Yamaha Raptor YFM 700R

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Re: Yamaha Raptor YFM 700R

Viesti Kirjoittaja kastemato »

sezone kirjoitti:totta, säädöt kohdalleen bensalla kun bensalla.
Tarkotin että on tyhmää säätää 98 ja sitte ajella 95:lla. Eli jatkossa käyttää samaa bensaa millä on säädöt haettu. Halvin olis varmaan ostaa powercommander 5 ja siihen autotune. Ainakin helpoin
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Viesti Kirjoittaja kastemato »

zeissdiavari kirjoitti: Joo pitää käydä asian kimppuun. Onko muuten tietoo minkä verran nuo minun mönkkärin hilppeet tuo lisää tehoja vekottimeen, vai tuoko ollenkaan? Kiitokset neuvoista!!!
Olisko siinä nyt suunnilleen se 55hevosta sitte? Villi veikkaus
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

kastemato kirjoitti:
zeissdiavari kirjoitti: Joo pitää käydä asian kimppuun. Onko muuten tietoo minkä verran nuo minun mönkkärin hilppeet tuo lisää tehoja vekottimeen, vai tuoko ollenkaan? Kiitokset neuvoista!!!
Tätä veikkaa hänkin.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
ilkkaize
4WD
Mönkijä:: yamaha raptor 1000 T

Viesti Kirjoittaja ilkkaize »

kastemato kirjoitti:
hei jätkät. älkää laittako rahojanne noihin raptorin ym viripalikoihin kun se todellinen tehonlisäys tapahtuu vaan korvien välissä. myönnän että olen itsekin laittanu hilloo kii kun teki mieli pauhua saada lisää. alban putkisto ja aivoboksi. KN suodatin.ym kaverikin lisäsi vielä commanderi lisäksi nokat. samoihin mentiin ku kisattiin. ei noilla palikoilla kannate kerskua ku suurin osa porukasta ajaa peltoluokkaa. vakio 700r vie riittävästi kun tunnin kiertää rataa niin takki on samanlailla tyhjä. mikä tehoissa voitetaan niin matkassa hävitään. eikä jälleenmyynti arvo nouse.
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Niin......eikös näitä "viriosiakin" ole erilaisia, eri merkeillä. "dont buy alba" kommentithan ovat jo tuttua kauraa monellakin foorumilla :roll:
ilkkaize
4WD

kingi kirjoitti:Niin......eikös näitä "viriosiakin" ole erilaisia, eri merkeillä. "dont buy alba" kommentithan ovat jo tuttua kauraa monellakin foorumilla :roll:
kyllä näin on. kai ne samaa kategoriaa kaikki palikat on. 700 r on kyllä toimiva laitos. 450 en o viä päässy tyypittään. on kuulemma kevyempi tuoda mutta 700 kyykyttää muuten.
yaguza
Tracks
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Viesti Kirjoittaja yaguza »

ilkkaize ei puhunu seoksien säätämisestä mitään, siinä mielessä oot aivan oikeessa että ei todellakaan kannata laittaa rahaa viriosiin jos ei tiedä miten niistä saa niitä heppoja renkaalle 8)
ilkkaize
4WD

yaguza kirjoitti:ilkkaize ei puhunu seoksien säätämisestä mitään, siinä mielessä oot aivan oikeessa että ei todellakaan kannata laittaa rahaa viriosiin jos ei tiedä miten niistä saa niitä heppoja renkaalle 8)
joo sen takia en maininnu seoksista mitää kun ne on tehty valmiiks tehtaalla. pistäkää ne viritys rahat siihen huoltoon niin ajot jatkuu. itse oon vaihdellu öljyjä 5-8 tunnin välein+suodatin,eikä öljyissä kannata säästää.tulppa kerran vuoteen. taka-akselin laakerit kandee päivittää kahteen leveään laakeriin. näillä kokemuksilla olen ajellu ilman ongelmia jo 3 vuotta 700 raptorilla.
Pasi S.
Tracks

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Hyvä ikkaize !
...olen sanaton..

EDIT:
i L kkaize
Viimeksi muokannut Pasi S., 11 Helmi 2012 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

mä en ole sanaton. jos haluaa alkaa rakentamaan laitetta niin mistäs sitä pitäis alottaa jos ei edellämainituista????
Jos haluaa säästää nii menee pankkiin ja perustaa säästötilin.
Kuvasteita
yaguza
Tracks
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Viesti Kirjoittaja yaguza »

ilkkaize kirjoitti:joo sen takia en maininnu seoksista mitää kun ne on tehty valmiiks tehtaalla.
Onhan ne tehty joo vakioiksi tehtaalla..
Sekin on ihan jokaisen oman pääkopan sisällä että onko ne viriosat pelkkää rahastusta vai toimiiko ne oikeesti, joskus kuulin esson paarissa että joku oli pienellä virittämisellä saanu pari nyyttonia lisää :lol:
PepsiMoto
Tracks
Mönkijä:: Rapu 787

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

ilkkaize kirjoitti:joo sen takia en maininnu seoksista mitää kun ne on tehty valmiiks tehtaalla.
:shock:

Hieno avaus tosiaan ilkkaizelta!

Komppaan tässä kohtaa yaguzaa, eli jos kasvaa kädet hanurista niin ei kannata puusepäksi alkaa...

säästä sinä vain ne rahat huoltoon niin me muut kuvitellaan ajavamme tehokkailla laitteilla :roll:
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

btw tuplapiiput ne olla pitää jos tehoja haetaan. :D
commanderi on pakkohankinta kun tää henkilökohtainen taantuma tasaantuu. eikös se ole kuskissa vikaa jos eri tehoisilla koneilla ajaa tasoihin????
Kuvasteita
PepsiMoto
Tracks
Mönkijä:: Rapu 787

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

ilkkaize kirjoitti: hei jätkät. älkää laittako rahojanne noihin raptorin ym viripalikoihin kun se todellinen tehonlisäys tapahtuu vaan korvien välissä. myönnän että olen itsekin laittanu hilloo kii kun teki mieli pauhua saada lisää. alban putkisto ja aivoboksi. KN suodatin.ym kaverikin lisäsi vielä commanderi lisäksi nokat. samoihin mentiin ku kisattiin. ei noilla palikoilla kannate kerskua ku suurin osa porukasta ajaa peltoluokkaa. vakio 700r vie riittävästi kun tunnin kiertää rataa niin takki on samanlailla tyhjä. mikä tehoissa voitetaan niin matkassa hävitään. eikä jälleenmyynti arvo nouse.
Millä se myyntiarvo sitten nousee? mä kun en muutenkaan ajatellut tätä bisneksenä vaan ihan tässä vaan harrastelen...
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

no laitteen arvohan säilyy jos sitä pitää tallissa tehdasrasvoissa ja säädöissä.
Kuvasteita
Vastaa Viestiin