sanoisin ainakin 350 kokemuksen pohjalta että jos haluaa hyvän ajettavan niin kaikki keulaa madaltavat palikat pois koska ne muuttaa camperia negatiiviseksi\negatiiviseen suuntaan joka aiheuttaa aivan hirveen ajettavuuden (kavahtelua) ainakin omasta mielestä.
sen jälkeen kun kaikki negatiivista camperia lisäävät komponentit on poistettu keulasta ja jos edelleen ohjaus kavahtelee\hajeskelee niin säädetään aurausta 0.5 senttiä keulaan.
mut tosiaan 350 ohjausgeometria on erilainen että kaikki säädöt mitkä auttaa siinä ei varmasti ehkä päde 700... ja onhan tuo ohjaus vähän mielipide asiakin, ite en tykkää jos joka urasta lähtee hajeskelemaan,
pikkurapua pystyy nyt ohjastamaan yhellä kadellä lähes satasen vauhissa melkein tiellä kun tiellä (jos rajotukset antaa myöten

) ja minusta se on aika saavutus. verrattuna siihen mitä se oli ku mulle tuli.
edit: mutta ootellaan nyt isojen poikien kommentteja isompien liskojensa kanssa jos ovat vielä maisemissa

edit2: lisäystä vielä sen verran että ainakin omalla kohdallani tosiaan taka-madalluspalikka sekä levityspalikat AUTTOIVAT positiivisesti ohjattavuuteen, mut tosiaan keulaa ei kestäny madaltaa yhtään ainakaan vakio tukivarsilla, veikkaan että säädettävillä tukivarsilla tulisi hyvä jos niissä on erikseen camperin säätö, eli esim. ylätukivarresta pystyy säätämään yläpalloniveltä