Vee-äM kirjoitti:Nyt pääsi jo näkeen tulevan laitteen osin kasattuna,öhlärit vielä puuttuu,muuten valmis peli.
Näytti komialta,vajaa kaksi viikkoa vielä niin pääsee maisteleen.
Renkaat ei olekkaan Mud Litet vaan Pirellit samanlaisella kuviolla.
Pääseekö suo rientoihin mukaan
On muuten komee laite tulossa sulle.
Kiitos,vehje vissiin tulee 25. päivä joten Renko taitaa olla eka ajopaikka.
Ilmottelen kun suolle mennään,nyttenkin varmaan sunnuntaina kun Lahdesta tulee mökkiläinen käymään ja lupasin näyttää meiän ajopaikat.
JaMaHi kirjoitti:
Mulla on kuvablogissa kansio "Black Grizzly" jossa on tuosta tummanpuhuvasta uutukaisesta muutama otos... jos jotakin kiinnostaa käydä vilkaisemassa.
Sinne se menee meikäläisenkin peli näytille muutamaan paikkaan ennen kuin sen saan.Oli buukattu varmaan tuo kun kuvissa oleva toiseen paikkaan niin mun meni sitten toisille paikoille näytille mutta ilman iskareita,siis niitä erivärisia iskareita.
Kiitos.Yllätyin itekkin kun ensin näin pienen vilauksen kun oli kontissa ja nyt kun näki livenä oikeilla pyörillä niin näytti vielä paremmalta kun kuvista.
Mutta niinhän ne omat "lapsetkin" näyttää paljon kauniimmilta kuin naapurin
Jaahas,suitsa on tungettu transun perään ja viideltä pitäis mennä hakeen kaverin kanssa mutaraaserit
Ehti tuleen iskaritkin,meinasin ottaa vakioilla ja huollossa vaihattaa sitten kultaset mutta tänään oli paukahtanut liikkeeseen.
Huomenna Renkoon sitten koittaan miltä tuntuu vai tuntuuko miltään
Vee-äM kirjoitti:Jaahas,suitsa on tungettu transun perään ja viideltä pitäis mennä hakeen kaverin kanssa mutaraaserit
Ehti tuleen iskaritkin,meinasin ottaa vakioilla ja huollossa vaihattaa sitten kultaset mutta tänään oli paukahtanut liikkeeseen.
Huomenna Renkoon sitten koittaan miltä tuntuu vai tuntuuko miltään
Tuntemuksia sitten myöhemmin...............
Onnee uuden laitteen johdosta. Toden näkösesti kaasu on ainakin herkempi grizzlyssä kuin KQssa. Itse ainakin oon tehny semmosen havainon. Keuliikin herkemmin kuin KQ... kuulema
On muuten tuon SpekiaaliGrizzlyn erikoinen maalipinta paljon kestävämpi, kuin pelkkä muovinen. Tehtiin pientä hankaustestiä, ja maalattu tosiaan on huomattavasti parempi, ja pysyy siistin näköisenä.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Ekat ajot Yammulla takana ja viilis on ihan ookoo.Tehostin pelittää hienosti ja antaa lisävoimavaroja muuhun oheistoimintaan.
Öhlärit on varmaan liian piukat ja niitä täytyy koittaa säädellä eka ite ja sitten kun ei onnistu niin viedä ne jonnekin säädettäväksi mutta esimerkkinä vaikka suitsan etukulman alletaittuminen ei kyllä vaivannut yhtään.
Kaikista paikoista pääsi mistä muutkin ja suht koht pienellä vaivalla/voimalla ja voimalinja pelaa hienosti ja liikkeellelähtö on mukava ja rauhallinen.
Lisää sitten kun kokemusta karttuu................