Juu, edelleen olen tyytyväinen valintaani, muutama päivä on tullut paikallisen suurtilallisen (luvalla) metsiä ja peltoja koluttua ja alla hieman koettua:
+(-) Tehoa jopa liiaksi jos miehisyys antaa periksi noin todeta, eli esimerkiksi hiekkatiellä kun kaasun kunnolla avaa niin keula kevenee ja yllätyksenä saattaa penkka kutsua, myös sammaleet kalliosta saattavat vahingossa irrota...
+ Grizzlyllä on yllättävän kiva ajella vähän vauhdikkaamminkin hiekkatiellä, meno on vakaata ja suhtellisen hiljaista (ehkä muutama puuttuva vetonivel auttaa vähän tuossa?)
+ Tuo tehostin on kyllä jees, pellolla tai suossa ei hikikarpalot enää otsaa komista, toisaalta käsivoimat ehtyvät

Myöskään kivet ja muut epätasaisuudet eivät "hakkaa" käsille
- Jouset on "amerikanauto" -tyyppiset, joustovaraa on kasvatettu ja vaikka esijännityksen säädinkin kovimmalle mahdolliselle tuntuu peli vielä hieman tunnottoman löysältä omaan makuun, no ehkä tottumus
-kysymys. Vaatii varovaisuutta esim. alamäessä käännyttäessä kun etupää niiaa aikasen syvälle.
- Täyden tukkikuorman veto sujui tehon puolesta hyvin, mutta erillisjousituksen takia (varmaankin?) tuntui keula kevenevän siinämäärin että parempi pyytää emäntä etutarakalle istumaan pidon pitämiseksi, tämä varmaankin vaivaa kaikkia erillisjousitettuja, sinänsä tuntui aikaisempi monoperäinen kodiak 400 toimivan tukkitöissä miltei yhtä hyvin
+ Kyllä naapurit kuolaa laitetta ja onhan Grizzly ainakin omasta mielestäni pirun onnistuneen näköinen