Yamaha Raptor YFM 700R
-
- Noppeli
- Mönkijä:: yamaha yfm700
Re: Yamaha Raptor YFM 700R
tarkotus olis ajella vasta sit piikkien kanssa kun on kunnolla lunta ja jäätä
toistaiseksi pääsee vielä kesägummeilla.

- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Lamoksen Lassin tekemät kumit löytyy täältäkin.2 talvea on palvellut ja ei mielestäni ole yhtään piikkiä irronnut.
Tai siis näissä vehkeissähän on "enskanastat".
Mutta piikkien kokoon ja määrään voi itse vaikuttaa,eiku puhelua lassille.
Tai siis näissä vehkeissähän on "enskanastat".
Mutta piikkien kokoon ja määrään voi itse vaikuttaa,eiku puhelua lassille.

Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
-
- Noppeli
niin kai se on sit tehtävä,mut käytetytkin kyl välttäis näin ens alkuun 

Tietääkö joku et saako jostaki ostettuu erikseen piikkejä mitä vois itte liimata loctiten kanssa hlimääräsiin renkaisiin?
-
- Tracks
-Peltsi- kirjoitti:Tietääkö joku et saako jostaki ostettuu erikseen piikkejä mitä vois itte liimata loctiten kanssa hlimääräsiin renkaisiin?
Muistaakseni kisarengas myy piikkejä sekä joku toinenkin firma, jota en äkkiseltään löytänyt.
Itse ostin 500kpl pussin yksityiseltä, joka oli vaihtanut rossista 4x4 koneeseen.
Mieti vielä ryhdytkö itse hommaan. Itse tein kerran, mutten toista kertaa. Liima on syytä olla sitkostettua Loctiten 480, sekä piikeille sopiva nastapyssy on MUST!
Kumin poraus on oma lajinsa- Tarvitset myös runsaasti Acetonia.
Itseltäni meni 12 yhdessä renkaassa, ja 6 tuntia veljeni kanssa toista rengasta tehdessä. Rutiinin kun saa, niin menee nopeammin.
Itse laitoin noin 230 piikkiä per pyörä.
-Pasi S.
Yritän myös löytää sen yhden äijän numeron, keneltä ostin nuo piikki etuset. Se myi ne 2 kpl yhden hinnalla.
Edessä mulla on 23x7-10 Razr II ja takana 22x11-9 Razr II.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
ite en lähtis tollast rupeamaan kyl tekemään 

Craptori seiskapotku
http://kuvablogi.com/blog/37036/
http://kuvablogi.com/blog/37036/
- MR Charger
- 6WD
- Mönkijä:: HELL RACER
http://www.wipertec.fi/yritysesittely.php
Ennenmuinoin kun tein piikkirenkaita hommasin piikkejä sieltäsuntäältä, mutta näillä oli ainakin
hiekkapuhallettu piikki, eli suolahappovaiheen voi jättää pois näin harrastelijakäytössä.
Se joka haluaa näitä ite tehdä, niin ei siinä kyllä alkuun palkoille pääse, sen voin taata
Ennenmuinoin kun tein piikkirenkaita hommasin piikkejä sieltäsuntäältä, mutta näillä oli ainakin
hiekkapuhallettu piikki, eli suolahappovaiheen voi jättää pois näin harrastelijakäytössä.
Se joka haluaa näitä ite tehdä, niin ei siinä kyllä alkuun palkoille pääse, sen voin taata

-
- Tracks
Hyvä MrChargeri!! Tuo Wipertec se oli, mitä etsiskelin. Se oli aikoinaan mlla kirjanmerkeissä, mutta eipäs ollut enään.
Omani olu puhallettu, ja uitin niitä asetonissa Chargerin oppien mukaan.
AIniin, jouduin HIOMAAN sormet ja kämmenet dremellillä ja santapaperirullalla, että sain kynnet irti sormien päistä ja muutenkin liimatahrat pois!
NEVER AGAIN!!! NEVER!!
-Pasi S.
Omani olu puhallettu, ja uitin niitä asetonissa Chargerin oppien mukaan.

AIniin, jouduin HIOMAAN sormet ja kämmenet dremellillä ja santapaperirullalla, että sain kynnet irti sormien päistä ja muutenkin liimatahrat pois!
NEVER AGAIN!!! NEVER!!
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
- JJP
- Tracks
Lassi tais muistaakseni käyttää juurikin kisarenkaan piikkejä.
Isot pojat puhu "parhaista" piikeistä.
Ite en lähtisi piikittämään ite kumeja....hyi
Isot pojat puhu "parhaista" piikeistä.
Ite en lähtisi piikittämään ite kumeja....hyi
Kuvasteita
Kuvasteita
- MR Charger
- 6WD
- Mönkijä:: HELL RACER
Kisarenkaan piikkejä käytin ennen, mutta tulivat käytännössä kalliimmiksi
ja suurempitöisiksi, ei siinä muuten mitään ongelmaa.
Kyllähän noita tehtiin jo ennen ensimmäistäkään jääratakisaa, joskus vuonna pipo.
ja suurempitöisiksi, ei siinä muuten mitään ongelmaa.
Kyllähän noita tehtiin jo ennen ensimmäistäkään jääratakisaa, joskus vuonna pipo.
-
- Noppeli
Miula olis taas vähän tyhmiä kysymyksiä,mie siis ostin ihan hetki sitten Raptorin ja nyt rupesin siihen öljyn vaihtoon. Löysin kaks roppuu,yks koneesta ja yks säiliön pohjasta. kummastakin laskin öljyt pois ja laitoin roput kiinni sen jälkeen otin sit suodattimen kannen auki ja vähän yllätyin et sieltä tuli vielä öljyä,ei tosi hirveesti mut kuitenki yllättävän paljon miun mielestä. Jatkoin hommia ja laitoin uuden suodattimen paikoilleen ja koneeseen öljyä n.puolilitraa ja säiliöön n.litran. käytin hetken konetta ja lisäsin säiliöön öljyä tikun ylärajaan asti ja jälleen käytin konetta hetken,ja lisäsin tikun ylärajaan öljyä. Niin tuli mieleen kysyä viisaammilta,et mahtokohan homma mennä ees oikei ja sit toiseksi et mikä se pieni pultti on siinä öljynsuodatinkotelon yläpuolella oikein on? Onko sillä jotain tekemistä öljynvaihdon kanssa?
- PepsiMoto
- Tracks
- Mönkijä:: Rapu 787
Tässä sinulle ohjeet kuinka se olisi pitänyt tehdäjopi79 kirjoitti:Miula olis taas vähän tyhmiä kysymyksiä,mie siis ostin ihan hetki sitten Raptorin ja nyt rupesin siihen öljyn vaihtoon. Löysin kaks roppuu,yks koneesta ja yks säiliön pohjasta. kummastakin laskin öljyt pois ja laitoin roput kiinni sen jälkeen otin sit suodattimen kannen auki ja vähän yllätyin et sieltä tuli vielä öljyä,ei tosi hirveesti mut kuitenki yllättävän paljon miun mielestä. Jatkoin hommia ja laitoin uuden suodattimen paikoilleen ja koneeseen öljyä n.puolilitraa ja säiliöön n.litran. käytin hetken konetta ja lisäsin säiliöön öljyä tikun ylärajaan asti ja jälleen käytin konetta hetken,ja lisäsin tikun ylärajaan öljyä. Niin tuli mieleen kysyä viisaammilta,et mahtokohan homma mennä ees oikei ja sit toiseksi et mikä se pieni pultti on siinä öljynsuodatinkotelon yläpuolella oikein on? Onko sillä jotain tekemistä öljynvaihdon kanssa?

-
- Noppeli
Kiitoksia PepsiMoto 

- JJP
- Tracks
Psssst kun tätä topikkia taitaa seurata oikeastaan kaikki 2wd kuskit niin otetaan täällä esille.
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 15#p331515
Myrskylässä Keväällä mahdollisesti 3päiväinen revittely!?
Miltä kuullostaa?
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 15#p331515
Myrskylässä Keväällä mahdollisesti 3päiväinen revittely!?
Miltä kuullostaa?
Kuvasteita
Kuvasteita
- PepsiMoto
- Tracks
- Mönkijä:: Rapu 787
Kyllä voin sanoa melko varmaksi että saavun sinne, ihan kolmesta päivästä en tiedä mutta katsotaan