Sivu 1/4

Grizzly sammuilee?

Lähetetty: 14 Huhti 2007 16:11
Kirjoittaja McGycer
Joo tuli tuossa hankittua uus 700 grizzly, eikä oo tarvinnu katua hankintaa vielä ainakaan. Onko kellään tietoa, mikä on kun sammua tupsahtelee ainaski hitaalla alueella ja pakilla pienillä kierroksilla (reilulla tyhjäkäynillä)?
Onko muilla ollu vastaavaa? Kävin paikallisessa jamaha liikkeessä ni eivät perkeleet tuntuneet tietävän siellä oikeen kukaan.

Lähetetty: 14 Huhti 2007 16:19
Kirjoittaja Barney
kaverilla myös uusi 7satku krisly ja sammuili moneen otteeseen ja muutaman kerran hieman hankalassa paikassa. Pohdiskeltiin että onkohan siinä ruiskussa jotain häikkää?
-b-

Lähetetty: 14 Huhti 2007 17:57
Kirjoittaja SvaR
Lukekaa tuo läpi niin luulis vian tai "ominaisuuden" poistuvan.
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=6139

Sivuilla 3 ja 4 asiaa ja viimenen viesti kertoo kuinka toimia. :wink:

rislin "ominaisuus"?

Lähetetty: 16 Huhti 2007 17:16
Kirjoittaja McGycer
Barney kirjoitti:kaverilla myös uusi 7satku krisly ja sammuili moneen otteeseen ja muutaman kerran hieman hankalassa paikassa. Pohdiskeltiin että onkohan siinä ruiskussa jotain häikkää?
-b-
joo nii on just itelläkin sammunu jonkin kerran just riittiselä hetkelä, ei oo oikein hyvä. on tuo nyt pikkusen vähentyny, mutta vielä sammuilee.
vaan mitäs pienistä kun ei pienetkään meistä!!!

Lähetetty: 18 Huhti 2007 20:29
Kirjoittaja tane03
Teidän pitää säätää co uudestaan,ovat tehtaalla säätäneet aika laihalle seoksen.Kattokaa aikasemman viestin osoitteesta ohje.niin loppuu sammuilu :oops: 8)

Lähetetty: 29 Huhti 2007 13:43
Kirjoittaja McGycer
tane03 kirjoitti:Teidän pitää säätää co uudestaan,ovat tehtaalla säätäneet aika laihalle seoksen.Kattokaa aikasemman viestin osoitteesta ohje.niin loppuu sammuilu :oops: 8)
nyt tuli jammu käytettyä virallisessa huollossa sen sammuilun takia ja säätivät co arvon 8. vielä sammuilee, mutta paljon vähemmän, pitääkin kysyä saako sitä säätää lisää ja ite kun tuntuvat että sitä ei saa säätää paljoa tai menee liian rikkaalle.

Lähetetty: 29 Huhti 2007 16:14
Kirjoittaja tane03
Säädä 25:teen niin ei sammuile. :oops: 8)

Lähetetty: 30 Huhti 2007 11:23
Kirjoittaja McGycer
tane03 kirjoitti:Säädä 25:teen niin ei sammuile. :oops: 8)
sanovat huollossa että 5 ois jo aika kova lukema, vaan niihin on menny luottamus kokonaan. taidan lisätä lukemaa hieman. onko sulla ollu tuo lukema jo pitempään ja onko ollu mitään ongelmia lisäämisen jälkeen?

Lähetetty: 02 Touko 2007 07:36
Kirjoittaja tane03
On ollu jo jonkin aikaa eikä ole ollu mitään onkelmia sen kans, pikkusen on tullu lähtöjä lisää .mut ketä se haitta.kato tuo video http://www.atvscene.com/video/machines/ ... iment.html :oops: :twisted:

Lähetetty: 02 Touko 2007 21:13
Kirjoittaja McGycer
täytyy nostaa sitten sitä arvoa jotta ei tartte leikkiä joutavaa (ai voikis sillä tehä muutakin). ;)
sanovathan nuo kysyvänsä maahantuojalta sitä sammuilua kun kävin taas valittamassa.

Lähetetty: 25 Touko 2007 19:06
Kirjoittaja McGyver
perskeles ei asettunu sammuilu ja tuli bonuksena pakin rajotusanturin temppuilu eteenpäin ajettaessa, eivät osanneet täälä korjata sitä ni lähettivät maahantuojalle koko romun. nyt pitäs kätyyttää ajaa sen aikaa polariksella....voi jeesus että on kömpelö rizlyyn verrattuna ja etuperän tomaattilukko on ihan sonta, repii pirusti ohjausta kun vejättää kovemmin esim. mäkeä ylös :evil: :evil: :evil: :(

Lähetetty: 26 Touko 2007 15:27
Kirjoittaja Antenni
Ameriikan serkut puhuvat tuommosia notta vaihteitten säätöä kannattaa harkita tankoa hitusen lyhentäen. Pitkällä puolella luulee pakin olevan päällä, kones rykii siinä tapauksessa rajoittimen takia. Pakillahan on rajoitin jota en tiedä ohitettaneen, 660:hän tuo onnistuu kyllä johon maadotuksella.

Tuommonen vois olla ratkasu pykimiseen, koittaa saa omalla vastuulla.

Sammuilu?

Lähetetty: 28 Touko 2007 15:02
Kirjoittaja Yamamoto
Minulla ei grizzly sammuile, mutta huomasin, että tankki on niin tiivis, että sinne ei pääse ilmaa.
Kun tankin avasi, se oikein imasi ilmaa tankkiin. Pahimmillaan tankki voi mennä kasaan kun ilmanvaihto ei toimi ja se myös vaikuttaa moottorin käyntiin.
Irrotin korkissa olevat kolme ruuvia jotka pitävät erillistä osaa kiinni. Jätin ruuvit pikkusen auki että osa jää löysäksi, jotta ilmaa pääsee tankkiin.

Lähetetty: 14 Elo 2007 12:59
Kirjoittaja McGyver
siinä pakin rajotinanturissa oli semmonen vika jota se oli liian etäällä vaihdetaakeista, joista se tunnistelee. heitin sen tiivistekuparirikan siitä hevon vitt.... ja laitoin hydrauliikkatiivisteliimalla kiinni, jopa rupes toimimaan. se anturin tunnisteliikevara on vaan joku sadasosa milli niin se lämmetessään "turpoaa" liian etäs!!!

Lähetetty: 14 Elo 2007 13:20
Kirjoittaja Jappa
Ei muuta kuin rajoittimet hevosen kuuseen. Ne on varmaan lisätty oikeustoimi yliherkille amerikkalaisille markkinoille, jotka ei muutenkaa osaa ajaa mitää moottorikäyttöstä vehettä. Vähänkin jos on ajomaasto mutkaista ja monttusta :D :wink:

Jappa