PepsiMoto kirjoitti:
Me like. On hyvän värinen, nätit tassut ja barkereista plussat. Hyvät lähtökohdat jatkorakenteluja ajatellen. Peilit vois laittaa takas pappa-tunturiin.
Peukkuja kisun myyntiin, toivottavasti menee pian
Väriä tulee ruiskusta Olis kyllä hyvä jatkojalostus kohde, muttei kukaan tota kissaa osta talvella.
PepsiMoto kirjoitti:
Me like. On hyvän värinen, nätit tassut ja barkereista plussat. Hyvät lähtökohdat jatkorakenteluja ajatellen. Peilit vois laittaa takas pappa-tunturiin.
Väriä tulee ruiskusta Olis kyllä hyvä jatkojalostus kohde, muttei kukaan tota kissaa osta talvella.
Mulla ei jää osto vuodenajasta kiinni vaan homman kampittaa tilin vaatimaton saldo...
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
PepsiMoto kirjoitti:
Bansheen katteet o saamas kans uuden värin mutta kiitos vanhan maalin halkeilun,hommasta tuleekin vähän isompi urakka.Täytyy saada ensin kaikki vanha pois alta...huoh.
Alunperin se piti teipata mutta kun homman alotin niin huomasin että vanha maali lohkeilee alta pois ja virheet jää näkymään teipin läpi nii ketuikshan se sit meni.
Katotaan mitä niist tulee.HUOMATTAVASTI jäykemmät kuin liskon katteet.Eli luulis maalin pysyvän varmasti.Liskon mä luultavasti teippaan.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
noi jarru letkuthan ovat perus hydrauliikka kamaa. tosin kaikki hydrauliikkaliikkeet ei tee jarruletkuja kuten esim. nestepaine
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
juu olis voinu tehdä itte muute mutku se letku on prässätty sinne kenkään kii ja jakotukkiin. eli se ei oo irrotettava letku et siin tulee koko sonta aina mukana mikä on iha hanurista mut kattoo nyt, käyn hiflexiltä varmaan kyselees.