Grizzly 700 plussat ja miinukset sekä kooste keskusteluista
- Logibear
- Tracks
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 11 Helmi 2006 08:02
- Mönkijä:: Grizzly 700 -07
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Grizzly 700 plussat ja miinukset sekä kooste keskusteluista
Tähän kerätään 700 perusmallin plussia ja miinuksia. Täydennetään porukalla. Jos muidenkin merkkien ja mallien omistajat innostuvat ajatuksesta niin tästä voi ottaa otsikoinnin pohjaksi.
Jos haluat jotain lisätä/korjata laita keskustelu jatkoksi ja mainitse lisättävä/korjattava otsikko ja ominaisuus. Keskusteluja siivotaan sopivin väliajoin.
Lopussa myös linkit tärkeimpiin keskusteluihin.
PLUSSAT
Moottori ja polttoaineen syöttö
- Bensatankki sijoitettu alas penkin alle
- Ilmanotot sijoitettu mahdollisimman ylös
- Huohotinletkujen päät sijoitettu mahdollisimman ylös
- Efi-järjestelmä pitää seokset oikeana.
- Käynnistyy luotettavasti kylmänä ja kuumana
- Nestetasot helppo tarkistaa, säiliöt yms, näkyvillä
- Moottorissa riittävä teho normaalikäyttöön
- Hyvä kahlaussyvyys
- Ilmanputsari "tankin" paikalla ylhäällä
- Variaattorin tyhjennysroppu hyvin esillä ja avattavissa ilman työkaluja
Sähköt
- CO arvoa pystyy säätämään mittaristosta (ei enää -08 mallissa)
- Akku sijoitettu eteen: lyhyet johdotukset ohjaustangolta
- Yksi takavalo keskellä: ei kuraannu tai mene rikki helposti
Vaihteisto
- P-asento pitää varmasti paikallaan
Voimansiirto ja etulukko
- Sähköisesti kytkettävä 100% lukko
- Voimansiirto hiljainen
Ohjaus ja muut hallintalaitteet
- Ohjaustehostin ja ohjausiskunvaimennin
- Mittaristo ei ole ohjaustangossa: mahdollistaa ohjaustangon vaihtamisen toisen malliseen
Runko, alusta ja jarrut
- Painopiste alhaalla
- Maavara
- Pieni keulaylitys
- Pieni kääntösäde
- Keulaa helppo keventää kaasulla pitävällä alustalla
- Alusta ei pompota nopeassakaan ajossa
- Riittävät säätömahdollisuudet alustaan vakio-iskunvaimentimin
- Erillisjousitus myös perässä
- Taivutetut tukivarret lisäävät maavaraa suoriin verattuna
- Levyjarrut joka nurkassa
Renkaat ja vanteet
- Vakiorengastus (Dunlop) riittävä normaaliin käyttöön, hyvät ajo-ominaisuudet kaikissa normaaliolosuhteissa ja kovalla alustalla
Kuljetus ja säilytys
- Perinteiset metallitarakat
- Vesitiivis lokero lokasuojassa
- Kannellinen säilytystila penkin alla
- Penkki helppo irroittaa ja asentaa takaisin
Katteet
- Materiaali kestävää eikä halkea helposti
- Väri ei haalistu helposti
- Katteet lähtee helposti auki ja sisuksiin pääsee vaivattomasti käsiksi tarvittaessa, ei erikoistyökalujen tarvetta.
- Katteiden kiinnitys tukeva, ei lepata, roiku tai rämise vaikka aukaisee useamminkin.
MIINUKSET
Moottori ja polttoaineen syöttö
- Sammuilee eli tumpsuilee tyhjäkäynnin tietämissä
- Pakoputki kuumentaa bensatankkia
- Pakoputki kuumentaa vasemman puolen sivumuovin
- Käyttöohjekirja ei kerro että kaikki öljyt vaihdetaan myös 75h kohdalla
- Paisuntasäiliö hankalassa paikassa tarkistaa ja lisätä nestettä
- Jäähdyttäjän korkki erittäin hankalassa paikassa etutarakan ja katteiden alla
Sähköt
- Akku sijoitettu eteen: ahdas tila ballasteille ja muille lisävarusteille
- Vakiolamppujen valaisuteho heikko
Vaihteisto
- Vaihteet eivät aina mene päälle jouhevasti
- Painettava joko jalka- tai takajarrua R-vaihteen yhteydessä
- Vaihdekaavio ei ole paras mahdollinen vekslausta ajatellen
- Isot välitykset varsinkin vakiokokoa suuremmilla renkailla (myös mielipide/makuasia)
- Vaihdevalikko/valitsin vasemmalla, kädet helposti ristissä vaihdettaessa (myös mielipide/makuasia)
Voimansiirto ja etulukko
- Lukko ei aina kytkeydy päälle ja pois heti napin painalluksesta
- Lukon kytkin ohjaustangossa ”varmistimen” takana (myös mielipide/makuasia)
- Rajoitin lukon ollessa kytkettynä (säästää toisaalta voimansiirtoa)
Ohjaus ja muut hallintalaitteet
- Ohjaustehostin ei toimi lämmetessään (ohjekirjan mukaan)
- Ohjaus on ”tunnoton” suuremmissa nopeuksissa (myös mielipide/makuasia)
Runko, alusta ja jarrut
- Painopiste keskilinjan takana kuskin ollessa kyydissä
- Keulassa helposti särkyviä muoviosia
- Vakio pohjapanssaria ei ole tarkoitettu rajumpaan maastokäyttöön
- Moottorin alavesiletku vasemmalla vaatii vakiona pientä ylimääräistä tarkkailua maastoajossa oksien yms, varalta. (tähän auttaa pohjapanssarin teko, ja muotoilu)
Renkaat ja vanteet
- Vakiorenkaat pienet ja matalakuvioiset (vaativassa maastossa ajoon)
- Vakiorenkailla kapea: ajotuntuma ”hutera” kaltevalla alustalla
Kuljetus ja säilytys
- Vähän kannellista säilytystilaa varusteille
Katteet
- Muutamia koloja joihin muta pakkaantuun mielellään
- Muovi naarmuuntuu helposti ja taitoskohta jää valkoiseksi
Tärkeimpiä keskusteluja:
Sähköt
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=12020
Etulukko
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=12436
Vaihteet
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=13700
Käyttökokemuksia
Perus
Tieliikenne
MudRacer
Traktori
Pohjapanssari
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=10245
Valot
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=10892
Renkaat
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=10229
Varustelut ja tuunaukset
Puskuria ja muuta
Vinssiteline taakse
Mahdollisia ongelmia ja ratkaisuja
Sammahtelu / tumpsuilu
Alapallonivelet
Lämpöongelmat
Vetarien saatavuus
Sekalaista
Etuperä
Kallistuksen vakaaja
Variaattorikitti
Pakin merkkivalon vilkkuminen / käynnin katkominen
Päivitysloki:
- 13.4.2008: ensimmäinen versio Logibearin kokemuksien ja foorumin keskustelujen pohjalta.
- 15.4.2008: Luckyme nimimerkin lisäykset
- 5.6.2008: SvaR ja MICCE nimimerkkien lisäykset
- 9.10.2008: lisätty keskustelulinkkejä
- 2.8.2009: mahdollisia ongelmia ja ratkaisuja linkitetty
Jos haluat jotain lisätä/korjata laita keskustelu jatkoksi ja mainitse lisättävä/korjattava otsikko ja ominaisuus. Keskusteluja siivotaan sopivin väliajoin.
Lopussa myös linkit tärkeimpiin keskusteluihin.
PLUSSAT
Moottori ja polttoaineen syöttö
- Bensatankki sijoitettu alas penkin alle
- Ilmanotot sijoitettu mahdollisimman ylös
- Huohotinletkujen päät sijoitettu mahdollisimman ylös
- Efi-järjestelmä pitää seokset oikeana.
- Käynnistyy luotettavasti kylmänä ja kuumana
- Nestetasot helppo tarkistaa, säiliöt yms, näkyvillä
- Moottorissa riittävä teho normaalikäyttöön
- Hyvä kahlaussyvyys
- Ilmanputsari "tankin" paikalla ylhäällä
- Variaattorin tyhjennysroppu hyvin esillä ja avattavissa ilman työkaluja
Sähköt
- CO arvoa pystyy säätämään mittaristosta (ei enää -08 mallissa)
- Akku sijoitettu eteen: lyhyet johdotukset ohjaustangolta
- Yksi takavalo keskellä: ei kuraannu tai mene rikki helposti
Vaihteisto
- P-asento pitää varmasti paikallaan
Voimansiirto ja etulukko
- Sähköisesti kytkettävä 100% lukko
- Voimansiirto hiljainen
Ohjaus ja muut hallintalaitteet
- Ohjaustehostin ja ohjausiskunvaimennin
- Mittaristo ei ole ohjaustangossa: mahdollistaa ohjaustangon vaihtamisen toisen malliseen
Runko, alusta ja jarrut
- Painopiste alhaalla
- Maavara
- Pieni keulaylitys
- Pieni kääntösäde
- Keulaa helppo keventää kaasulla pitävällä alustalla
- Alusta ei pompota nopeassakaan ajossa
- Riittävät säätömahdollisuudet alustaan vakio-iskunvaimentimin
- Erillisjousitus myös perässä
- Taivutetut tukivarret lisäävät maavaraa suoriin verattuna
- Levyjarrut joka nurkassa
Renkaat ja vanteet
- Vakiorengastus (Dunlop) riittävä normaaliin käyttöön, hyvät ajo-ominaisuudet kaikissa normaaliolosuhteissa ja kovalla alustalla
Kuljetus ja säilytys
- Perinteiset metallitarakat
- Vesitiivis lokero lokasuojassa
- Kannellinen säilytystila penkin alla
- Penkki helppo irroittaa ja asentaa takaisin
Katteet
- Materiaali kestävää eikä halkea helposti
- Väri ei haalistu helposti
- Katteet lähtee helposti auki ja sisuksiin pääsee vaivattomasti käsiksi tarvittaessa, ei erikoistyökalujen tarvetta.
- Katteiden kiinnitys tukeva, ei lepata, roiku tai rämise vaikka aukaisee useamminkin.
MIINUKSET
Moottori ja polttoaineen syöttö
- Sammuilee eli tumpsuilee tyhjäkäynnin tietämissä
- Pakoputki kuumentaa bensatankkia
- Pakoputki kuumentaa vasemman puolen sivumuovin
- Käyttöohjekirja ei kerro että kaikki öljyt vaihdetaan myös 75h kohdalla
- Paisuntasäiliö hankalassa paikassa tarkistaa ja lisätä nestettä
- Jäähdyttäjän korkki erittäin hankalassa paikassa etutarakan ja katteiden alla
Sähköt
- Akku sijoitettu eteen: ahdas tila ballasteille ja muille lisävarusteille
- Vakiolamppujen valaisuteho heikko
Vaihteisto
- Vaihteet eivät aina mene päälle jouhevasti
- Painettava joko jalka- tai takajarrua R-vaihteen yhteydessä
- Vaihdekaavio ei ole paras mahdollinen vekslausta ajatellen
- Isot välitykset varsinkin vakiokokoa suuremmilla renkailla (myös mielipide/makuasia)
- Vaihdevalikko/valitsin vasemmalla, kädet helposti ristissä vaihdettaessa (myös mielipide/makuasia)
Voimansiirto ja etulukko
- Lukko ei aina kytkeydy päälle ja pois heti napin painalluksesta
- Lukon kytkin ohjaustangossa ”varmistimen” takana (myös mielipide/makuasia)
- Rajoitin lukon ollessa kytkettynä (säästää toisaalta voimansiirtoa)
Ohjaus ja muut hallintalaitteet
- Ohjaustehostin ei toimi lämmetessään (ohjekirjan mukaan)
- Ohjaus on ”tunnoton” suuremmissa nopeuksissa (myös mielipide/makuasia)
Runko, alusta ja jarrut
- Painopiste keskilinjan takana kuskin ollessa kyydissä
- Keulassa helposti särkyviä muoviosia
- Vakio pohjapanssaria ei ole tarkoitettu rajumpaan maastokäyttöön
- Moottorin alavesiletku vasemmalla vaatii vakiona pientä ylimääräistä tarkkailua maastoajossa oksien yms, varalta. (tähän auttaa pohjapanssarin teko, ja muotoilu)
Renkaat ja vanteet
- Vakiorenkaat pienet ja matalakuvioiset (vaativassa maastossa ajoon)
- Vakiorenkailla kapea: ajotuntuma ”hutera” kaltevalla alustalla
Kuljetus ja säilytys
- Vähän kannellista säilytystilaa varusteille
Katteet
- Muutamia koloja joihin muta pakkaantuun mielellään
- Muovi naarmuuntuu helposti ja taitoskohta jää valkoiseksi
Tärkeimpiä keskusteluja:
Sähköt
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=12020
Etulukko
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=12436
Vaihteet
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=13700
Käyttökokemuksia
Perus
Tieliikenne
MudRacer
Traktori
Pohjapanssari
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=10245
Valot
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=10892
Renkaat
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=10229
Varustelut ja tuunaukset
Puskuria ja muuta
Vinssiteline taakse
Mahdollisia ongelmia ja ratkaisuja
Sammahtelu / tumpsuilu
Alapallonivelet
Lämpöongelmat
Vetarien saatavuus
Sekalaista
Etuperä
Kallistuksen vakaaja
Variaattorikitti
Pakin merkkivalon vilkkuminen / käynnin katkominen
Päivitysloki:
- 13.4.2008: ensimmäinen versio Logibearin kokemuksien ja foorumin keskustelujen pohjalta.
- 15.4.2008: Luckyme nimimerkin lisäykset
- 5.6.2008: SvaR ja MICCE nimimerkkien lisäykset
- 9.10.2008: lisätty keskustelulinkkejä
- 2.8.2009: mahdollisia ongelmia ja ratkaisuja linkitetty
Viimeksi muokannut Logibear, 09 Loka 2008 14:13. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
- Käyttöohjekirja ei kerro että kaikki öljyt vaihdetaan myös 75h kohdalla
- Käyttöohjekirja kertoo moottoriöljyn määrän väärin, joka saattaa johtua siitäkin että sitä alkuperäistä isompaa suodatinta ei enää kuulemma enää valmisteta.
- Jos laitat oikean määrän öljyä moottoriin niin mittatikku valehtelee eli täytyy tietää oikean määrän kohta.
- Paisunta säiliö paikassa jonne ei näe, ellei poista sivupaneelia.
-Takaperän öljyn täyttö roppu hankalassa paikassa, joka johtuu vetokoukusta.
-Edessä vetonivelien ulommat suojakumit todella arassa paikassa, johtuen jarrusatuloiden sijainnista (etupuolella).
-Ketjujen asennus eteen todella tarkkaa.
-Ilmanputsariin pääsee pikkulinnut tekemmän pesäänsä<--- lue totta joka sana, ilmeisesti liian pitkä tauko ajoissa.
Tämä viimenen huumoria, mutta totta.
+ Jarrut joka pyörälle omansa jonka seurauksena todella tehokkaat ja tunnokkaat.
+ Tuntuu kestävän aika älytöntä rasitusta
http://www.svar.1g.fi/kuvat/M%F6nkij%E4/jovain.jpg
Enpä äkkiseltään muista muuta, moni juttu nuista jo tuolla olevista on mielipide asioita ja osittain säätö juttuja... esim. vaihteisto, ei minun tarvinnu edes 660 versiossa kattoo mikä pykälä menossa kun sillä jonkun tunnin oli ajanu (silmät kiinni ne vaihteet pysty vaihtamaan)
- Käyttöohjekirja kertoo moottoriöljyn määrän väärin, joka saattaa johtua siitäkin että sitä alkuperäistä isompaa suodatinta ei enää kuulemma enää valmisteta.
- Jos laitat oikean määrän öljyä moottoriin niin mittatikku valehtelee eli täytyy tietää oikean määrän kohta.
- Paisunta säiliö paikassa jonne ei näe, ellei poista sivupaneelia.
-Takaperän öljyn täyttö roppu hankalassa paikassa, joka johtuu vetokoukusta.
-Edessä vetonivelien ulommat suojakumit todella arassa paikassa, johtuen jarrusatuloiden sijainnista (etupuolella).
-Ketjujen asennus eteen todella tarkkaa.
-Ilmanputsariin pääsee pikkulinnut tekemmän pesäänsä<--- lue totta joka sana, ilmeisesti liian pitkä tauko ajoissa.
Tämä viimenen huumoria, mutta totta.
+ Jarrut joka pyörälle omansa jonka seurauksena todella tehokkaat ja tunnokkaat.
+ Tuntuu kestävän aika älytöntä rasitusta
http://www.svar.1g.fi/kuvat/M%F6nkij%E4/jovain.jpg
Enpä äkkiseltään muista muuta, moni juttu nuista jo tuolla olevista on mielipide asioita ja osittain säätö juttuja... esim. vaihteisto, ei minun tarvinnu edes 660 versiossa kattoo mikä pykälä menossa kun sillä jonkun tunnin oli ajanu (silmät kiinni ne vaihteet pysty vaihtamaan)
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Juurikin 700Grizzly.Logibear kirjoitti:Onhan nuo kaikki nimenomaan 700 mallia koskevia ominaisuuksia? Tästä tulikin mieleen että joku 660 omistaja voisi käydä listan läpi sillä silmällä että kannattaisiko 660 mallille tehdä oma lista?
Tuota mie ihmettelin että kuinka nestetasot helppo tarkastaa, kun en mie mistään raosta meinaa nähdä tuota paisaria? Enkö osaa vaan kattoa oikeasta reiästä vai onko mulla joku idänihmemaa versio?
Samoiten tuo öljymäärän tarkastus?
660 menty takapakkia ainakin omasta mielestä tuossa öljytikku puolessa... siihen pysty luottamaan että ainakin pysyy paikallaan ja näytti oikein.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Periaatteessa tuon jäähdytysnesteen pinnan saa tarkastettua ilman sivulevyn poistamista kun taskulampun kanssa osaa kurkistaa oikeasta raosta, mutta kieltämättä voisi olla helpompikin tarkistettava.
Öljytikku ei mielestäni ole mitenkään pahassa paikassa. Oleellisempaa on voiko tikun lukemaan luottaa
Öljytikku ei mielestäni ole mitenkään pahassa paikassa. Oleellisempaa on voiko tikun lukemaan luottaa

... Grizzly 700 FI ...
Pitääpä vielä kurkkia joka reiästä missä paisari luuraa.runner kirjoitti:Periaatteessa tuon jäähdytysnesteen pinnan saa tarkastettua ilman sivulevyn poistamista kun taskulampun kanssa osaa kurkistaa oikeasta raosta, mutta kieltämättä voisi olla helpompikin tarkistettava.
Öljytikku ei mielestäni ole mitenkään pahassa paikassa. Oleellisempaa on voiko tikun lukemaan luottaa
Juu öljytikku hyvässä ja helpossa paikassa, mutta juurikin tuo että mitä se näyttää, kun öljyä koneessa tasan oikea määrä niin se on sitten jotain ihan muuta kuin mihin normaalisti tottunut.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Joku muistaakseni kirjaili jossain vaiheessa öljyn pinnankorkeuden vaihtelevan sen mukaan mittaako pinnankorkeutta painamalla tikun pohjaan saakka mittaputken päähä, vai siten että käyttää pientä puutikkua putken päässä jolloin pitää tietty erikseen mitata kuinka kaukana pohjasta tikun pää kävi ja sen perusteella verrata mittatikun asteikolle onko öljymäärä oikein vai väärin.
Perusteena oli tiemmä se että tikun korkki on niin tiivis että pohjaan saakka painettaessa öljyn pinta erheellisesti näyttää laskevan tikussa.
Itse en ole moista niin tarkkaan tutkinut...
Perusteena oli tiemmä se että tikun korkki on niin tiivis että pohjaan saakka painettaessa öljyn pinta erheellisesti näyttää laskevan tikussa.
Itse en ole moista niin tarkkaan tutkinut...
... Grizzly 700 FI ...
Kun öljyt ja suodatin vaihdetaan niin öljyä pistetään tasan 2l ja ohjekirja kertoo että 2,1lLogibear kirjoitti:Paisuntasäiliö näkyy joko edestä renkaan ja lokarin välistä tai sitten sivumuovin aukosta. Lisään tämän miinuspuolelle.
Tuo öljyhomma on minulta mennyt ohi, paljonko on oikea öljyn määrä ja missä kohtaa tikkua pinta pitää olla. Miten sait asian selville?
Tämä tuli selville minulla ekahuollon jälkeen, kun ihmettelin huollossa että mitenkä öljyä on koneessa vain sen verran että hikiseen se on alarajassa. Huoltoliike kertoi tämmösen tiedotteen tulleen, että nykyään oikea määrä on tasan 2l , mutta kummiskin olivat näköjään velottaneet 2,13 litrasta.
Nyt sitten tein huollon itse ja laitoin tasan 2l öljyä...käytin hollin aikaa sammutin ja annoin olla sen 30min ja katsoin niin se hiinä ja hiinä että onko se edes alarajassa. Ja jos teet sen niin että et paina tikkua pohjaan niin nippanappa edes koko tikku kastuu ja jos tällä tyylillä lisäät öljyä että se on ylärajassa niin sillon siellä on useampi desi liikaa ja moni väittää että liika pahasta.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Voisiko joku Yamaha-omistaja soittaa joko Yamaha-Centeriin tai Kone-Keskolle ja kysyä asiaa ja saada se faktana, eli mieluusti sellaisena huoltotiedotteena. Kenne vois löytää tiedon jos sattuu lukaisemaan tämän.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Joo taisin itse väläyttää että nesteet on helppo tarkastaa!
No tietysti niistäkin voi väitellä maailmantappiin asti, että onko helppoa tai ei.
Tiedän yhden 660YAM Grizzlyn jolla pyyhkäistiin maastoajoa yli 1000km pakasta vedettynä, ilman mitään huoltoja tai nesteitten lisäyksiä PL polttoaine. Riitti kun virta-avaimia keilutti parin metrin päässä, niin lähti jo melkein sillä käyntiin ja pelasi aina.
Keskustelut menee herkästi just näihin nettivääntöihin ja niistä ei ole kenellekkään mitään hyötyä. Esim, Veli-Pekkahan veti luukut kiinni juuri siitä syystä.
No tietysti niistäkin voi väitellä maailmantappiin asti, että onko helppoa tai ei.
Tiedän yhden 660YAM Grizzlyn jolla pyyhkäistiin maastoajoa yli 1000km pakasta vedettynä, ilman mitään huoltoja tai nesteitten lisäyksiä PL polttoaine. Riitti kun virta-avaimia keilutti parin metrin päässä, niin lähti jo melkein sillä käyntiin ja pelasi aina.
Keskustelut menee herkästi just näihin nettivääntöihin ja niistä ei ole kenellekkään mitään hyötyä. Esim, Veli-Pekkahan veti luukut kiinni juuri siitä syystä.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ä.
Ohjaus.
Onko kellään muulla tullut grizzly 700i:een ohjaukseen tyhjää liikettä?
Minun koneessa ohjauksessa on noin n.3cm tyhjää liikettä. Maastossa ei haittaa niinkään, mutta tiellä tyhjä liike on jopa vaarallinen?
Missä vika?
Minun koneessa ohjauksessa on noin n.3cm tyhjää liikettä. Maastossa ei haittaa niinkään, mutta tiellä tyhjä liike on jopa vaarallinen?
Missä vika?
Tästä moottoriöljy episodista kirjottelin tänne jonnekin jo syksyllä, mutta nyt kun pikaseen katselin omat viestit läpi niin eipä siellä enää tätä kyseistä juttua löytynyt.Roosa999 kirjoitti:Voisiko joku Yamaha-omistaja soittaa joko Yamaha-Centeriin tai Kone-Keskolle ja kysyä asiaa ja saada se faktana, eli mieluusti sellaisena huoltotiedotteena. Kenne vois löytää tiedon jos sattuu lukaisemaan tämän.
Poistettu

On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
- Äärimmäísessä rasituksessa et pysty peruuttamaan, koska pakin rajoitin rupeaa pätkimään syttyä ennenkuin pyörät pyörii. Eli rajoitin perustuu ilmeisesti kierroksiin eikä nopeuteen. Lyhyempi pakin välitys olisi poikaa.
Nyt jää vaihtoehdoksi joko varikitti tai rajoittimen poisto.
Nyt jää vaihtoehdoksi joko varikitti tai rajoittimen poisto.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Juice
http://www.svar.1g.fi/kuvat/