkuvan ryntäilyn kanssa. Tämä lienee haluttu ominaisuus, nimittäin saahan härveli keulimaan todella helposti. Äkänen tempasu tuntuu myös kelleksissä tietysti mukavalta...
atv-frontierin kautta saat vinkkejä, ja Grizzly-modaajan taivas on tietysti Grizzly-hopperi:
http://www.grizzhopper.com/
Siellä on likipitäen kaikki yleisimmät muutokset, mitä itse voit tehdä. Ohjeet löytyy kuvinhen kaikkinhen, suoritus-ajatkin ovat laittanhet.
t.mie
Tietystihän se ei ole tehty samanlaiseksi kuin citymaastureissa, esim Canamin 800:sessa. Siinähän on ongelmia sen jatkuvan ryntäilyn kanssa. Tämä lienee haluttu ominaisuus, nimittäin saahan härveli keulimaan todella helposti. Äkänen tempasu tuntuu myös kelleksissä tietysti mukavalta...
atv-frontierin kautta saat vinkkejä, ja Grizzly-modaajan taivas on tietysti Grizzly-hopperi:
http://www.grizzhopper.com/
Siellä on likipitäen kaikki yleisimmät muutokset, mitä itse voit tehdä. Ohjeet löytyy kuvinhen kaikkinhen, suoritus-ajatkin ovat laittanhet.
t.mie
- big_bad_wolf
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 17 Joulu 2006 23:45
- Paikkakunta: Perho Mönkijä: yamaha grizzly660 -06
- Viesti:
- rulez
- Tracks
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 13 Tammi 2005 21:32
- Paikkakunta: Vimpeli Mönkijä: Yamaha grizzly 700 SE -08
- Viesti:
Suurin tarkotus varmaan ois saada grisly lähtemään rauhallisesti ojista ja muistakin voimaavaativista paikoista(märästä nevasta) Mitä oon tämän isännän ajoa seurannut tuntuu tuo hiaspuoli olevan noilla 28" aika pitkä ja remmi taitaa ottaa ihteesä tuosta naukasusta minkä välillä päästää ennenku renkaat jaksaa lähteä pyörimään.
Elikkä saiskos tuossa vehkeessä millänsäkkään konstilla tuota ykkösen välitystä lyhennettyä tai keskipakokytkintä ruuvattua silleen että lähtis liikkeelle isommillakin renkailla rauhallisesti(niinku polle
kärsii pyöräyttää rengasta hiljaa pahassakin paikassa vaikka nappula kerrallaan remmin jurnuttamatta pätkääkään
) toisin kun nyt tuntuu jumipaikoissa että kierroksia on nostettava turhan korkealle ennenkun renkaat jaksavat yhtääkkiä nytkähtää jurnauksen jälkee pyörimään ja yleensä lähtö ei ole silloin rauhallisimmasta päästä.
Muistelenko väärin jos sanon että Tepalla oli jammussa jotain tehty välityksille ?
Elikkä saiskos tuossa vehkeessä millänsäkkään konstilla tuota ykkösen välitystä lyhennettyä tai keskipakokytkintä ruuvattua silleen että lähtis liikkeelle isommillakin renkailla rauhallisesti(niinku polle


Muistelenko väärin jos sanon että Tepalla oli jammussa jotain tehty välityksille ?
http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
www.allright.fi
sieltä saapi kaikkiin ylisuurilla renkhailla varustettuihin mönkijöihin uudet variaattoriprikat. Kytkee vähän kovemmilla kierroksilla, eikä maksa paljon.
t.mie
sieltä saapi kaikkiin ylisuurilla renkhailla varustettuihin mönkijöihin uudet variaattoriprikat. Kytkee vähän kovemmilla kierroksilla, eikä maksa paljon.
t.mie
- rulez
- Tracks
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 13 Tammi 2005 21:32
- Paikkakunta: Vimpeli Mönkijä: Yamaha grizzly 700 SE -08
- Viesti:
Tätä tietoa varmaan haettiin ja veikkaanpa että näemme hyvinkin piaan miten tuo sarja toimii käytännössä lähiaikoinaveli-pekka kirjoitti:www.allright.fi
sieltä saapi kaikkiin ylisuurilla renkhailla varustettuihin mönkijöihin uudet variaattoriprikat. Kytkee vähän kovemmilla kierroksilla, eikä maksa paljon.
t.mie

Tuossa vielä juhalle tarkempi linkki --> http://www.allright.fi/documents/ATV_8- ... raosat.pdf että sinne vaa tilausta tekemään !
http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
- big_bad_wolf
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 17 Joulu 2006 23:45
- Paikkakunta: Perho Mönkijä: yamaha grizzly660 -06
- Viesti:
Täälläkin tuli laitettua tuollainen Daltonin Clutch Kit.
Renkaat Grizzlyssä on 27"
Testit ajetaan ensiviikonloppuna...
http://www.daltonindustries.com/atv/YamahaClutchKit.htm
-Jevil-
Renkaat Grizzlyssä on 27"
Testit ajetaan ensiviikonloppuna...
http://www.daltonindustries.com/atv/YamahaClutchKit.htm
-Jevil-
- big_bad_wolf
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 17 Joulu 2006 23:45
- Paikkakunta: Perho Mönkijä: yamaha grizzly660 -06
- Viesti:
MorjensJevil kirjoitti:Täälläkin tuli laitettua tuollainen Daltonin Clutch Kit.
Renkaat Grizzlyssä on 27"
Testit ajetaan ensiviikonloppuna...
http://www.daltonindustries.com/atv/YamahaClutchKit.htm
-Jevil-
Näyttäs että yks jos toinenkin on laitanut tollasen kitin, jolla liikkeelle lähdön pitäs helpottua, mutta mitä sitten oikein tapahtuu kun kukaan ei kerron mitä noi Kitit vaikuti. Ittellä on Reiska ja kun siihen pitäs ne ylisuuret renkaat laitaa niin kait se pitää jollain konstin liikkeellekkin sitten saada. Ois kiva jos joku kommentois noiden kItien vaikutuksista.
timppa
Re: yamaha grizzlyn 660 keskipakokytkin..
tainnu mennä remmit sileeks kaikilla kun ei ole kukaan kehunu?