Kodiakkii renkaat
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris sportsman 400ho -13
Kodiakkii renkaat
Tere, tuli hankittua tuollai -16 maliin kodiakki 700 esp se, renkaat suunnitteilla siihen. Onko porukalla millaista kokemusta 27" renkaista tai 28" renkaista, käyttö olis kärrin vetoa ja huvi ajoa. Vaihtoehtoina itp mudlite xl tai mega mayheim, tai sitten cti:n maxxis zilla kopiot.
Re: Kodiakkii renkaat
Minulla on 700 Grizzly, eli lienee aila lähellä ololtaan. Minun mielipiteeni on:
ITP Mudlite XL on metsäkäytössä ykkösrengas. Erityisesti beadlock vanteella ja pienillä paineilla etevä kaikenlaisessa maastossa. Tie- ja katukäytössä ei niinkään (lue: ei ollenkaan) etevä, korkean ja pehmeän sivuprofiilin vuoksi.Toki rengaspaineita vaihtelemalla, tätä saa huomattavasti parannettua.
Mega meyhem on mielestäni liian raskas ja agressiivinen rengas Jammuun. Ei kovinkaan hyvä pehmeän maan ulkopuolella muutenkaan.
Maxxis Mudzilla lienee yleisrenkaaksi paras. Sillä pärjää maastossa ja tiellä oikeinkin hyvin.
Minulla on 28" Mudzillat ja olen tyytyväinen. Koska ajan pääasiassa maastossa, ostanen seuraavaksi 30" Mudlitet. 28" on vielä käyttökelpoinen vakiovariaattorilla. Pahassa paikassa sentti kerrallaan eteneminen on jo 28" renkailla hankalaa. Isommat (yli 28") renkaat vaativat jotain hilpaketta variaattoriin ja kyllä jo 28" tasolla on suositeltavaa hiukan säätää varia.
ITP Mudlite XL on metsäkäytössä ykkösrengas. Erityisesti beadlock vanteella ja pienillä paineilla etevä kaikenlaisessa maastossa. Tie- ja katukäytössä ei niinkään (lue: ei ollenkaan) etevä, korkean ja pehmeän sivuprofiilin vuoksi.Toki rengaspaineita vaihtelemalla, tätä saa huomattavasti parannettua.
Mega meyhem on mielestäni liian raskas ja agressiivinen rengas Jammuun. Ei kovinkaan hyvä pehmeän maan ulkopuolella muutenkaan.
Maxxis Mudzilla lienee yleisrenkaaksi paras. Sillä pärjää maastossa ja tiellä oikeinkin hyvin.
Minulla on 28" Mudzillat ja olen tyytyväinen. Koska ajan pääasiassa maastossa, ostanen seuraavaksi 30" Mudlitet. 28" on vielä käyttökelpoinen vakiovariaattorilla. Pahassa paikassa sentti kerrallaan eteneminen on jo 28" renkailla hankalaa. Isommat (yli 28") renkaat vaativat jotain hilpaketta variaattoriin ja kyllä jo 28" tasolla on suositeltavaa hiukan säätää varia.
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris sportsman 400ho -13
Elikkä 28" olis parempi, onko kokemusta itp mud lite xl 28" yamahas? Kalajoen kumikorjaamolla oltiin sitä mieltä että itp mud lite xl 27" on yhtä korkea rengas kun Maxxis zilla 28" oli vierekkäin verranneet kyseisiä renkaita
Hommasin myös 700 esp se -2016. toimiiko vehje ihan ok noilla 27,28 koon renkailla vai onko pakko tuunata varia ja tehostinta?
entäs tangon korotus.. saako 2" koropalalla ilman et johtoja pitää jatkaa jne ?
IRON BALTICIN MUOVI PANSSARI ANY GOOD ?
lisävalon asennus, hyppylangalla orkkiksistako kö ?
entäs tangon korotus.. saako 2" koropalalla ilman et johtoja pitää jatkaa jne ?
IRON BALTICIN MUOVI PANSSARI ANY GOOD ?
lisävalon asennus, hyppylangalla orkkiksistako kö ?
2" korotus tankoon alkaa olla maksimi vakio vaijerilla ja kaapeleilla. Tuonverran mulla on, enemmän korotus vaatisi enemmän vaivaa ja uusia palikoita ja osia.
Mulla on alusta asti ollut yammun prikka varissa joten ei tietoa miten 28" zillat toimii vakiokoneessa. Zillahan on kyllä pieni kooltaan mut toimii maastossa!
Panssariasiaan sanon vaan että muovia pitää olla, alumiini ei hyvä.
Mulla on alusta asti ollut yammun prikka varissa joten ei tietoa miten 28" zillat toimii vakiokoneessa. Zillahan on kyllä pieni kooltaan mut toimii maastossa!
Panssariasiaan sanon vaan että muovia pitää olla, alumiini ei hyvä.
http://www.pariuraa.fi/wordpress
KS atv Adventure/racing
https://m.facebook.com/pages/category/A ... 919412628/
KS atv Adventure/racing
https://m.facebook.com/pages/category/A ... 919412628/
Mulla varmaan ihan vaki vari , sinullako ei ? Siis prikka pois vaiko mitä ? Voitko pistää vaikka viestiä siitä omasta tankopalasta että tilaan justiinsa saman ni ainakin sopii sitten...ja mitä tulee panssareihin ni muovisen tilaan siitäkin voit laittaa suosituksesi!
Kiitos etukäteen!
Kiitos etukäteen!
Meneekö 700 -19 kodiakkii 26x10-12 kumit joka nurkkaan ja varsinkin eteen ilman mitää lokarien modausta orggis vanteille
Menee helposti. 28 menee viel nippanappa ilman modaamista alle.
Kyllä se tuosta menee ihan heittämällä........ Tai sitten ei
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Itellä 27" joka nurkassa ja tilaa hurumykke. Miettinyt kans 26 tuumasia tohon vakio (aluvanteille)
Kiitokset