Yamaha Raptor YFM 700R
Re: Yamaha Raptor YFM 700R
Mä kyllä veikkaan että se 450 kyykyttää monessa kohtaa, jos molemmissa olis ne perus virit eli putki,suodatin ja SÄÄTÖ.ilkkaize kirjoitti:kyllä näin on. kai ne samaa kategoriaa kaikki palikat on. 700 r on kyllä toimiva laitos. 450 en o viä päässy tyypittään. on kuulemma kevyempi tuoda mutta 700 kyykyttää muuten.kingi kirjoitti:Niin......eikös näitä "viriosiakin" ole erilaisia, eri merkeillä. "dont buy alba" kommentithan ovat jo tuttua kauraa monellakin foorumilla
Mä komppaan tätä, ja eritoten tota "jos kädet kasvaa hanurista" kohtaaPepsiMoto kirjoitti:ilkkaize kirjoitti:joo sen takia en maininnu seoksista mitää kun ne on tehty valmiiks tehtaalla.![]()
Hieno avaus tosiaan ilkkaizelta!
Komppaan tässä kohtaa yaguzaa, eli jos kasvaa kädet hanurista niin ei kannata puusepäksi alkaa...
säästä sinä vain ne rahat huoltoon niin me muut kuvitellaan ajavamme tehokkailla laitteilla

Napakelkkailu vois olla ilkkaizen hommia..
- ilkkaize
- 4WD
- Mönkijä:: yamaha raptor 1000 T
onpas täällä äkkipikaista porukkaa. vähän kun ilmottaa kokemuksiaan ja mielipiteitään niin puujalkaa tulee. tostahan menee ihminen ihan lukkoon. mulle on ihan sama mihin ja miten porukka mönkkäreitään virittää ja rahaa laittaa. onkohan ees kaikilla täällä mönkijää? muutaman "viritetyn ja tehokkaan" raptorin ostettuani moni myyjä on tuskaillu kun on rahaa palanu tehareihin ja bokseihin.,mut ei se mitään, harrastukset maksaa ja pääasia kun jätkät viihtyy.kastemato kirjoitti:Mä komppaan tätä, ja eritoten tota "jos kädet kasvaa hanurista" kohtaaPepsiMoto kirjoitti:ilkkaize kirjoitti:joo sen takia en maininnu seoksista mitää kun ne on tehty valmiiks tehtaalla.![]()
Hieno avaus tosiaan ilkkaizelta!
Komppaan tässä kohtaa yaguzaa, eli jos kasvaa kädet hanurista niin ei kannata puusepäksi alkaa...
säästä sinä vain ne rahat huoltoon niin me muut kuvitellaan ajavamme tehokkailla laitteilla![]()
Napakelkkailu vois olla ilkkaizen hommia..
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
on kai täällä muutamalla mönkijä.mäki tunnen jopa pari!Ne myyjät on varmasti valittanut myös että bensaan on mennyt rahaa?kauppatilanteessa varmasti kehutaan että rahaa on laitettu kiinni.Mutta tämäkö on se syy ettei laitteita kannata rakentaa?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
- ilkkaize
- 4WD
sitä vaan että jos täys putkisto ja boxi maksaa kivasti 800-1000e ym niin onko se sen väärtti? tuleeko laitteeseen esim 20hv lisää ja vääntöä?JJP kirjoitti:on kai täällä muutamalla mönkijä.mäki tunnen jopa pari!Ne myyjät on varmasti valittanut myös että bensaan on mennyt rahaa?kauppatilanteessa varmasti kehutaan että rahaa on laitettu kiinni.Mutta tämäkö on se syy ettei laitteita kannata rakentaa?
-
- Tracks
ilkkaize voisi säästää vielä enemmän ja juosta saappaat jalassa tunnin ympäri peltoa!! Takki olisi yhtä tyhjä, mutta €urot olisi possussa.
Tulit "puskasta", joten voisitko valaista, mistä ihmeestä noi mielipiteesi saivat alkunsa?
Kerro, miksi EI KANNATA panostaa moottorin virittämiseen?!?

Tulit "puskasta", joten voisitko valaista, mistä ihmeestä noi mielipiteesi saivat alkunsa?
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-
- Tracks
Ei tule 20 heppaa lisää, eikä tarvitsekkaan. Jos tietäisit, että .... ja .... on ...... tulos, niin tuollaisia nousuja ei nähdä noissa koneissa.ilkkaize kirjoitti:sitä vaan että jos täys putkisto ja boxi maksaa kivasti 800-1000e ym niin onko se sen väärtti? tuleeko laitteeseen esim 20hv lisää ja vääntöä?
Moottorin hyötysuhteen kasvattaminen maksaa aina.
Yamaha Banshee 2006
- ilkkaize
- 4WD
miksi niitä pitää virittää? kilpurit on erikseenPasi S. kirjoitti:ilkkaize voisi säästää vielä enemmän ja juosta saappaat jalassa tunnin ympäri peltoa!! Takki olisi yhtä tyhjä, mutta €urot olisi possussa.![]()
viidel tonnil saa turbonki ja isompaa sylttyä mut onko sekään sen väärti ku sit craptorin hinta on jo tuplattu ja triplattu ja niputettu
mun mielestä harrastus ei oo harrastus jos tili ei ole tyhjä 

Craptori seiskapotku
http://kuvablogi.com/blog/37036/
http://kuvablogi.com/blog/37036/
-
- Tracks
ilkkaize kirjoitti:miksi niitä pitää virittää? kilpurit on erikseen
harrastus
Yamaha Banshee 2006
-
- Tracks
Pasi S. kirjoitti: Tulit "puskasta", joten voisitko valaista, mistä ihmeestä noi mielipiteesi saivat alkunsa?
Oma lainaus, mutta kaipaan vastausta edelliseen...
Yamaha Banshee 2006
- ilkkaize
- 4WD
nyt tuli se mitä mä hain. ahdin määrää tahdin! tuon mä ymmärrän. oot asian ytimessä.lamettaa kirjoitti:viidel tonnil saa turbonki ja isompaa sylttyä mut onko sekään sen väärti ku sit craptorin hinta on jo tuplattu ja triplattu ja niputettumun mielestä harrastus ei oo harrastus jos tili ei ole tyhjä
-
- Tracks
sait, mitä hait???? Joku mainitsi turbon?? vattöfak??
Olet uusi tällä foorumilla, olet Pirkkalasta, eli ihan minun lähimaastosta, ja sinulla on sixsixty ja seven hundy traktorit, joten vuodata nyt, mitä mielessäsi liikkuu.
Toistaiseksi mielipiteesi ei ole suurta suosiota saanut, joten haetko vain katalyyttiä lauantai iltaan?

Olet uusi tällä foorumilla, olet Pirkkalasta, eli ihan minun lähimaastosta, ja sinulla on sixsixty ja seven hundy traktorit, joten vuodata nyt, mitä mielessäsi liikkuu.
Toistaiseksi mielipiteesi ei ole suurta suosiota saanut, joten haetko vain katalyyttiä lauantai iltaan?
Yamaha Banshee 2006
- PepsiMoto
- Tracks
- Mönkijä:: Rapu 787
Näillä sanoilla...Pasi S. kirjoitti:Pasi S. kirjoitti: Tulit "puskasta", joten voisitko valaista, mistä ihmeestä noi mielipiteesi saivat alkunsa?
Oma lainaus, mutta kaipaan vastausta edelliseen...