Kun COC paprussa lukee istuimia 1kpl niin silloin ei saa rekattua kahdelle, kaksipaikkaisessa lukee istuimia 2kpl. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä tarroja on kömpijään liimattu, ne ei vaikuta asiaan millään tavalla.
Ainoa vaihtoehto on olla yhteydessä Paolettiin ja kysyä että kuis on?
Yamaha Raptor 350 rekisteröitynä kahdelle??
Re: Yamaha Raptor 350 rekisteröitynä kahdelle??
Etsin juuri itelleni 350 raptoria, (itseasiassa taisin löytääkin sopivan, siitä jossain muualla enemmän!) ja selaillessani nettimoton ilmoituksia bongasin yhden raptorin joka oli rekisteröity kahdelle. Tai siis nimenomaan muutoskatsastettu. Siellä oli joku tiedustellut että miten tuommoinen tapahtui, niin olikohan myyjä vastannut että jalkapaikat ja kantavuuden muutos. Olikohan jotain muuta..
..noo eniveis, ainakin noi siis.

Jaa onks tää se mönkijämies?!? MISSÄ,MEIDÄN.. MONKIJÄT ON?
Juups tää asia on varmaan jo aika loppuun käsitelty, mutta pistän tänne kuitenkin..
Kävin tänää vaihtamassa liskon omiin nimiini konttorilla, ja kysäisin muutenvaan-mutu-tuntumalla tätä asiaa. Katsastusheppu meni jonnekin toimistoon, pyöritteli kai jotai papereita tai soitti puheluita, ja totesi sekin lopuksi ettei löydä mistään että kyseistä kampetta ois tyyppikatsastettu kahdelle, eli ei sitä sillon saa muutoskatsastettua..
Avasi muuten vielä napista ihan mua varten liukuovet ja toivotteli hyviä ajokelejä. Oli aika jännä katsastusmies.
Kävin tänää vaihtamassa liskon omiin nimiini konttorilla, ja kysäisin muutenvaan-mutu-tuntumalla tätä asiaa. Katsastusheppu meni jonnekin toimistoon, pyöritteli kai jotai papereita tai soitti puheluita, ja totesi sekin lopuksi ettei löydä mistään että kyseistä kampetta ois tyyppikatsastettu kahdelle, eli ei sitä sillon saa muutoskatsastettua..

Avasi muuten vielä napista ihan mua varten liukuovet ja toivotteli hyviä ajokelejä. Oli aika jännä katsastusmies.

Jaa onks tää se mönkijämies?!? MISSÄ,MEIDÄN.. MONKIJÄT ON?
- MR Charger
- 6WD
- Mönkijä:: HELL RACER
Höh, mua varten ei oo koskaan auottu ovia, onn pruukannu aina rysäyttää läpi..