Ja toihan pitää muistaa että myös dynopenkeissä on eroja, eli ne ei oo täysin vertailu kelpoisia keskenään. Mut tossa itellä on hyvä kun käyn samalla pajalla aina kaikki vermeet penkittämässä, niin pystyy vertailemaan täysin keskenään mitä paprulle tulee.
MP: BMW S1000RR -2015
ATV: Polaris Sportsman XP 1000 EPS -2018
(EX)Can-Am Outlander 650 XMR 2014
(EX) Yamaha YFM 700 R Special Edition 2009/-10
(EX) Can-Am DS 450 EFI 2008/-09
(EX) Suzuki KingQuad 700i 4x4 -2007/-08
Joo OIKEIN!!! mieki väsäsin joskus vanhaan kymcooni haponkestävästä putken, änärin ja iskin teräsvillat sisään... tuntu kuulemma kaverin silmissä mukavalta ku tuli tulta ja terästä putkesta ku lähettiin jäälle painaa pulkkaperässä...
3 viikkoo saikkua ja lappu silmään...
EDIT: mutjoo siistit putket sulla ja äänet vaikka ei ookkaan ite tehdyt näitä lisää
Hienot on JJP:n Craptorin tötteröt.
Mutta tuo soundi, ei kylläkään kuullosta yhtään sen paremmalta, ainakaan pc:n kautta kuultuna "kuulokkeilla tai surround systeemin kautta" mutta livenähän sen vasta kuulee oikeasti. Hienoa jatkojalostusta, tätä lisää.
JJP kirjoitti:Vetää aika punaiseksi käyrät jo tyhjäkäynnillä.Tätä täytyy vähän selvitellä että mistäs johtunee...
Mitäs selvittämistä siinä on?
Kun pakovastus pienene, niin seos senkun hoikistuu, ja lopputuloksena punertavat alkukäyrät.
Nyt sitten vaan ecua modaamaan ja seokset kohdilleen, ennenkuin palaa putki puhki tai kone sanoo pox.
tjoo näinpä se tekee.Pitää vielä hierasta imupuolelle henkittävämpää suodatinta ja jos sitten vielä povverkommantterin laittais kiinninnii nii sitte säätättäis.
Nii ja penkittäis tietennii!
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Hyvä puolihan tuossa on se, että ainakin putkisto virtaa alkuperäistä paremmin.
Ja kannattaahan se tosiaan penkityksen yhteydessä säätää kohdilleen, niin saa sekä voimaa että kestävyyttä.