Yammun huonot keulavalot...

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
digiaslak

Yammun huonot keulavalot...

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

Yammussa on suorhan sanottuna heikot keulavalot.

Onhan noita valoja tullut jonkinverran viriteltyä avuksi, vaan kiinnostaisi tietää joko oikeita kaukovaloja on ledi-tekniikalla? Huhut kertovat Hellan tehneen jo ensimmäiset auton ajovalot ledeillä, vaan taitavat olla vielä merten takana.

Jos Rhinon leveään keulaan istuttaisi aluksi vaikka 10kpl ledivaloja, vieläpä sellaiseen hymy-kaareen. Miehän olen tunnetusti kiltti hymylärvi... Ideoita mitkä laitethan?

t,mie
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Olen liikenteessä nähnyt Audi Q7-mallin City-maasturissa sellaiset alahuulessa olevat valot. Niitä oli varmaan kolmattakymmenettä siellä niitä valolähteitä, mutta ei ole tietoa, onko originaalit vai ite väsätyt.

Ainakaan markkinoilla ei ole LED-tekniikalla toteutettuja ajovaloja. Edelliset oli enemmänkin huomio/sumuvalo-osastoa.

Itse laittaisin siihen Rhinoon Kxenon-polttimon. Pari tuollaisia maksaa Ballasteineeen päivineen n. 300€ ja valoteho on taattu. Vähän vaatii näpertelyä, jotta saa valokuvion kohdalleen ja polttimon kiinni, mutta kyllä ne sinne asettuu.

Tuoosa nuo ohjeet vielä Stonga-valoon, mutta sovellettavissa mihin vaan.

Kxenon
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Thetic
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Thetic »

mutta eihän sulla veli pekka noissa videoissa pala kun toinen rainon valo :)
Viliko
R.I.P
Mönkijä:: ArcticCat V2

Viesti Kirjoittaja Viliko »

Thetic kirjoitti:mutta eihän sulla veli pekka noissa videoissa pala kun toinen rainon valo :)
:lol: :lol: :lol:
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

kato helekatti, senhän vuoksi ne valot on tuntunhet kaamoksen pimeydessä niin huonoilta....

... kiitos tarkkaavaisille videon katsojille.

:lol: :lol:

t.mie
Vastaa Viestiin