tai ei sittenkään. ostin nimittäin maanantaina tollasen 250 liskon . oli hyvässä tarjouksessa. hintaa tuli se-mallille 4200. tiedättekö lisää hyviä nettikauppoja mistä sais osia liskoihin?
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin* Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
kuvia laittasin jos osaisin . on aikasuuri ero hondalla ja tolla 250 jammulla. tehoo on REIPPAASTI enemmän, jousitus on PALJON parempi ja jarrut ovat huippu luokkaa. kokokin on hieman isompi. ainoa vika on ollut että taka renkaasta katos pultti. taka svingin suoja on erittäin huono vakiona . mutta kyllä kulkee myös käkkäri on aika olematon
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin* Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
^tuo Emgon tanko vaan on aivan arsesta.
Kahvojen osuus on niin lyhyt ettei kytkin- ja jarrukahvat sovi suorelle osuudelle, vaan jää ällösti kaniin tohon mutkaan. Noh, kaupastahan niitä saa ostaa.
Mistä Frosty hankit nuo tukivarret?
Ite oon ajatellu laittaa Forceen paremmat/leveemmät tukivarret, mahtaakohan olla tuolla valmistajalla 350raptoriin?
Llarkko kirjoitti:Mistä Frosty hankit nuo tukivarret?
Ite oon ajatellu laittaa Forceen paremmat/leveemmät tukivarret, mahtaakohan olla tuolla valmistajalla 350raptoriin?
Sori, empäs huomannut että oli tullut tiedustelua tänne.
Nuo on Houserin tukivarret ja niitä saa kyllä 350 Raptoriinkin. Ameriikan maalta tilaamalla tai Saksasta. Mutta jos ei juuri Houseria halua vaan muutkin käy niin saksasta löytyy aika huokeita sarjoja. Houser -tukivarret ei ole ihan halvimmasta päästä.
Eipä ole kun otin ja vaihdoin Canaan. Kyllä mä vielä 700 Raptorin tai Yamahan 450:sen hommaan ettei tuu vierotusoireita crossin ajosta, mutta ei sen tarvii siihen käyttöön olla tuplasti kalliimpi kilpipeli, vaan ihan kilvetönkin riittää. Canalla sitte kierretään mualimaa.