Yamaha Raptor YFM 700R

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
-Peltsi-
4WD
Mönkijä:: Polaris sportsman 500 h.o -13

Re: Yamaha Raptor YFM 700R

Viesti Kirjoittaja -Peltsi- »

Millasta läänii tuolla pälkäneella on? Kasoja pirusti? Löytyykö mahdollisia hyppyreitä? yms. Täälläpäin tuolla Harjavallassa löytyy aikalailla hyvät hiekkaläänit myös :p Hypyt kyllä puuttuu kokonaan :S Oman pellon kun jostain sais hommattua ja sinne rakennettua omaa rataan niin kelpais, ilmotelkaas jos tiette satakunnan alueella jonkun kenellä vois olla myynnissä/vuokralla tähän käyttöön jotai peltoa..
PepsiMoto
Tracks
Mönkijä:: Rapu 787

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

JJP kirjoitti:
Pasi S. kirjoitti:Olen ihan omin silmin nähnyt R1 koneisen Crapturdin. Kauhia oli hypetys, kuinka nopeasta kamppeesta oli kyse, mutta voi jeesus, kuinka pas... se ei vastannut odotuksia laisinkaan.
2012 olisi hienoa kasata poppoo, joka koostuisi viritetyistä RWD kamppeista, ja annettais adrenaliinin virrata!!
Santafestivaali 2012!!!! :lol:

Hyvä Pepsi, jotta kampe on kasassa!

-Pasi S.
(soitellaan)
jos tapahtuman sais vielä 2 päiväiseksi niin Hell yeah!
Mutta mehän ollaan kuitenkin nii vapaamielisiä että päästetään nelikkojakin leikkimään kanssamme!?!
Kasassa vielä ;)

Mulla ei ainakaan ole mitään nelikkoja vastaan. Oma nelikko kulkeutuu tod.näk. mukaan. Mutta olis kyllä kivaa jos sinne tulis mahd. monta takapotkua, laitettua ja ei laitettua.
PepsiMoto
Tracks

-Peltsi- kirjoitti:Millasta läänii tuolla pälkäneella on? Kasoja pirusti? Löytyykö mahdollisia hyppyreitä? yms. Täälläpäin tuolla Harjavallassa löytyy aikalailla hyvät hiekkaläänit myös :p Hypyt kyllä puuttuu kokonaan :S Oman pellon kun jostain sais hommattua ja sinne rakennettua omaa rataan niin kelpais, ilmotelkaas jos tiette satakunnan alueella jonkun kenellä vois olla myynnissä/vuokralla tähän käyttöön jotai peltoa..
Siellä on lähinnä rinteitä, varsinaisia hyppyreitä ei ole. Täällä jossain on videokuvaakin sieltä...
Pasi S.
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Mulla ei ole mitään nelikkoja vastaan! Mukaan saa tulla vaikka 6x6 koneella, jos mieli tekee.
Sielä Santafestivaali 2011 tapasin ekaa kertaa kourallisen nelikko miehiä Lahden suunnalta ja aivan mahtavia sällejä.
Kaiken kukkuraksi noilla kaveruksilla "riitti päätä" mennä sellaisista paikoista, mihin itse en edes kuvitellut meneväni.
Oli se tapahtuma mikä vain, niin kaikki mukaan. Tosin mihinkään metsään en lähde tuota konettani olalla kantamaan!

-Pasi S.

tuossa...
http://www.youtube.com/watch?v=KfNMzxq4t9U
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

No eikö olis kohteliasta että me takapotkuiset käytäis suolla kokeilemassa? :mrgreen:
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Pasi S.
Tracks

Tottakai...kokeiltava se on kaikkea! VARMAAN ! !
Ois se toki joskus kiva kokeilla, mihin kaikkialle noilla takapotkuilla pääsee, mutta se ei ole ensisijainen juttu.

-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-Peltsi-
4WD

Just olin tänään mettässä muutaman tunnin raptorilla ja ihmeen hyvin se siellä menee, mutta hiki kyllä lentään kun välillä joutuu aikalailla punnertaa että pääsee eteenpäin :D tänään sai tunnin verran punnertaa yhden mutaojan yli :D Kivet kyllä vähän ikävästi kolahtelee pohjaan ja kaikkialle että aika tarkkana saa mennä, alumiinen pohjapanssari kyllä ihan ehdoton :)
Ens kesäks suunnittelette porukalla menemistä pälkäneelle?
Pasi S.
Tracks

Mennään porukalla mihin vaan!! Oli se sitten pälkäne tai joku, niin ajamaan pitää päästä.
Oma laitteeni oli leväällään 13 kuukautta, ja sitten ajoin kahdessa tapahtumassa peräkkäisinä viikonloppuina. Benzaa kerkesi kuluun varmaan 25 litraa.

Jossei kohta tule jotain hyvää ajohommaa vastaan, niin nostan koneen pöydälle ja aloitan porttaukseni kolmannen vaiheen....kaaddemmit!

-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
PepsiMoto
Tracks

Joo olis kyl ihan jees jos vielä ennen vuodenvaihdetta olis jotain ajoja. Oisko? Missä? Koska? Hä?
lamettaa
4WD

Viesti Kirjoittaja lamettaa »

itekki voisin harkita tulemista paikan päälle jos jotai ajelua/miitteilyä ois tiedossa järkevän matkan päässä ettei tarvii craptoria ziljoonaa kilsaa kuskata johki :D
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Tulkaa Hellsinkiin.Tännehän on lyhyt matka mistä vaan.Ajopaikoista ei tietoakaan ja niitä ei ole mutta mä tarjoan kaljat.Pepsi tais ottaa vain pepsiä?
:D
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
PepsiMoto
Tracks

JJP kirjoitti:Tulkaa Hellsinkiin.Tännehän on lyhyt matka mistä vaan.Ajopaikoista ei tietoakaan ja niitä ei ole mutta mä tarjoan kaljat.Pepsi tais ottaa vain pepsiä?
:D
Kuullostaa hyvältä JJP :D
Pasi S.
Tracks

EI helsinkiin ole lyhyt matka pitkältä. Minä voisinkin tulla, koska tarjoat kaljat :partyman: :supz:
Kuinka "ylös" JJP olisi valmis lähteen, jos jotain sattuis ilmaantuun??

OK, missä ja koska ja millä renkailla??

-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
lamettaa
4WD

Viesti Kirjoittaja lamettaa »

mää ainaki voisin turusta tulla pori -> tampere -> hämeenlinna -> helsinki akselille eli about 150 kilsan säteellä :D
-Peltsi-
4WD

Kaikki vaan harjavaltaan hiekka montulle :D enduropolkukin löytyy ja se on Satakunnan motoristien tekemä ja viimeks kun siellä päin oltiin ni pyysivät jos viittittäs ajaa joskus reitillä et se vähän tasottuis
Vastaa Viestiin