jos on ajettu jossain vedessä / suolla niin takalaakerit menee paskaks ellei huolleta koneen takasin potku suoja voi olla menossa jos kuuluu pesämäinen kähähdys startatessa muuten sairaan hyvä peli aika huoltovapaa...
Terppa kirjoitti:joo,kone vissiin uuten melko luja...?kuinka tiheään olette vaihtanut öljyt?
Joo öljyt kannattaa vaihtaa 10 tunnin välein Yamahan huoltokirjan mukaan 20 tunnin välein mutta mä oon vaihtanu yleensä 2 kisan välein..öljy on niin halpaa verrattuna koneremppaa
minuakin kiinostas kovasti tuo raptor 660 oisko järkeä vaihtaa polaris traill bossia tuohon??ja onko tuo liian "väkevä" 15 vuotiaalle
kokemusta on kyllä mönkijöistä että en ihan uusi alalla ole
-pastrana- kirjoitti:minuakin kiinostas kovasti tuo raptor 660 oisko järkeä vaihtaa polaris traill bossia tuohon??ja onko tuo liian "väkevä" 15 vuotiaalle
kokemusta on kyllä mönkijöistä että en ihan uusi alalla ole
Tuskin se liian väkevä on ajelee taitojen mukaan....
-pastrana- kirjoitti:minuakin kiinostas kovasti tuo raptor 660 oisko järkeä vaihtaa polaris traill bossia tuohon??ja onko tuo liian "väkevä" 15 vuotiaalle
kokemusta on kyllä mönkijöistä että en ihan uusi alalla ole
Riippuu tietty kuinka hyvin oot oppinnu kurittamaan TrailBossias.
Jos se jo tuntuu 'lapaselta' niin isompaa vaan alle. Ei se Tractori eiku siis Raptori nii paljon kovempi ole että se tappais ketään.
Kuskihan pitää huolen että maltti säilyy ainakin aluks.
Runkonumeroista en tiiedä, mutta helpoin tapa on tunistaa -01 malli uudemmista on taka iskari. Se on erillisellä lisäsäiliöllä kn uudemmissa lisäsäiliö on iskarissa kiinni ja myös takaiskarin linkku on -01 kokonaan alumiinia ja uudemmissa koiranluu alumiinia ja linkku rautaa.