Yamaha Raptor YFM 700R

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Re: Yamaha Raptor YFM 700R

Viesti Kirjoittaja JJP »

Mikä mahtaa olla ahtimen malli.Tuo koko lähinnä kiinnostaa.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
ilkkaize
4WD
Mönkijä:: yamaha raptor 1000 T

Viesti Kirjoittaja ilkkaize »

JJP kirjoitti:Mikä mahtaa olla ahtimen malli.Tuo koko lähinnä kiinnostaa.
olikohan rhb5? dumbbi on tt audin muovikuorinen ku noista alumiinisista on jotkut ollu vähän takeltevia.
yaguza
Tracks
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Mulla on sama dumppi käytössä eikä mitään moittimista, ääni on aika olematon eli ei ala tympimään joka vaihdon yhteydessä suhauttelu.

Välijäähyn tarve on vähän niin ja näin näitten vehkeitten nopeuksissa mutta ei siitä mitään haittaakaan pitäis olla.

Kuinkas toi sopansaanti ahtojen nousun mukana hoituu? Riittävästi tuottava bensapumppu+paineensäädin jne...hiivatin megasquirtit joista en tajua sitäkään vähää.
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Kuva
Siinä on kaikki mitä liskoni kaipaa
Kuvasteita
ilkkaize
4WD

yaguza kirjoitti:Mulla on sama dumppi käytössä eikä mitään moittimista, ääni on aika olematon eli ei ala tympimään joka vaihdon yhteydessä suhauttelu.

Välijäähyn tarve on vähän niin ja näin näitten vehkeitten nopeuksissa mutta ei siitä mitään haittaakaan pitäis olla.

Kuinkas toi sopansaanti ahtojen nousun mukana hoituu? Riittävästi tuottava bensapumppu+paineensäädin jne...hiivatin megasquirtit joista en tajua sitäkään vähää.
eiköhän tuolla välijäähyllä saa lämmöt pysyy kurissa ja seos mittari lambdan kera kuuluu hankintalistaan. ei ole tarvis ottaa maksimi tehoja irti.vielä. eiks muuten oo Pesän upeeta kun täällä oikeesti keskustellaan eikä verrata mitään tehoputkia ja bokseja?
ilkkaize
4WD

JJP kirjoitti:Kuva
Siinä on kaikki mitä liskoni kaipaa
oiih! melkein tuli kuti punttiin.!!
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Kyllä täällä ilkka keskustellaan ihan kaikesta ja sen vierestä.Putkistot ja Boksit on YKSI osa-alue näissä vehkeissä.
Ei tarvii punttiin tulla ku kaivaa 3000dollaria taskusta.Ei tartte itte tehä tuotekehitystä kun D7:n jätkät on tehnyt sen puolestamme.

Niistä tehoputkista sen verran että lukaiseppa toi vaikka läpi ja sano ettei niis(t)ä mitään hyötyä/eroa ole.. :wink:
http://www.moddedraptor.com/community/r ... -700r.html
Kuvasteita
ilkkaize
4WD

JJP kirjoitti:Kyllä täällä ilkka keskustellaan ihan kaikesta ja sen vierestä.Putkistot ja Boksit on YKSI osa-alue näissä vehkeissä.
Ei tarvii punttiin tulla ku kaivaa 3000dollaria taskusta.Ei tartte itte tehä tuotekehitystä kun D7:n jätkät on tehnyt sen puolestamme.

Niistä tehoputkista sen verran että lukaiseppa toi vaikka läpi ja sano ettei niis(t)ä mitään hyötyä/eroa ole.. :wink:
teenpäs itte! onko satsi kii jo mörököllissä? veikeitä pikku föönejä ku vertaa mitä on tottunu pitelee.
PepsiMoto
Tracks
Mönkijä:: Rapu 787

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

yaguza kirjoitti: ääni on aika olematon eli ei ala tympimään joka vaihdon yhteydessä suhauttelu.
Ei siihen ääneen kyllästy koskaan 8)
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

ilkkaize kirjoitti:
JJP kirjoitti:Kyllä täällä ilkka keskustellaan ihan kaikesta ja sen vierestä.Putkistot ja Boksit on YKSI osa-alue näissä vehkeissä.

teenpäs itte! onko satsi kii jo mörököllissä? veikeitä pikku föönejä ku vertaa mitä on tottunu pitelee.
noi palikat on vielä mun päiväunena.kuten kuvateksti jo kertoo. :) dumpinsuhinaan ei kyllästy mutta hiljainen laite ei herätä konstaapelien mielenkiintoa.
Kuvasteita
Pasi S.
Tracks

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Ajattelitko ilkkaize aloittaa oman topikin tuonne Projekti-osioon? Kuvitetut rankentelut on hyvä laittaa sinne.

Tuo väläri ei ole minun mielestäni pakollinen tuossa rakentelussa. Välijäähdytyksestä on toki runsaasti hyötyä, mutta kuuleri ei saa olla liian isokaan.
Paljonko ajattelit painetta laittaa?? Paljonko on tehotavoite?? Millä ohjaat ruiskua?? Millä takaat riittävän bensansaannin??
Millä säädät sytkän?? Asennatko pakolämpömittaria? Mistä otat öljynkierron ahtimelle? Tuo ahdin on minulle tuntematon, joten mihin ajoneuvoon se on alkujaan suunniteltu?

Niinhän ne sanoo, että ahdin määrää tahdin ja kilosta alkaa ilo :lol:
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Pasi S.
Tracks

pikaisen kuukletuksen jälkeen kaiketi ovat laittaneet tuota 1.3-1.8 bensa ja 2.0-2.2 dieseleihin.

(ihi rhb5)
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
ilkkaize
4WD

Pasi S. kirjoitti:Ajattelitko ilkkaize aloittaa oman topikin tuonne Projekti-osioon? Kuvitetut rankentelut on hyvä laittaa sinne.

Tuo väläri ei ole minun mielestäni pakollinen tuossa rakentelussa. Välijäähdytyksestä on toki runsaasti hyötyä, mutta kuuleri ei saa olla liian isokaan.
Paljonko ajattelit painetta laittaa?? Paljonko on tehotavoite?? Millä ohjaat ruiskua?? Millä takaat riittävän bensansaannin??
Millä säädät sytkän?? Asennatko pakolämpömittaria? Mistä otat öljynkierron ahtimelle? Tuo ahdin on minulle tuntematon, joten mihin ajoneuvoon se on alkujaan suunniteltu?

Niinhän ne sanoo, että ahdin määrää tahdin ja kilosta alkaa ilo :lol:
joo kuvia tulee kun on näytettävää nyt ei muuta kuin hiottua runkoa ja hitsausta. sovitaanko että sitten kun laitetaan laite tulille niin kerron mitä tarvi tehdä eiks niin. kaveri on pyöränsä ruudittanut aiemmin tuollaisella föönillä.
Pasi S.
Tracks

ilkkaize kirjoitti:sovitaanko että sitten kun laitetaan laite tulille niin kerron mitä tarvi tehdä eiks niin. kaveri on pyöränsä ruudittanut aiemmin tuollaisella föönillä.
Lainasit minua, joten vastaan siten, että osoitit vastauksesi minulle.
Ei sinun minulle tarvi kertoa, mitä sille tarvii tehdä.

Sovitaanko niin että laitat oman rakennus-viestiketjun tuonne Projekti-osioon. Eix niin
Yamaha Banshee 2006
ilkkaize
4WD

Pasi S. kirjoitti:
ilkkaize kirjoitti:sovitaanko että sitten kun laitetaan laite tulille niin kerron mitä tarvi tehdä eiks niin. kaveri on pyöränsä ruudittanut aiemmin tuollaisella föönillä.
Lainasit minua, joten vastaan siten, että osoitit vastauksesi minulle.
Ei sinun minulle tarvi kertoa, mitä sille tarvii tehdä.

Sovitaanko niin että laitat oman rakennus-viestiketjun tuonne Projekti-osioon. Eix niin
sitähän sä kysyit.
Vastaa Viestiin