Itsellä yoshimuran putkisto ja vetää tyhjäkäynnillä vajaassa viidessä minuutissa putket alkukäyristä punasiks, mutta sitä että itteltä löytyy entisen omistajan laittamana powercommander 3 ja ajaessa kaikki tuntuu hyvältä, vastaa kaasuun ymym. mutta mistä sen sitten tietää varmaks että kaikki säädöt on kohdillaan? Mitään hajua ei tosiaan ole miten läppärillä sitä pwrcommanderia pitäis säätää jne.. hyvin selitettynä näin
-Peltsi- kirjoitti:mutta mistä sen sitten tietää varmaks että kaikki säädöt on kohdillaan? Mitään hajua ei tosiaan ole miten läppärillä sitä pwrcommanderia pitäis säätää jne.. hyvin selitettynä näin
No mittaamalla käryt pakoputken päästä esimerkiksi.Laajakaistalambdan yms käyttö kertoo vielä tarkemmat lukemat.
Itse ei kannata alkaa säätelemään sitä commanderia jos ei ole hajuakaan.Kai sielläkin jossain liikkeessä niitä joku säätää?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Voi pojat...
Jos jotain sanoa saan, niin ois varmaan mahtavaa, jos laitteessa ois kaasutin.
Sellaista kun tälläiset tavan jätkätkin osais säätää ihan pihamaallakin.
Jos penkittäjälle pääsee, niin kannattaa kysyä, että saisko AFR-arvot näkyviin teho/vääntökäyrien kanssa.
Kaikista notkoista pääsee hyvin jyvälle, jos tietää kyseisen kierrosalueen seoksen.
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
No mutta eipä niitä seoksia tarvii kovinkaan usein veivailla.Ja esimerkiksi commanderin kartoilla pystyy varmaan pelaamaan jo jonkin verran.En ole kyseiseen potikkaan vielä pahemmin tutustunut.Ja ties kuinka helppolukusta dataa se antaa läppäriin.
Sä peltsi taisit asustella satakunnan suunnalla?Voisin melkein lyödä pelihousuni vetoa että joku liike siellä myy ja säätää commanderia.Penkityksestä en sitten takuuseen menekkään.
JA kärythän sä voit käydä mittaamassa missä vaan pakokaasumittauksessa.Siellä kyllä näkee onko ne ihan perseellään vai ok rajoissa.
[quote="frosty"]Jahas, se olis nämmönen tulossa taas tänne. Ei just nyt malttais oikeen odottaa.. [/quote
Ootko frosty ihan uuden ostanu,et ilmeisesti enää oikeen luottanut taiwanin kulta ampiaiseen palon jälkeen,ymmärrettävää kyllä kun olis voin käydä melko pahasti siinä kyllä.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Kilpavarustelu on aina paha. Tuppaa käymään lompakolle. Se on huomattu jo tuolta kelkkapuolelta. Nyt kun se puoli on hoidossa niin voi keskittyä mönkkäriin.
R1 edition olis kova, mutta mulla se ei toimis kun tekee niin kovin mieli käydä rossiradallakin.
ps. Dahlbackiltahan löyty joskus kilvellistä R1 editionia. Kuristettuna 20hv ja ilman kuristinta 192hv
Stegu, ei ole uusi Raptori, kun pitää jättää rahaa siihen että sen saa liikahtamaankin.
Rossirataa varten pitää sit olla toinen.Ei toi 700 mikää paras crossilaite nyt ole muutenkaan.Mut se käyttötarkoitushan ne tehot määrää.
Ite en ainakaan nää sellaista mahdollisuutta että yksi laite olisi hyvä kadulla ja crossiradalla.
Joten ite keskityn nyt katurakentamiseen ja katon jos sil vielä sitten pääsis räppää radallekkin.
Joo, kadullehan minäkin, mutta muokkaan sitä sillain että se on aina rossikunnossa. Esim asvalttirenkaita mun mökössä ei nähdä ikinä enää.
Kone ja sen vääntö 700:ssa on mun mielestä ihan mainio sellaseen rossirata paiskontaan, paljon makeempi laskea ku 450:set pirisijät. Kilpuriahan siitä ei kuitenkaan olla tekemässä.
Mulla on nyt tuosta tulossa sellanen hybridi-raptori, eli osia käytellään vähän muualtakin kuin 700:sta. Esim, runkoa muutetaan sen verran ettei siellä ole murtuvia alumiineja.