lamettaa kirjoitti:et taida olla perus duunari jos kuva on teitin tallista
minust se näyttää tavallisen mönkkäriharrastajan tallilta

Koheltaja kirjoitti:660 kone on neljässä eri pyörässä, XT660Z/X/R ja MT-03. Avaamatta tosiaan tehot jää vajaaseen 60 kaakkiin, mutta kansitöiden ja männän vaihdon jälkeen alkaa sydän sykkiä selkeästi kiihkeämmin. Päästönormeista johtuen vakiona noissa on aika vaatimattomat tehottomuus lukematkastemato kirjoitti:Eikös tenere ole ainoo missä tuo pata on?
Mutta vasta avaamisen jälkeen siitä saa oikeesti tehoa. Tietysti monelle varmaan riittää se joku vajaa 60 mitä saa avaamatta?![]()
Peruspata on Raptoreissa suht sama, suurin ero on pakki.
käyttötarkotus lienee tärkein pointti tos virittelyssä, suoraa asfalttitietä ajaessa eikai mikää voima ole tarpeeks (ainaka kiihdytysmiesten mielestä) mutta se vajaa 60kaakkia tuolla puitten välissä tuntuu välillä aika p*rkeleen kovalta.. pitkii matkoi, ainakaan maaseudulla tehdessä, täytyy myös se bensankulutus ajatella, kun ei ole bentsuunistationeita iha joka mutkan takaanta, ja ainakin tuo 660 on melkosen perso tuolle sopalle jo ilman kannen työstöjäki,
tokiha se itteenki kiinnostas kantta laitella, naminami, mutta täytyy tiedostaa että riskit kasvaa sitte, rajojen ollessa nyt jo taivaissa
