Blasterin orkkis (mikuni) kaasutin on kyseessä.
Riestaillut jo vähän aikaa. Näytin automekaanikoille amiksessakin, eivät löytäneet mitään vikaa...
Eli laskee alleen... Tuon alimman "reijän" (tyhjennys) tukkiminen johti siihen että bensaa valuu sylinteriin jonka seurauksena kone käy epätasaisesti.
Jos kohoa säätää niin että se ei täytä kaasutinta niin paljon bensalla niin silloin ei taas voi ajaa täyskaasulla pitkään sillä kone hyytyy...
hyvä kun taas osaa osien oikeat sanat.
Noh vien porvooseen viikolla kaipa siellä joku osaa?
uus kaasutin vois olla melko kallis (elämä on?)
Kaasutin ongelmia
Katoitko oliko neulaventtiilissä kulumia?? Usein ollut syynä tulvimiseen/ alle laskuun. Siihen kartioon kuluu sellanen pieni kolo/ura ja sit valskaa siitä välistä liikaa soppaa koneeseen ja laite menee paksulle. Ei ole kallis investointi,oisko 20 luokkaa uusi ja niitä on rauta-ja kumikärkisinä. Kannatta ottaa kumikärkinen, kestää kauemmin. Toinen vaihtoehto on että kohokammion tuuletus (lue hengitys,huohotus) on tukossa ja siihen auttaa yleensä putsaus ja paineilmaa joka reiästä
Tuli joskus aikoinaan kisahommissa (mp-dragrace) törmättyä lähes joka vaivaan...


Tuli joskus aikoinaan kisahommissa (mp-dragrace) törmättyä lähes joka vaivaan...
