Tarkotin että on tyhmää säätää 98 ja sitte ajella 95:lla. Eli jatkossa käyttää samaa bensaa millä on säädöt haettu. Halvin olis varmaan ostaa powercommander 5 ja siihen autotune. Ainakin helpoinsezone kirjoitti:totta, säädöt kohdalleen bensalla kun bensalla.
Yamaha Raptor YFM 700R
Re: Yamaha Raptor YFM 700R
Olisko siinä nyt suunnilleen se 55hevosta sitte? Villi veikkauszeissdiavari kirjoitti: Joo pitää käydä asian kimppuun. Onko muuten tietoo minkä verran nuo minun mönkkärin hilppeet tuo lisää tehoja vekottimeen, vai tuoko ollenkaan? Kiitokset neuvoista!!!
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Tätä veikkaa hänkin.kastemato kirjoitti:Olisko siinä nyt suunnilleen se 55hevosta sitte? Villi veikkauszeissdiavari kirjoitti: Joo pitää käydä asian kimppuun. Onko muuten tietoo minkä verran nuo minun mönkkärin hilppeet tuo lisää tehoja vekottimeen, vai tuoko ollenkaan? Kiitokset neuvoista!!!
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
- ilkkaize
- 4WD
- Mönkijä:: yamaha raptor 1000 T
hei jätkät. älkää laittako rahojanne noihin raptorin ym viripalikoihin kun se todellinen tehonlisäys tapahtuu vaan korvien välissä. myönnän että olen itsekin laittanu hilloo kii kun teki mieli pauhua saada lisää. alban putkisto ja aivoboksi. KN suodatin.ym kaverikin lisäsi vielä commanderi lisäksi nokat. samoihin mentiin ku kisattiin. ei noilla palikoilla kannate kerskua ku suurin osa porukasta ajaa peltoluokkaa. vakio 700r vie riittävästi kun tunnin kiertää rataa niin takki on samanlailla tyhjä. mikä tehoissa voitetaan niin matkassa hävitään. eikä jälleenmyynti arvo nouse.kastemato kirjoitti:Olisko siinä nyt suunnilleen se 55hevosta sitte? Villi veikkauszeissdiavari kirjoitti: Joo pitää käydä asian kimppuun. Onko muuten tietoo minkä verran nuo minun mönkkärin hilppeet tuo lisää tehoja vekottimeen, vai tuoko ollenkaan? Kiitokset neuvoista!!!
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Niin......eikös näitä "viriosiakin" ole erilaisia, eri merkeillä. "dont buy alba" kommentithan ovat jo tuttua kauraa monellakin foorumilla 

- ilkkaize
- 4WD
kyllä näin on. kai ne samaa kategoriaa kaikki palikat on. 700 r on kyllä toimiva laitos. 450 en o viä päässy tyypittään. on kuulemma kevyempi tuoda mutta 700 kyykyttää muuten.kingi kirjoitti:Niin......eikös näitä "viriosiakin" ole erilaisia, eri merkeillä. "dont buy alba" kommentithan ovat jo tuttua kauraa monellakin foorumilla
ilkkaize ei puhunu seoksien säätämisestä mitään, siinä mielessä oot aivan oikeessa että ei todellakaan kannata laittaa rahaa viriosiin jos ei tiedä miten niistä saa niitä heppoja renkaalle 

- ilkkaize
- 4WD
joo sen takia en maininnu seoksista mitää kun ne on tehty valmiiks tehtaalla. pistäkää ne viritys rahat siihen huoltoon niin ajot jatkuu. itse oon vaihdellu öljyjä 5-8 tunnin välein+suodatin,eikä öljyissä kannata säästää.tulppa kerran vuoteen. taka-akselin laakerit kandee päivittää kahteen leveään laakeriin. näillä kokemuksilla olen ajellu ilman ongelmia jo 3 vuotta 700 raptorilla.yaguza kirjoitti:ilkkaize ei puhunu seoksien säätämisestä mitään, siinä mielessä oot aivan oikeessa että ei todellakaan kannata laittaa rahaa viriosiin jos ei tiedä miten niistä saa niitä heppoja renkaalle
-
- Tracks
Hyvä ikkaize !
...olen sanaton..
EDIT:
i L kkaize
...olen sanaton..
EDIT:
i L kkaize
Viimeksi muokannut Pasi S., 11 Helmi 2012 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
- JJP
- Tracks
mä en ole sanaton. jos haluaa alkaa rakentamaan laitetta niin mistäs sitä pitäis alottaa jos ei edellämainituista????
Jos haluaa säästää nii menee pankkiin ja perustaa säästötilin.
Jos haluaa säästää nii menee pankkiin ja perustaa säästötilin.
Kuvasteita
Kuvasteita
Onhan ne tehty joo vakioiksi tehtaalla..ilkkaize kirjoitti:joo sen takia en maininnu seoksista mitää kun ne on tehty valmiiks tehtaalla.
Sekin on ihan jokaisen oman pääkopan sisällä että onko ne viriosat pelkkää rahastusta vai toimiiko ne oikeesti, joskus kuulin esson paarissa että joku oli pienellä virittämisellä saanu pari nyyttonia lisää

- PepsiMoto
- Tracks
- Mönkijä:: Rapu 787
ilkkaize kirjoitti:joo sen takia en maininnu seoksista mitää kun ne on tehty valmiiks tehtaalla.

Hieno avaus tosiaan ilkkaizelta!
Komppaan tässä kohtaa yaguzaa, eli jos kasvaa kädet hanurista niin ei kannata puusepäksi alkaa...
säästä sinä vain ne rahat huoltoon niin me muut kuvitellaan ajavamme tehokkailla laitteilla

- JJP
- Tracks
btw tuplapiiput ne olla pitää jos tehoja haetaan.
commanderi on pakkohankinta kun tää henkilökohtainen taantuma tasaantuu. eikös se ole kuskissa vikaa jos eri tehoisilla koneilla ajaa tasoihin????

commanderi on pakkohankinta kun tää henkilökohtainen taantuma tasaantuu. eikös se ole kuskissa vikaa jos eri tehoisilla koneilla ajaa tasoihin????
Kuvasteita
Kuvasteita
- PepsiMoto
- Tracks
- Mönkijä:: Rapu 787
Millä se myyntiarvo sitten nousee? mä kun en muutenkaan ajatellut tätä bisneksenä vaan ihan tässä vaan harrastelen...ilkkaize kirjoitti: hei jätkät. älkää laittako rahojanne noihin raptorin ym viripalikoihin kun se todellinen tehonlisäys tapahtuu vaan korvien välissä. myönnän että olen itsekin laittanu hilloo kii kun teki mieli pauhua saada lisää. alban putkisto ja aivoboksi. KN suodatin.ym kaverikin lisäsi vielä commanderi lisäksi nokat. samoihin mentiin ku kisattiin. ei noilla palikoilla kannate kerskua ku suurin osa porukasta ajaa peltoluokkaa. vakio 700r vie riittävästi kun tunnin kiertää rataa niin takki on samanlailla tyhjä. mikä tehoissa voitetaan niin matkassa hävitään. eikä jälleenmyynti arvo nouse.
- JJP
- Tracks
no laitteen arvohan säilyy jos sitä pitää tallissa tehdasrasvoissa ja säädöissä.
Kuvasteita
Kuvasteita