Yamaha Raptor YFM 700R
Re: Yamaha Raptor YFM 700R
et taida olla perus duunari jos kuva on teitin tallista 

Craptori seiskapotku
http://kuvablogi.com/blog/37036/
http://kuvablogi.com/blog/37036/
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
valitettavasti ihan kuolevainen sähkömies oon.lamettaa kirjoitti:et taida olla perus duunari jos kuva on teitin tallista

ollaan kaveriporukalla vuokrattu tilat missä on hyvä harrastaa.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris 500 efi traktori 2010
Kyllä se minun mielestä toimii ihan normaalisti lämpimänä.yaguza kirjoitti:Niinpä juuri, paksu seos ainakin hajottaa sytytystulppia.kastemato kirjoitti:Entäs jos kokeilisit säätää sen uusiks? Onko putkessa lambdan paikkaa?zeissdiavari kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana kun syö tulppia. Tulpat ei kestä kun sen 3-4 tankillista, sit ei vaan lähe kylmä kone käyntiin, ennen kun vaihtaa uuden tulpan. Viimesin tulppa oli aika musta. Olen kokeillu iridium tulppaa ja sit normi ngkr 9 ja 8 arvon tulppaa eikä mikään oikein kestä. Mönkkärissä on Yoshimuran slipari, Gytr ilmansuodatin ja Dynojet power commander joka pitäs olla entisen omistajan mukaan säädetty noille hilppeille. Kannattasko kokeilla laittaa vakio hilppeet kiinni ja säätää commanderi niille, vai mitä tässä pitäs tehäJa onko kukaan muuten kokeillu tota naapurin halvempaa bensaa näissä leluissa?
Toimiikos se kone lämpösenä normaalisti?
Lambda-anturin mutteri on yleensä hitsattu alkukäyrän ja vaimentimen väliputkeen.
Maahatuojan sivuilla Raptorin hinta uutena (2011) YFM 700R 10 690. Onko kyseessä tieteliikenne malli, vai paljonko kyseisestä kamppeesta saa pulittaa uutena tieliikenne versiona?
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Toi on kilvettömän hinta, jos saa kilpiin niin hinta nousee jonnekkin 14-15k kieppeille. Voipi olla ettei saa enään kilpiin, ainakaan hinnasto ei tue tätä vaihtoehtoa, kun nelikoissa kilpipelien hinta näkyy vihreällä.
Kylätason mönkijäkuski
Jahas. Noh sitten pittee kyyläillä käytettyä. Ei niitäkään liikaa ole myynnissä. Jospa joku raptorin omistaja haluaa päivittää laitteensa astetta parempaan (wildcat500)Koheltaja kirjoitti:Toi on kilvettömän hinta, jos saa kilpiin niin hinta nousee jonnekkin 14-15k kieppeille. Voipi olla ettei saa enään kilpiin, ainakaan hinnasto ei tue tätä vaihtoehtoa, kun nelikoissa kilpipelien hinta näkyy vihreällä.

SMC Wildcat 500 , ? (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Melkein kannattaa harkita myös 450 vehkeitä, siis yamaha,honda,suzuki ja canam. Vaikkee ihan samalla tavalla saa voimaa ulos mutta on kevyempiä. Tuo ds tuntuu kun ajais supermotolla, on mukavan kevyt. Ja kuulopuheiden mukaan ei ainakaan jää raptorille, jos siis molemmissa perus jutut eli putki,suti ja säätö. Sitte kun raptorin padan avaa ni ei sille kai pärjää mikäänJani_rr kirjoitti:Jahas. Noh sitten pittee kyyläillä käytettyä. Ei niitäkään liikaa ole myynnissä. Jospa joku raptorin omistaja haluaa päivittää laitteensa astetta parempaan (wildcat500)Koheltaja kirjoitti:Toi on kilvettömän hinta, jos saa kilpiin niin hinta nousee jonnekkin 14-15k kieppeille. Voipi olla ettei saa enään kilpiin, ainakaan hinnasto ei tue tätä vaihtoehtoa, kun nelikoissa kilpipelien hinta näkyy vihreällä.niin laittelehan viestiä!

Varmasti hienoja pelejä nuokin! Mut mä olen erittäin tyytyväinen tuohon kissaanki. Nälkä vaan yleensä tuppaa kasvaa syödessä, ja jos ei isoo raptorii löydy, niin sitten mennää nykyiselläkastemato kirjoitti:Melkein kannattaa harkita myös 450 vehkeitä, siis yamaha,honda,suzuki ja canam. Vaikkee ihan samalla tavalla saa voimaa ulos mutta on kevyempiä. Tuo ds tuntuu kun ajais supermotolla, on mukavan kevyt. Ja kuulopuheiden mukaan ei ainakaan jää raptorille, jos siis molemmissa perus jutut eli putki,suti ja säätö. Sitte kun raptorin padan avaa ni ei sille kai pärjää mikäänJani_rr kirjoitti:Jahas. Noh sitten pittee kyyläillä käytettyä. Ei niitäkään liikaa ole myynnissä. Jospa joku raptorin omistaja haluaa päivittää laitteensa astetta parempaan (wildcat500)Koheltaja kirjoitti:Toi on kilvettömän hinta, jos saa kilpiin niin hinta nousee jonnekkin 14-15k kieppeille. Voipi olla ettei saa enään kilpiin, ainakaan hinnasto ei tue tätä vaihtoehtoa, kun nelikoissa kilpipelien hinta näkyy vihreällä.niin laittelehan viestiä!

SMC Wildcat 500 , ? (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
700 Raptorissa on moottori aika puhutteleva ja oikeastaan millään muulla merkillä ei ole tarjota vastaavaa pakettia. Käytännössä sama moottori on kaksipyöräisissä Yamahoissa ja niillä ajetaan helposti kuusinumeroisia lukuja ilman koneen avaamista. Tehoa siitä saa otettua kohtuullisilla muutoksilla aika helposti ja monessa kapinassa osoittanut luotettavuutensa. Mun mielestä 660-700 Raptor on yksi parhaista valinnoista kilpipeliksi juuri tuon moottorin takia, aktiivisempaan ajoon sitten kevyitä/ärhäköitä kisakoneisia nelipuolikkaita.
Kylätason mönkijäkuski
Noin mäki alkuun ajattelin että raptori on ainoo seuraaja. Mutta kun puolivahingossa tuli vaihdettua canamiin niin täytyy sanoo ettei ole kyllä hetkeäkään harmittanu. Eikä ole raptoria ikävä.Jani_rr kirjoitti: Varmasti hienoja pelejä nuokin! Mut mä olen erittäin tyytyväinen tuohon kissaanki. Nälkä vaan yleensä tuppaa kasvaa syödessä, ja jos ei isoo raptorii löydy, niin sitten mennää nykyisellä
Juuri näin olen ymmärtänytkin. Mulla tuskin tarvetta tulee "kisavehkeisiin". Käyttötarve on oikeastaan yleinen "säpinä" mitä tulee noilla hiekkateillä harrastettua.. Jos jostain syystä alkaisin himota montuille, yms, niin sitten menis kalusto kokonaan uusiksi autoja myöten, ja sitä tuskin tulee ihan heti tapahtumaan. Nykyinenkin kyllä riittää tuohon mun tarkoitukseen. Mut elämä on...Koheltaja kirjoitti:700 Raptorissa on moottori aika puhutteleva ja oikeastaan millään muulla merkillä ei ole tarjota vastaavaa pakettia. Käytännössä sama moottori on kaksipyöräisissä Yamahoissa ja niillä ajetaan helposti kuusinumeroisia lukuja ilman koneen avaamista. Tehoa siitä saa otettua kohtuullisilla muutoksilla aika helposti ja monessa kapinassa osoittanut luotettavuutensa. Mun mielestä 660-700 Raptor on yksi parhaista valinnoista kilpipeliksi juuri tuon moottorin takia, aktiivisempaan ajoon sitten kevyitä/ärhäköitä kisakoneisia nelipuolikkaita.

SMC Wildcat 500 , ? (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Eikös tenere ole ainoo missä tuo pata on?Koheltaja kirjoitti:700 Raptorissa on moottori aika puhutteleva ja oikeastaan millään muulla merkillä ei ole tarjota vastaavaa pakettia. Käytännössä sama moottori on kaksipyöräisissä Yamahoissa ja niillä ajetaan helposti kuusinumeroisia lukuja ilman koneen avaamista. Tehoa siitä saa otettua kohtuullisilla muutoksilla aika helposti ja monessa kapinassa osoittanut luotettavuutensa. Mun mielestä 660-700 Raptor on yksi parhaista valinnoista kilpipeliksi juuri tuon moottorin takia, aktiivisempaan ajoon sitten kevyitä/ärhäköitä kisakoneisia nelipuolikkaita.
Mutta vasta avaamisen jälkeen siitä saa oikeesti tehoa. Tietysti monelle varmaan riittää se joku vajaa 60 mitä saa avaamatta? Mä kyllä väitän että tieliikenne käytössä noi "kisakoneetkin" kestää melko pitkään kuitenkin. Enkä siis tarkota että raptori olis mitenkään huono, muttei se ihan jumalten konekkaan ole.

Kyllä se minun mielestä toimii ihan normaalisti lämpimänä.[/quote]zeissdiavari kirjoitti:
Niinpä juuri, paksu seos ainakin hajottaa sytytystulppia.
Lambda-anturin mutteri on yleensä hitsattu alkukäyrän ja vaimentimen väliputkeen.
Onko putkenpää musta? Mikä commanderi siinä oli?USB?
Jos siitä putkesta ei löydy sitä lambdan paikkaa niin sitä tuskin on koskaan saatu kunnolla säädettyä. Eli hommaat sellasen esim täältä http://www.hestec.fi/store/index.php?ma ... th=927_947. Sitte hitsaat sen esimerkiks sen putken lämpösuojan alle missä se on sitte kivasti piilossa, tai johonkin muuhun kohtaan missä putket on yhdistyny.
660 kone on neljässä eri pyörässä, XT660Z/X/R ja MT-03. Avaamatta tosiaan tehot jää vajaaseen 60 kaakkiin, mutta kansitöiden ja männän vaihdon jälkeen alkaa sydän sykkiä selkeästi kiihkeämmin. Päästönormeista johtuen vakiona noissa on aika vaatimattomat tehottomuus lukematkastemato kirjoitti:Eikös tenere ole ainoo missä tuo pata on?
Mutta vasta avaamisen jälkeen siitä saa oikeesti tehoa. Tietysti monelle varmaan riittää se joku vajaa 60 mitä saa avaamatta?

Peruspata on Raptoreissa suht sama, suurin ero on pakki.
Kylätason mönkijäkuski
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris 500 efi traktori 2010
Onko putkenpää musta? Mikä commanderi siinä oli?USB?kastemato kirjoitti:Kyllä se minun mielestä toimii ihan normaalisti lämpimänä.zeissdiavari kirjoitti:
Niinpä juuri, paksu seos ainakin hajottaa sytytystulppia.
Jos siitä putkesta ei löydy sitä lambdan paikkaa niin sitä tuskin on koskaan saatu kunnolla säädettyä. Eli hommaat sellasen esim täältä http://www.hestec.fi/store/index.php?ma ... th=927_947. Sitte hitsaat sen esimerkiks sen putken lämpösuojan alle missä se on sitte kivasti piilossa, tai johonkin muuhun kohtaan missä putket on yhdistyny.[/quote]
Joo pitää käydä asian kimppuun. Onko muuten tietoo minkä verran nuo minun mönkkärin hilppeet tuo lisää tehoja vekottimeen, vai tuoko ollenkaan? Kiitokset neuvoista!!!