taistovainaa kirjoitti:semmosta vielä.
siel perässä on ny ne öljyt jotka kuuluukin.
mutta jos unohtaisi tuon peräjarrun ja laittais sinne semmoset öljyt joissa ei olisi tuota jarrulisäainetta, niin eikö niiden pitäs olla ainaki teoriassa liukkaammat??
toki se jarru pelaa sitte huonommin, jos kohta ollenkaan, mutta ainaki omassa käytössä tuolla ei ole merkitystä lainkaan.
jarruja tulee käytettyä tosi harvoin.
sittehän tilanne muuttuisi jos paukkua olis +150hp, mutta näin painavilla laitteilla ja näillä tehoilla ei tuo pysähtyminen ole ensimmäisenä murheena.
Ei kannata alkaa värkkäämään turhaan.
Laitat vaan oikeat öljyt sinne ja jos perä kuumuu niin sitte se kuumuu. Ei se niin paljoa kuumu kuitenkaan että siitä jotain haittaa olis, ja ne jarrut tuskin laahaavat niin paljoa että sen vuoksi huiput jäis luvatuista.
Jarrut yleensäkin ovat semmonen asia ettei juuri kannata pelleillä, vaikka kuinka tuntuis siltä ettei niitä jarruja tarvi. Äkkitilanteessa jarrutus on kuitenki tehokkain kun käyttää sekä etu- että takajarruja, kuten varmasti hyvin tiedät.