Yammussa on suorhan sanottuna heikot keulavalot.
Onhan noita valoja tullut jonkinverran viriteltyä avuksi, vaan kiinnostaisi tietää joko oikeita kaukovaloja on ledi-tekniikalla? Huhut kertovat Hellan tehneen jo ensimmäiset auton ajovalot ledeillä, vaan taitavat olla vielä merten takana.
Jos Rhinon leveään keulaan istuttaisi aluksi vaikka 10kpl ledivaloja, vieläpä sellaiseen hymy-kaareen. Miehän olen tunnetusti kiltti hymylärvi... Ideoita mitkä laitethan?
t,mie
Yammun huonot keulavalot...
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Olen liikenteessä nähnyt Audi Q7-mallin City-maasturissa sellaiset alahuulessa olevat valot. Niitä oli varmaan kolmattakymmenettä siellä niitä valolähteitä, mutta ei ole tietoa, onko originaalit vai ite väsätyt.
Ainakaan markkinoilla ei ole LED-tekniikalla toteutettuja ajovaloja. Edelliset oli enemmänkin huomio/sumuvalo-osastoa.
Itse laittaisin siihen Rhinoon Kxenon-polttimon. Pari tuollaisia maksaa Ballasteineeen päivineen n. 300€ ja valoteho on taattu. Vähän vaatii näpertelyä, jotta saa valokuvion kohdalleen ja polttimon kiinni, mutta kyllä ne sinne asettuu.
Tuoosa nuo ohjeet vielä Stonga-valoon, mutta sovellettavissa mihin vaan.
Kxenon
Ainakaan markkinoilla ei ole LED-tekniikalla toteutettuja ajovaloja. Edelliset oli enemmänkin huomio/sumuvalo-osastoa.
Itse laittaisin siihen Rhinoon Kxenon-polttimon. Pari tuollaisia maksaa Ballasteineeen päivineen n. 300€ ja valoteho on taattu. Vähän vaatii näpertelyä, jotta saa valokuvion kohdalleen ja polttimon kiinni, mutta kyllä ne sinne asettuu.
Tuoosa nuo ohjeet vielä Stonga-valoon, mutta sovellettavissa mihin vaan.
Kxenon
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress