Yamaha Banshee
Re: Yamaha Banshee
Ei mitään käsitystä lohkoista, eiköhän pasi vilkase tätä ja tarinoi jossain vaiheessa.
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 22 Joulu 2013 00:07
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Yamaha Banshee
joo ja muutakin kysyttävää on paljon!
. koneen momentit ym.

-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: Yamaha Banshee
Tervetuoloa Sammysille.
Miksi tarvitset lohkot?
Ebay on muoveihin ja penkkiin varmasti helpoin tapa.
Miksi tarvitset lohkot?
Ebay on muoveihin ja penkkiin varmasti helpoin tapa.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 22 Joulu 2013 00:07
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Yamaha Banshee
kiitos...kiitos! virtapuolelta ainakin vuotaa mistä on jyrsitty pytyille lisää tilaa,on kyllä täyte hitsattu mut..?? ja on tosi mielenkiintoiset ottaa auki noi pyttyjen kaks mutteria mitkä on pakoaukkojen välis!! 

-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: Yamaha Banshee
ER-M, voi kuullostaa tylsältä kommentilta, mutta paras neuvoni tässä ja heti on, että aloitat "Projekti-osiossa" oman viestiketjun ja pistä näytille muutamia kuvia. Olisi mukava päästä ymmärrykseen, mitä kaikkea laitteen mukana tuli.
Ymmärsinkö oikein, että Kemppainen on sinun työkaverisi?
Valota vähän, mitä jo tiedät omasta laitteestasi ja mitä ajatuksia sinulla on sen kanssa touhuta tulevaisuudessa, minulla on paha tapa saada hirvee höpö-ripuli, kun näistä laitteista puhutaan.
Ymmärsinkö oikein, että Kemppainen on sinun työkaverisi?
Valota vähän, mitä jo tiedät omasta laitteestasi ja mitä ajatuksia sinulla on sen kanssa touhuta tulevaisuudessa, minulla on paha tapa saada hirvee höpö-ripuli, kun näistä laitteista puhutaan.

Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 22 Joulu 2013 00:07
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Yamaha Banshee
juu Kemu on työkaveri
,no pitää täs jossain vaihees tehdä "ikuisuus projekti osio"
. enpä ny hirveetä tiedä kyseisestä laitteesta,muutakun et 611cc cheetah kitti siinä on stage IV putket,v-forse3 läpät,joku säädettävä sytty. eilen otin pytyt irti nii olipas 1 narahtanu sitte!
....mä oon 2min käyttäny koko vehettä et kemun jäljiltä vissiin sitte.eli noita ei vissiin paljon putkiteta ym. oli pykälä oikein pakoaukon alla pytys...saa vissin paiskata vesilintua tolla pytyllä
ja jäärata vehes tuosta pitäis joku vuosi tulla kun saa kuntoon 





-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: Yamaha Banshee
Älä heitä mitään roskiin. Otan vastaan sellaiset rojut, millä et mitään enään tee. Maksan postikulut kyllä.
Jos rehellisesti saan sanoa, niin edessäsi on haastava, pitkä ja kallis projekti.
o4o-59 63 242, Pasi
9-21 ma-su voip soitella, kun ipanat on hereillä.
Edit:
Kemppainen tuon alkujaan rakenteli, joten tuliko kuumia vinkkejä sieltä suunnalta?
Edit 2:
Sanoit pytyt? ja "tuon pytyn" , eli oliko siinä kaksi erillistä pyttyä?? -jos näin, niin kyseessä ei ole 611 Cheetah. Kaikki Calvin Polletin valmistamat Banshee pytyt on monoplokkeja, poislukien Caracal jne jne, mutta ne käyttää spread bore billetti lohkoja.
Jos rehellisesti saan sanoa, niin edessäsi on haastava, pitkä ja kallis projekti.
o4o-59 63 242, Pasi
9-21 ma-su voip soitella, kun ipanat on hereillä.
Edit:
Kemppainen tuon alkujaan rakenteli, joten tuliko kuumia vinkkejä sieltä suunnalta?
Edit 2:
Sanoit pytyt? ja "tuon pytyn" , eli oliko siinä kaksi erillistä pyttyä?? -jos näin, niin kyseessä ei ole 611 Cheetah. Kaikki Calvin Polletin valmistamat Banshee pytyt on monoplokkeja, poislukien Caracal jne jne, mutta ne käyttää spread bore billetti lohkoja.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 22 Joulu 2013 00:07
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Yamaha Banshee
En nyt vielä ole heittämäs pois,pitää miettiä vaihtoehtoja mitä tekee??...No einyt varsinaisesti tullu mitään ihmeempiä vinkkejä Samilta,muutaku sano "helpolla narahtaa"
,siis joo mun moka ,ei ole erilliset pytyt. miten tänne muuten saa lisättyä kyvia??? 


Re: Yamaha Banshee
"Helpolla narahtaa"
nooh on siinä trinitylläkin ollu mausteensa sopassa mukana mutta käyttäjän mokahan se on loppupeleissä, aina.
Taitaa olla niin et jos haluat nuo nykyiset syltyt fiksata ni ne on lähetettävä ulkomaille pinnoitukseen, en ees viitti arvailla miten kallis projekti siitä tulisi
Muutta menee miten menee niin kannattaa tehdä kerralla huolellisesti ja ajan kanssa ajatuksella
Kuvat pitää latailla ensin esim. Aijaa.com tai photobucket sivuille ja sieltä linkittää tänne
Jos amerikan englanti taittuu niin bansheehq.com/forums palstalta löytyy muutamaksi illaksi luettavaa.

Taitaa olla niin et jos haluat nuo nykyiset syltyt fiksata ni ne on lähetettävä ulkomaille pinnoitukseen, en ees viitti arvailla miten kallis projekti siitä tulisi

Muutta menee miten menee niin kannattaa tehdä kerralla huolellisesti ja ajan kanssa ajatuksella

Kuvat pitää latailla ensin esim. Aijaa.com tai photobucket sivuille ja sieltä linkittää tänne
Jos amerikan englanti taittuu niin bansheehq.com/forums palstalta löytyy muutamaksi illaksi luettavaa.
-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: Yamaha Banshee
En halua kuullostaa mitenkään negatiiviselta, mutta valehtelemaankaan en pysty.
Jos tuo kone "narahti" kun käytit sitä muutaman minuutin, niin syy ei ollut sinussa, vaan edellisessä omistajassa. Jos sieltä on todellakin palanen pois, ja jos sielä sylintereissä on Samin mainitsema halkeama huuhtelukanavien välissä, niin onneksi olkoon.
Niin kuin Yaguza jo mainitsi, niin BansheeHQ on hyvä paikka alkaa tutkimaan laitteen perus olemusta. Samalta sivulta löytyy hyvin kattavasti tuosta moottoristakin. ATVDragracers ja SandSlingers ovat seuraavat paikat moottorikohtaisiin tarkennuksiin.
Hakuna ensimmäiseksi tuo "Trinity", sekä "Trinity Stage IV", kun olet jyvällä tuosta, niin sitten itse moottori hommiin pääset haulla "10mill DM, tai 611 DM, tai 10mill Cheetah DM"
Sinun sylinterit kannattaa lähettaa BansheeHQ:lta löytyville rakentajille. Redline Racing, K&T, No Limit jne jne ovat tuolle moottorille hyvät vaihtoehdot.
Kerrot, että sylinterit pitää korjata, joten he osaavat lähettää ne Milleniumille, jotka hitsaavat, poraavat, ja pinnoittavat sylinterit oikeille männille.
Itse rakentajan pitää tietysti tietää, mikä kampiakseli, ja mitkä kiertokanget kyseessä on. Männät voit kätevästi hankkia samalla reissulla.
Ongelmaksi muodostuu nuo lohkot, jotka ilmeisesti vuotaa. Nyt tosin ei ole tiedossa, mistä ne vuotaa.
Uusiksi lohkoiksi käy RD:n lohkot, jotka on -83 ylöspäin. Niihin joutuu DM sylintereille ja 10mm kampuralle tekemään melkoisesti työstöjä. Nämäkin olisi syytä hoitaa Amerikassa niihin erikoistuneissa pajoissa.
Sitten tuo kampiakseli. Sehän on Kemppaisen mukaan syystä tai toisesta mennyt vauhtipyörän päästä poikki ja joku seppä sen on fiksannut jotenkin.
Itseäni mietitytti syy, mikä tämän olisi aiheuttanut. Kannattaa aukaista nuo lohkot, ja tarkistaa, onko kampiakseli linjattu ja hitsattu.
Trinityn kannet (heidän spekseihin) on paskimmat, mitä maa päällään kantaa. Puristusrako kaikkine yksityiskohtineen on päin helvettiä.
Ammatti rakentaja pystyy tekemään oikeanlaiset palopesät moottorikombon ja tarkoituksen mukaan. Pitää vain tietää tasopinnan korkeus, joka mielestäni nyt on hitusen hukassa... johtuen muutamasta yllämainitussa seikasta.
VF3 läpät on hyvät, jos läpät on ehjät, sekä mukana luulisin olevan 39mm Keihin PWK kaasarit, jotka on ehdotonta minimiä, jotka tuohon koneeseen voi laittaa.
(vrt, 350cc drag koneet käyttää 39PWK)
Tuo 611 DM on kiihdytys tarkoitukseen tehty sylinteri, sitä ei ole koskaan suunniteltu pitkään ajoon, mutta se on kuitenkin mahdollista. Lämpöjen hallitsemiseen joutuu panostamaan. Mittari ei ole pahaksi.
Itse Bansheen alkuperäinen vaihdelaatikko ei tule toimimaan hyvin rakennetun DM:n kanssa, sekä lähellekkään alkuperäiset kytkimet luistaa 100% varmuudella.
Laatikko on syytä lähettää vähintään leikattavaksi, ja miniminä on lukkokytkin ja sille soveltuva kytkinkoppa.
Jos nuo Trinity Stage IV putket meinaat säilyttää, niin sitten moottori uusiksi... tai jos haluat rakentaa tuon 10mm DM uusiksi, niin sitten menee putket uusiksi.
In-frame DM putket saa Matt Shearerilta SCP:lta.
Jos korviini kantautuneet huhut pitää paikkansa, niin tuo sinun kone tuotti 90 heppaa vetäville. Kovimmat 10DM:t pyyhkii 175 paikkeilla.
Siinä muutama ajatus täältä sohvan pohjalta pienissä keppana pieruissa.
Jos tuo kone "narahti" kun käytit sitä muutaman minuutin, niin syy ei ollut sinussa, vaan edellisessä omistajassa. Jos sieltä on todellakin palanen pois, ja jos sielä sylintereissä on Samin mainitsema halkeama huuhtelukanavien välissä, niin onneksi olkoon.
Niin kuin Yaguza jo mainitsi, niin BansheeHQ on hyvä paikka alkaa tutkimaan laitteen perus olemusta. Samalta sivulta löytyy hyvin kattavasti tuosta moottoristakin. ATVDragracers ja SandSlingers ovat seuraavat paikat moottorikohtaisiin tarkennuksiin.
Hakuna ensimmäiseksi tuo "Trinity", sekä "Trinity Stage IV", kun olet jyvällä tuosta, niin sitten itse moottori hommiin pääset haulla "10mill DM, tai 611 DM, tai 10mill Cheetah DM"
Sinun sylinterit kannattaa lähettaa BansheeHQ:lta löytyville rakentajille. Redline Racing, K&T, No Limit jne jne ovat tuolle moottorille hyvät vaihtoehdot.
Kerrot, että sylinterit pitää korjata, joten he osaavat lähettää ne Milleniumille, jotka hitsaavat, poraavat, ja pinnoittavat sylinterit oikeille männille.
Itse rakentajan pitää tietysti tietää, mikä kampiakseli, ja mitkä kiertokanget kyseessä on. Männät voit kätevästi hankkia samalla reissulla.
Ongelmaksi muodostuu nuo lohkot, jotka ilmeisesti vuotaa. Nyt tosin ei ole tiedossa, mistä ne vuotaa.
Uusiksi lohkoiksi käy RD:n lohkot, jotka on -83 ylöspäin. Niihin joutuu DM sylintereille ja 10mm kampuralle tekemään melkoisesti työstöjä. Nämäkin olisi syytä hoitaa Amerikassa niihin erikoistuneissa pajoissa.
Sitten tuo kampiakseli. Sehän on Kemppaisen mukaan syystä tai toisesta mennyt vauhtipyörän päästä poikki ja joku seppä sen on fiksannut jotenkin.
Itseäni mietitytti syy, mikä tämän olisi aiheuttanut. Kannattaa aukaista nuo lohkot, ja tarkistaa, onko kampiakseli linjattu ja hitsattu.
Trinityn kannet (heidän spekseihin) on paskimmat, mitä maa päällään kantaa. Puristusrako kaikkine yksityiskohtineen on päin helvettiä.
Ammatti rakentaja pystyy tekemään oikeanlaiset palopesät moottorikombon ja tarkoituksen mukaan. Pitää vain tietää tasopinnan korkeus, joka mielestäni nyt on hitusen hukassa... johtuen muutamasta yllämainitussa seikasta.
VF3 läpät on hyvät, jos läpät on ehjät, sekä mukana luulisin olevan 39mm Keihin PWK kaasarit, jotka on ehdotonta minimiä, jotka tuohon koneeseen voi laittaa.
(vrt, 350cc drag koneet käyttää 39PWK)
Tuo 611 DM on kiihdytys tarkoitukseen tehty sylinteri, sitä ei ole koskaan suunniteltu pitkään ajoon, mutta se on kuitenkin mahdollista. Lämpöjen hallitsemiseen joutuu panostamaan. Mittari ei ole pahaksi.
Itse Bansheen alkuperäinen vaihdelaatikko ei tule toimimaan hyvin rakennetun DM:n kanssa, sekä lähellekkään alkuperäiset kytkimet luistaa 100% varmuudella.
Laatikko on syytä lähettää vähintään leikattavaksi, ja miniminä on lukkokytkin ja sille soveltuva kytkinkoppa.
Jos nuo Trinity Stage IV putket meinaat säilyttää, niin sitten moottori uusiksi... tai jos haluat rakentaa tuon 10mm DM uusiksi, niin sitten menee putket uusiksi.
In-frame DM putket saa Matt Shearerilta SCP:lta.
Jos korviini kantautuneet huhut pitää paikkansa, niin tuo sinun kone tuotti 90 heppaa vetäville. Kovimmat 10DM:t pyyhkii 175 paikkeilla.
Siinä muutama ajatus täältä sohvan pohjalta pienissä keppana pieruissa.

Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
Re: Yamaha Banshee
Piiitkä ja kivinen tie edessä..
ja kallis
ja kallis

-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 22 Joulu 2013 00:07
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Yamaha Banshee
Pasi S taitaa tietää tosta mun laitteesta enemmän mitä minä itte
,halkasin koneen toissa pvänä oli kangen päät hitsattu ainakin,ja oli eturattaan päästä toinen rataspari vähän kärsiny..paloja puuttui. siististi oli "limpuille" tehty/jyrsitty tilat! mut kyllä lohkot menee uusiksi...niinku paljon muutakin
. Velipoika sano et Hollannis ainaki joku firma pinnoottaa pyttyjä/hitsaa,mut varmaan tulee halvemmaksi joku toinen vaihtoehto. onkos näihin kelkan pyttyjä kuinka laitettu? ei varmaan oisi hirvee homma sekään?
mitäs muute nää T-rex kitit on? kannattaako sekaantua?


mitäs muute nää T-rex kitit on? kannattaako sekaantua?
-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: Yamaha Banshee
En tiedä sun koneesta/laitteesta yhtään sen enempää, mitä Kemppainen on itse kertonut.
Kuvia olisi hieno nähdä, niin ei tarvi arvuutella. Eli mitkä ratasparit oli kökkönä? Ensiö-välitys, vai onko vaihteistosta pettänyt jotain? DM vaatii suorahampaiset rattaat, jo pelkästään kampiakselin vaatiman laakeroinnin takia. Yksi halpa vakuutus on myös billetti kakkonen. Suosivat kakkosen vaihtoa viimeistään 100 heposen nurkilla, mutta toisilla on kestänyt enemmän ja toisilla pettänyt vähemmälläkin.
Tässä mielipiteeni. ÄLÄ sekaannu T-rexiin, ELLET aio teettää koko moottoria K&T:llä. Tämä oli suora kopio vastauksesta, jonka tutuiltani sain, kun meinasin käytettyä T-rex yläkertaa ostaa. Se on "vanhahtavaa" suunnittelua, eikä anna tehoa suhteessa kuutioihin "suoraan laatikosta".
UNOHDA kelkan sylinterit. Calvin Pollet valmistaa yksittäisiä kelkkoihin soveltuvia kiihdytys sylintereitä, joita saa laitettua Mattoonin billetti lohkoihin, mutta ne on spread bore moottoreita.
Nyt on pakko kysyä, että paljonko on budjetti? Nimittäin tämän moottorin kokoonpano ei tule halvaksi missään suhteessa, ja suurin osa rahasta on poltettava yhdellä kerralla, eli ei voi ostella ja asentaa pala silloin ja toinen tällöin.
Aiotko ajaa jääradalla kilpaa? Onko kuutiorajoitusta?
Paljonko haluat tehoa/millä polttoaineella? Paljonko tarvit huippunopeutta?
Kysyn siksi, että pumppu-benziini 100 heppaa on vielä kohtuu rahoissa, mutta 120 heppaa ei.
Tarkahko maksimi budjetti pelkkään moottoriin olisi mukava tietää, niin voisi sanoa suoraan, että onnistuuko.
Olen kuullut myös tuosta Hollantilaisesta pinnoitus optiosta, joka tekee pinnoituksia valtamerkkien nicasil pyttyihin, mutta onko se riskin arvoinen?
Jos haluat helpottaa tätä sekamelskaa, niin postaa kuvia.
-bensahanasta
-kaasareista
-kytkin kokoonpanosta
-ensiövälityksen rattaista
-sylintereiden lohkeamista
-kannesta (palopesät)
-pakoputkista
+ kaikesta muusta
Kuvia olisi hieno nähdä, niin ei tarvi arvuutella. Eli mitkä ratasparit oli kökkönä? Ensiö-välitys, vai onko vaihteistosta pettänyt jotain? DM vaatii suorahampaiset rattaat, jo pelkästään kampiakselin vaatiman laakeroinnin takia. Yksi halpa vakuutus on myös billetti kakkonen. Suosivat kakkosen vaihtoa viimeistään 100 heposen nurkilla, mutta toisilla on kestänyt enemmän ja toisilla pettänyt vähemmälläkin.
Tässä mielipiteeni. ÄLÄ sekaannu T-rexiin, ELLET aio teettää koko moottoria K&T:llä. Tämä oli suora kopio vastauksesta, jonka tutuiltani sain, kun meinasin käytettyä T-rex yläkertaa ostaa. Se on "vanhahtavaa" suunnittelua, eikä anna tehoa suhteessa kuutioihin "suoraan laatikosta".
UNOHDA kelkan sylinterit. Calvin Pollet valmistaa yksittäisiä kelkkoihin soveltuvia kiihdytys sylintereitä, joita saa laitettua Mattoonin billetti lohkoihin, mutta ne on spread bore moottoreita.
Nyt on pakko kysyä, että paljonko on budjetti? Nimittäin tämän moottorin kokoonpano ei tule halvaksi missään suhteessa, ja suurin osa rahasta on poltettava yhdellä kerralla, eli ei voi ostella ja asentaa pala silloin ja toinen tällöin.
Aiotko ajaa jääradalla kilpaa? Onko kuutiorajoitusta?
Paljonko haluat tehoa/millä polttoaineella? Paljonko tarvit huippunopeutta?
Kysyn siksi, että pumppu-benziini 100 heppaa on vielä kohtuu rahoissa, mutta 120 heppaa ei.
Tarkahko maksimi budjetti pelkkään moottoriin olisi mukava tietää, niin voisi sanoa suoraan, että onnistuuko.
Olen kuullut myös tuosta Hollantilaisesta pinnoitus optiosta, joka tekee pinnoituksia valtamerkkien nicasil pyttyihin, mutta onko se riskin arvoinen?
Jos haluat helpottaa tätä sekamelskaa, niin postaa kuvia.
-bensahanasta
-kaasareista
-kytkin kokoonpanosta
-ensiövälityksen rattaista
-sylintereiden lohkeamista
-kannesta (palopesät)
-pakoputkista
+ kaikesta muusta
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: Yamaha Banshee
Lukaise tuosta alkuun. Tästä ei selviä vielä mitään tähdellistä, mutta antaa perus-fiilikselle pohjaa.
http://bansheehq.com/forums/index.php?showtopic=126267
tuo "k" noiden numeroiden perässä referoi tuhansia.
(kevennys)
Tuossa alkuun Trinitystä. http://bansheehq.com/forums/index.php?showtopic=133716
Jos kirjaudut BHQlle, niin ole varovainen sanan "Trinity" kanssa.
http://bansheehq.com/forums/index.php?showtopic=126267
tuo "k" noiden numeroiden perässä referoi tuhansia.

Tuossa alkuun Trinitystä. http://bansheehq.com/forums/index.php?showtopic=133716
Jos kirjaudut BHQlle, niin ole varovainen sanan "Trinity" kanssa.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: Yamaha Banshee
Korjaus tuohon yhtä ylempään vastaukseen. Se oli Superior Sleeven yläkerta, mistä sain palautetta. T-Rex keskustelua ei ole viimeaikoina ollut.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."