Osasithan sä tohonki laittaa jo kuusi vai peräti seitsemän pistettä, pilkkua ja kyssäri merkkiä... Reenaa lisää vaan.
Se offtopicista ja takas aiheeseen.
Viimeksi muokannut vaughan, 21 Marras 2007 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ai. rupiat. oikeen. lapselliseksi. näin. järkeväs. keskustelus. mä en oo ikinä pitäny kirijootamisesta enkä lukemisesta notta en jaksa opetellakaa eres sun tähre vaikka ooki nuon helluunen ja mukava notta oikeek käy kateheksi mutta se mua täs ny enite ihmetytää notta mitenkähän tämä mahtaa liittyä alukuperääsehen keskusteluuhun
Jere itte kirjoitti:500 Outlawin on saanut kilpimallina jo keväästä lähtien. Mulla oli Suomen ensimmäinen sellainen, se mikä on Mönkijä-lehden viimeisimmässä numerossa esiteltynä. Lisäsin linkin kuviin tuonne siguuni.
Kilpitelinettä mä kysyin heh.. mulle tuli eilen tollanen kilpimalli (myös suomen eka heh) ja kattellut sitä kilpeä ettei se siinä tule vakiopaikalla pysymään millään, 3tuntia crossiradalla kevyttä sisäänajoa ja se teline raapii maata joustoissa ja otti jo damagea.. jossain näin kuvan taannoin jossa kilpi oli toisen takaloksun sisällä jotenkin, sellasta etsin!
Kun asennellaan niitä kilpiä mieleiseen paikkaan niin muistetaan se että kilpi saa olla kallistettu korkeintaan 30 astetta ja kilpi pitää näkyä takaviistoon molempiin suuntiin. Muuten voi virkavalta muistuttaa kilven hienosta asennuksesta maksuseuraamuksella, tästä keskusteltiin LP:n kanssa viime keväänä
Täällä etelämpänä se maksaa keskimäärin 230e kun kilpi on väärässä kulmassa. Jos on väärin päin nojalla niin ovat ottaneet nitä jopa talteen kunnes konttorilla käyty näyttämässä asianmukaista paikkaa.
Kenne kirjoitti:Täällä etelämpänä se maksaa keskimäärin 230e kun kilpi on väärässä kulmassa. Jos on väärin päin nojalla niin ovat ottaneet nitä jopa talteen kunnes konttorilla käyty näyttämässä asianmukaista paikkaa.