grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
-
- 2WD
- Viestit: 39
- Liittynyt: 23 Helmi 2007 16:59
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 660 SE
- Paikkakunta: Oulu
Re: grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
Juu ilmaan on hinnoissa ja reilusti.. Toivottavasti tulee toi vetari nopeempaa ku kiinasta etuperä.
Oon jo kiinasta ootellu 1.3vuotta tuohon etuperää eikä oo ees vielä postissa. Lopettivat jo vastaamasta meileihinki.
http://kuvablogi.com/nayta/1371702/
Mahtaa tulla kohta pelkkä takavetonen kiinalaisesta ku vie vaan turhaa tilaa tallissa.
Tuossa parikuvaa myös perästä:
http://kuvablogi.com/blog/16484/4/
Oon jo kiinasta ootellu 1.3vuotta tuohon etuperää eikä oo ees vielä postissa. Lopettivat jo vastaamasta meileihinki.
http://kuvablogi.com/nayta/1371702/
Mahtaa tulla kohta pelkkä takavetonen kiinalaisesta ku vie vaan turhaa tilaa tallissa.
Tuossa parikuvaa myös perästä:
http://kuvablogi.com/blog/16484/4/
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
Itelle pitäis ma. saapua interpartsin täydellinen takavetari, 170€, suomesta.
Se vaan ihmetyttäää kun ammatti liikkeen huoltomies sano että sisäpään vetonivel kiinnittyy vetariin lyömällä se vaan sinne sisäään, mutta sehän on se mönkiän puoli seegerillä kasassa. Malja kait kiinnittyy mönkiän peräään lyömällä?
Se vaan ihmetyttäää kun ammatti liikkeen huoltomies sano että sisäpään vetonivel kiinnittyy vetariin lyömällä se vaan sinne sisäään, mutta sehän on se mönkiän puoli seegerillä kasassa. Malja kait kiinnittyy mönkiän peräään lyömällä?
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
Takatikku poikki, vetarin päästä ulomman nivelen sisältä..
Noh ei siinä mitäään, MUTTA millä saan maljan pois perän sisältä?
Kova rykäsy vaan?
Vai onko siellä jotain lukitusta?
Noh ei siinä mitäään, MUTTA millä saan maljan pois perän sisältä?
Kova rykäsy vaan?
Vai onko siellä jotain lukitusta?
Re: grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
On siellä lukko rengas, mutta kovalla rykäisyllä pitäisi irrota.Vilkutin kirjoitti:Takatikku poikki, vetarin päästä ulomman nivelen sisältä..
Noh ei siinä mitäään, MUTTA millä saan maljan pois perän sisältä?
Kova rykäsy vaan?
Vai onko siellä jotain lukitusta?
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
Juuuu, näin käsitin että on mallia vetämällä irtoava.
Ei auta kun porata maljasta läpi 6-8mm reikä, siitä pultti läpi ja siihen rakentaa joku liukuvasara viritelmä millä saapi paukutettua irti.
Ei auta kun porata maljasta läpi 6-8mm reikä, siitä pultti läpi ja siihen rakentaa joku liukuvasara viritelmä millä saapi paukutettua irti.
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
Mitä vetareita muuten olette käyttäneeet, noita interpartsin täydellisiä takatikkuja saapi 169€. Kun jammun orkkis taitaa maksaa 800€ huitteille.
Oletteko tilailleet esim. ebaysta mitään HD vetareita tms. ?
Oletteko tilailleet esim. ebaysta mitään HD vetareita tms. ?
Re: grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
Ebayn kautta jenkeistä ATV Parts Connection 160e täydellinen etu-vetari ja 350e 2x täydellinen vahvistettu taka-vetari.
Rahti pikana ja osat kotiin toimitettuna.
Yamaha-tiskiltä taakse puoli-akseli (vetari+ulompi murros) 485e.
Muuteman kerran kyseisestä firmasta tilannut ja homma toimii hyvin.
Rahti pikana ja osat kotiin toimitettuna.
Yamaha-tiskiltä taakse puoli-akseli (vetari+ulompi murros) 485e.
Muuteman kerran kyseisestä firmasta tilannut ja homma toimii hyvin.
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
Ok, tarviii pitää mielessä toinen interpartsin takatikku jo on niin pistän molemmille puolille taakse semmoset ja katon kauanko kestä.
Jooo, oli ketju hitsattuna sisempään maljaan kiinni ja sen päässä n.15kg liukuvasara, EI LÄHTENYT !!!
Tukivarsia irti ja iskaria ja peräpöydälle ja tutkimaan, huppista keikkaa ilmeisesti joskus pyrkiny vetarit karkuun ni oli tehty vähän patenttia.
Tappiprässätty maljojen väliin, eli maljat oli sidottu toisiinsa tapilla mikä meni sinne reikiiin ja kovaa lukitetta uitettu väliiin, myös vetarin poorit oli liimattu vielä lukkorenkaan lisäksi maljaan. Prässillä joutu purkamaan ja paine mittari lähenteli 20tonnia pahimmillaan !!
Nyt on peräkuitenkin irti, taidan panna sen tapin takas, ILMAN liimaa ja hieman otan paksuutta pois.
EDIT:
Tässä muutama kuva perän sisuksista, kohtuuu nätissä kunnossa 4000km ajetuksi.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/OFF-ROAD/M% ... akaper%E4/
Tässä kuvassa näkyy tuo omavirite tappi,
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/OFF-ROAD/M% ... G_1950.JPG
Joka siis meni molempien vetareiden maljojen sisäään.
Jooo, oli ketju hitsattuna sisempään maljaan kiinni ja sen päässä n.15kg liukuvasara, EI LÄHTENYT !!!
Tukivarsia irti ja iskaria ja peräpöydälle ja tutkimaan, huppista keikkaa ilmeisesti joskus pyrkiny vetarit karkuun ni oli tehty vähän patenttia.
Tappiprässätty maljojen väliin, eli maljat oli sidottu toisiinsa tapilla mikä meni sinne reikiiin ja kovaa lukitetta uitettu väliiin, myös vetarin poorit oli liimattu vielä lukkorenkaan lisäksi maljaan. Prässillä joutu purkamaan ja paine mittari lähenteli 20tonnia pahimmillaan !!
Nyt on peräkuitenkin irti, taidan panna sen tapin takas, ILMAN liimaa ja hieman otan paksuutta pois.
EDIT:
Tässä muutama kuva perän sisuksista, kohtuuu nätissä kunnossa 4000km ajetuksi.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/OFF-ROAD/M% ... akaper%E4/
Tässä kuvassa näkyy tuo omavirite tappi,
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/OFF-ROAD/M% ... G_1950.JPG
Joka siis meni molempien vetareiden maljojen sisäään.