Sivu 1/3

Grizzly 700 rengastuksesta

Lähetetty: 07 Elo 2007 07:45
Kirjoittaja Logibear
Suositelkaapa renkaita ja vanteita maastoajoon. Itellä ei ole kokemusta kuin Linkun orkkis renkaista ja Kendan Bear Claveista.

Lukemani ja näkemäni perusteella olen ajatellut 27" AMS Swamp Fox Plus kumeja ja jonkin valmistajan bead lock vanteita. Mitkäs olis sopivat vanteet Grizzlyyn? Mistä koko paketin sais edullisimmin?

Mitäs kumivaihtoehtoja on? Duron Buffaloita näyttää monella olevan... onkos niistä SwampLite renkaista kertynyt kokemusta...

Lähetetty: 07 Elo 2007 09:37
Kirjoittaja Jappa
Eiköhän tohon kannata laittaa mahollisimman korkeet ja leveet kun on iso kone ja se Tehostinohjauksessa :roll: :P :D :wink:

Jappa

Lähetetty: 07 Elo 2007 10:18
Kirjoittaja reimah
Bkt Wing on toiminut todella hyvin.. pystyy ajamaan pienillä paineilla vakiovanteilla. Takana 27x12x12 edessä 27x10x12

Lähetetty: 07 Elo 2007 10:26
Kirjoittaja Logibear
Minkäs näköset nuo Wingit on?

(Yritin katsella kuviasi mutta tulee ilmoitus "Sinut on bannattu sivustolta")

Lähetetty: 07 Elo 2007 14:42
Kirjoittaja Vee-äM
Muddy Watersilla oli talvikisassa Yammussa 30 tuuman MudLitet :shock: alla,hyvän näköinen yhdistelmä.Sieltä saa varmaan tiedon että pyöriikö ilman muutoksia.

Toki voihan ne olla jo liian isot..........

Lähetetty: 07 Elo 2007 14:43
Kirjoittaja reimah

Lähetetty: 07 Elo 2007 19:40
Kirjoittaja Logibear
Jotenkin houkuttelis kokeilla 27x12x12 tai 28x12x12 sekä eteen että taakse. Millähän vanteilla onnistus?

Lähetetty: 07 Elo 2007 20:01
Kirjoittaja Kaheli
No nythän se hurjaks heittäyty.

Lähetetty: 07 Elo 2007 20:01
Kirjoittaja Roosa999
12 tuumainen edessä on hyvä suolla, mutta erinomaisen huono talvella. Jauhaa joutavaa pinnassa, mutta ei pureudu pinnan läpi mahdollisesti pitävämpään pintaan.

Lähetetty: 07 Elo 2007 21:17
Kirjoittaja Logibear
Roosa999 kirjoitti:12 tuumainen edessä on hyvä suolla, mutta erinomaisen huono talvella. Jauhaa joutavaa pinnassa, mutta ei pureudu pinnan läpi mahdollisesti pitävämpään pintaan.
Mahottoman hyvä vinkki, enpä olis tullu ajatelleeks :shock: Mutta mutta, jonkinlaista kompromissia tietysti haetaan, olisko kuitenkin maksimaalinen kanto/tartunta-pinta keskimäärin paras? Voisko lumihankea verrata suohon eli jos ei kaivautuiskaan läpi vaan yrittäs pysyä pinnalla :-k

Lähetetty: 08 Elo 2007 00:15
Kirjoittaja rulez
Eipä kannata varmaan es talvella yrittää pysytellä pinnalla renkahien avulla likemmäks 300kg kamppeella kyllä ne aamut on harvassa kun se kunnolla onnistuu mutta nevalla se leveys jostaki syystä vaa toimii hianosti aina !

Laitahan mudzillaa alle jos haluat renkaista parahimman sekä talvikeleille että suorämpimisiin huononapuolena tässä tietysti tuloo tavaton tehonmenetys eivät nääs oo ihan kevyhimmät kumit ja kesäkeleillä rauhallisemmallaki nappulalla pärjännee pysyyhän niveletki kunnossa !

Siks ehotankin että laitahan maxxisksen mudbug:it näistä on palstalla erittäin vähä kokemusta(tai ei oo vaa tullu ilmi) räpylä on 30mm korkee leveyttä ja korkeutta piisaa ja mikä parasta pirun kevyt jopa hieman kendaakin kevyempi joka kyllä lupais tehojen pysyvän lähes ennallaan vakirenkaisiin nähden kuviokin on semmonen että ei pitäs heti olla tukossa.

tämmöset laitan ainakin itte tässä lähiaikoina ja jätän nuo mudzillat pelkästään neva ja talvi käyttöön tietty jos rupeaa näyttämään että pääsee lähelle zillojen ominaisuuksia joutavatpa nekin myyntiin mutta aika näyttää hintaa noilla on 560-600e huitamilla sarja/27"

Lähetetty: 08 Elo 2007 00:22
Kirjoittaja rulez
Ai nii siitä vantehesta vielä ainakin ITP C-5 aluvantilla pollessa män lähes minkämoiset renkaat vaan alle ilman mitään kikkailuja ITP peltivantilla taas joutu hieman rikoilla levittämään !

ja 7" nuo oli leveät molempaiset taitaa kyllä jammun puolella olla niin että mänöö nuo pellivantitkin heittämällä lähes joka rengastuksella kylän kollit niistä jammuun alle laittaessaan on vaa levittäny kymppituumasia varmuuren vuoks ettei nevalla tuu äiteetä ikävä:wink:

Lähetetty: 08 Elo 2007 11:16
Kirjoittaja jaska
rulez kirjoitti:E

Siks ehotankin että laitahan maxxisksen mudbug:it näistä on palstalla erittäin vähä kokemusta(tai ei oo vaa tullu ilmi) räpylä on 30mm korkee leveyttä ja korkeutta piisaa ja mikä parasta pirun kevyt jopa hieman kendaakin kevyempi joka kyllä lupais tehojen pysyvän lähes ennallaan vakirenkaisiin nähden kuviokin on semmonen että ei pitäs heti olla tukossa.
Mulla on tuommoset 27" mudbugit talavi, suo, möyrintä-renkaina ja pitua on mukavasti. Soppii ainaki KQ:iin ja hyvät ajettavat on outlanderin allaki, vaikka raju kuvioset onki. Joten eiköhän ne rislyynki käy. 8x12 eesä ja takana 10x12 eli ei nii leviät, mutta talavella kevyempi/pitävämpi ajella mitä leviämmät renkaat.

Lähetetty: 08 Elo 2007 15:27
Kirjoittaja Roosa999
Jaska puhuu asiaa. Ei se leveys aina...
Mutta Kalajoen kumikorjaamo myy maanmainiota Interco:n Swamp Lite:ä. Niillä pitäisi olla kotona yksi sarja kookkaampaakin settiä. Rengas on osoittautunut 26 tuumaisena Hondan alla erinomaiseksi kiekoksi ja ei mee aikaakaan, kun luonnonkuminen kiekko pääsee talvitestiin.

Lähetetty: 08 Elo 2007 16:10
Kirjoittaja Koheltaja
SwampLitestä sen verran että sillä ei sitten kannata mennä kestopäälysteelle, rengas kuluu todella nopeasti asfaltilla. Näin mulle kerrottiin Waarintallilla :wink: