motocoyote kirjoitti:Laitoitko Bruinin?

On harkinnassa Motocoyote
No tässä Kodiak korjaus tarina ensin

Otin uudestaa tankista hanan pois ,siinä oli taas imuputkissa töhnää ja karvoja. Uudestaa myös kaasari auki ja putsasin oikein hartaudella joka saakelin pillin, reijän, suuttimen ja kolon. Myös sen kaasuttajansivussa pyöreän muovikannen alla olevan kalvon takana olleen männän herkistin.
Kaks kierrosta ilmaruuvi auki ja uus sytytystulppa kanteen kiinni, sit pärähti tulille kylmänä sähkönapilla. Kuumana ei, no käänsin hiukan yli vartin lisää ilmaruuvia ni sit lähti kuumanakin. Testata täytyy nyt lähteekö kylmänä ryyppy puolessa välissä jos ei ni sit lisää ruuvia auki hiukan. Uus luistinneula on tilauksessa. Tyhjäkäynniltä kun alkaa hitaasti lisää kaasua ni hiukan kierrokset laskee, pitää lisätä varovasti meinaa muuten sammua. Pitää sillee reippaan varovasti lähteä liikkeelle

Neula on hiukan kulunut siitä yläpäästä, se sotkee hiukan seoksia. Korkeus on kohallaan kun tulppa on kahvin ruskea keskeltä hiukan nokinen rungosta. Siitäkin väri tasottuu kun saa uuden neulan paikalleen
Eikä enää röpötä kun vetää peukku suorana Yammulla. Jyrkkään ylämäkisellä tiellä otettu huippuja 75km/h. Riittää vauhti miulle

.Laittaisko sittenkin isompia renkaita alle huuti aika kovilla kierroksilla kone

. Tossa on kyllä aika tiuha välitys, vetohomia voi tehä isolla puolella.
Jappa