Yamaha Banshee

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
PepsiMoto
Tracks
Mönkijä:: Rapu 787

Re: Yamaha Banshee

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Mitäs se JJP siellä kaikessa hiljaisuudessa rakentelee? Faktoja pöytään stana!
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

Itseasiassa tällä hetkellä mä johdan meijän uuden harrastetallin remonttia. N.400m2 pitäis saada kuntoon asap vaikka avaimiakaan en oo vielä saanut. :lol:
Öö sitten mä oon tossa syssymmällä selvittelin muutaman vesijetin sähköjä. :)

Pantseen laitoin sillon joskus sen pidemmän swinkulan ja viime viikolla katkasin yhen suuttimen. :mrgreen:

Mä oon arponu tässä että mitä mä teen ja tässä nyt sitten muuttu siviilisäätykin miettiessä. Helmikuu tulee olemaan pirun kiireinen mutta jos mä saisin ruoskittua ton pasin kaljapalkalla kattelemaan mulle osat nii mä vaan kaivan sitten taskuja ja ootellaan että mitä sieltä tulee. :twisted:

Ei varmaankaan mitään överiä. Mutta katteetkin jos muistaisi vihdoin viimein kiikuttaa maalarille niin eiköhän se viimeistään pääsiäisenä olis sitten uudessa ulkomuodossaan. Keksis vielä mikä se ulkomuoto olis.

2vuorokautta ja 3h unta takana...voin sanoo et tällee saunan jälkeen ajatus kulkee kuin..
http://naamapalmu.com/bigfile/30472
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
PepsiMoto
Tracks

JJP kirjoitti:Itseasiassa tällä hetkellä mä johdan meijän uuden harrastetallin remonttia. N.400m2 pitäis saada kuntoon asap vaikka avaimiakaan en oo vielä saanut. :lol:
kuullostaa ihan perus-raksa hommalta :)
JJP kirjoitti: Helmikuu tulee olemaan pirun kiireinen mutta jos mä saisin ruoskittua ton pasin kaljapalkalla kattelemaan mulle osat nii mä vaan kaivan sitten taskuja ja ootellaan että mitä sieltä tulee. :twisted:
Kyllä Pasi sen verran kaljasta pitää että luulen sen etsivän sulle osia yli tarpeiden!
JJP kirjoitti: Ei varmaankaan mitään överiä. Mutta katteetkin jos muistaisi vihdoin viimein kiikuttaa maalarille niin eiköhän se viimeistään pääsiäisenä olis sitten uudessa ulkomuodossaan. Keksis vielä mikä se ulkomuoto olis.
Onko mitään mielessä? Vedätkö vain katteet johonkin väriin vai onko runko ym. hilut saamassa väriä?

JJP kirjoitti: 2vuorokautta ja 3h unta takana...voin sanoo et tällee saunan jälkeen ajatus kulkee kuin..
Ööö, kulkee kuin banshee? :mrgreen:
yaguza
Tracks
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Viesti Kirjoittaja yaguza »

PepsiMoto kirjoitti:Mitäs se JJP siellä kaikessa hiljaisuudessa rakentelee? Faktoja pöytään stana!
Niin sitä samaa sullekin, pieni kutina on että jotain lisäpotkua on rapuunkin tuloillaan..pätkiminen korjattu aikoja sitten, kone pöydällä ja pidempi-iskuista kampea menossa paikalleen 8)
PepsiMoto
Tracks

No tuota... osittain pitää paikkansa. Pätkimistä en ole selvitellyt yhtään, enkä mitään muutakaan. Mutta lähiakoina alan hommiin. Informoin sitten kun saan osia hyppysiin että mitä tässä alkaa tapahtumaan :)
fr0z
6WD
Mönkijä:: Outti 800 Xt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fr0z »

yaguza kirjoitti:
PepsiMoto kirjoitti:Mitäs se JJP siellä kaikessa hiljaisuudessa rakentelee? Faktoja pöytään stana!
Niin sitä samaa sullekin, pieni kutina on että jotain lisäpotkua on rapuunkin tuloillaan..pätkiminen korjattu aikoja sitten, kone pöydällä ja pidempi-iskuista kampea menossa paikalleen 8)
Muiden suunnitelmia kun lukee, niin kummasti alkaa tuntua siltä että jos ylipaino-Dinlillä meinaisi mukana pysyä niin pitäs olla sitä yaguza-style-ylipainetta... ei mitkään big bore kitit piisaa. :mrgreen:
Dinli seikkailee lumimaassa -> http://www.youtube.com/watch?v=lfsS8Ka7YZg
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Yaguzallahan oli bigbore painekattila.... :wink:

Pepsi mä varmaan maalautan nyt vaan katteet ja teen rungon sun muut sitten kun tiedän mihin toi rojekti tosta kehittyy.
Nyt kun toi tallikin on aivan pikkujoulujen jäljilta niin ei pysty alkaa purkamaan ja ei oikeastaan kerkeäkkään.
Kuvasteita
fr0z
6WD
Viesti:

JJP kirjoitti:Yaguzallahan oli bigbore painekattila.... :wink:
Kyl, mutta pelkällä bbk:lla ei pitkälle pötkitä... Suurin merkitys on sillä ylipaineella.
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

no joo ei se 560cc kitti fujissa vielä ihmeitä tee mutta on se pirusti pirteempi keihinin kanssa kuin vakio dille.(joo yaguzallahan on vaan 500...iknowiknow.Onhan se mun pytty) :)
Kuvasteita
yaguza
Tracks

fr0z kirjoitti:
Kyl, mutta pelkällä bbk:lla ei pitkälle pötkitä... Suurin merkitys on sillä ylipaineella.
Nyt alkaa kuulostaa jo suunnitelmalta =D>

Ja ite asiaan, vauhtipyörän ulosvedin on M27x1.0 vasurikierteellä "note to self"
Tässähän joutas pikkuhiljaa alkaa jo purkuhommiin että sais kesäks edes siedettävään ajokuntoon, tekemistä nimittäin on ja paljon :lol:

PepsiMoto kirjoitti:No tuota... osittain pitää paikkansa. Pätkimistä en ole selvitellyt yhtään, enkä mitään muutakaan. Mutta lähiakoina alan hommiin. Informoin sitten kun saan osia hyppysiin että mitä tässä alkaa tapahtumaan :)
:-k
fr0z
6WD
Viesti:

yaguza kirjoitti:
fr0z kirjoitti:
Nyt alkaa kuulostaa jo suunnitelmalta =D>
Nosiis, mullahan on tossa yksi huollon jälkeen 0km nähnyt Garretin GT15 hyllyssä. :mrgreen: Joten en voi kieltää etteikö idea houkuttaisi!
Pitäisi ehkä tentata erästä henkilöä asian tiimoilta jossain vaiheessa... 8)
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Yaguza kun saan uuden tallin baariosaston kuntoon nii aletaan rakentaa. Ihaillaan sitten toistemme erek...bansheita ja juodaan mallasta.
Sähän btw voit nyt kattoo niit mun rautoja siin sun laittees,et meniks ne ihan pitkin vit... vai osuko ne sinne päin.
Kuvasteita
yaguza
Tracks

JJP kirjoitti: Sähän btw voit nyt kattoo niit mun rautoja siin sun laittees,et meniks ne ihan pitkin vit... vai osuko ne sinne päin.
Tarvii joo mallailla että miten ne sun antamat mitat pelaa.

Kierrätyskelpoista jätettä irtos n.10min ruuvauksen aikana:
Kuva
PepsiMoto
Tracks

Pientä hapettumaa päässyt putkiin syntymään :lol:
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Jumaleisson mä luulin et ne on pilalla ku sanoit että paiskasit ne roskiin mutta noihan ois ollu mitä hienoimmat ROTTA-Basnsheeseen!! :lol:

Itsehän "viimeisteli" tänään pantsen katteet maalausta varten. Eihän siinä mennytkään kuin vuosi...joka aloitettiin vahvasti mutta motivaatio lähti jossain vaiheessa lomille. :mrgreen:

Onneksi maalari ei alkanut vuosi sitten sekoittelemaan maalia...
Kuvasteita
Vastaa Viestiin