Grizzly 450 latausjännite

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Loka 2006 21:53
Paikkakunta: Etelälappi

Grizzly 450 latausjännite

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Paljonko on?
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Loka 2006 21:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: Grizzly 450 latausjännite

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

13.8 volttiin piti pitää melko korkeita kierroksia.
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: Grizzly 450 latausjännite

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

No ihan ok jännite tuo on, ilmeneekö käytössä ongelmia, minkä ikäinen on akku ?
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Loka 2006 21:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: Grizzly 450 latausjännite

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

ViiMax kirjoitti:No ihan ok jännite tuo on, ilmeneekö käytössä ongelmia, minkä ikäinen on akku ?
Pitkä kotitie ja iso piha. Lisälatausta on joutunut antamaan. Akku muistaakseni aika uusi.
rkku
4WD
Viestit: 152
Liittynyt: 16 Helmi 2015 11:28

Re: Grizzly 450 latausjännite

Viesti Kirjoittaja rkku »

Kuinka paljon ylimääräistä kulutusta eli mitä lisävaloja on tai muute lisä vehkeitä. Valoja voi sammuttaa ei niitä ole pakko käyttää vaikka niitä olisi asennuttu kuinka paljon tahansa. Latausjännite on kuitenkin vähän alakantissa. Sitä kuluu johonkin paljon jos ei nouse yli 14 V . KokeIlla voi mittari kokoajan kinni eri tavalla pimiänä ja normaali valoilla ja lisät päällä. Lumiauran säädöillä säästää paljon vinssin käyttö. Tassujen päällä voi ajaa kokoajan niin ei tarvitse nostella ollenkaan. Voi ajella kilometri kaupalla suoraan.
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Loka 2006 21:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: Grizzly 450 latausjännite

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

rkku kirjoitti:Kuinka paljon ylimääräistä kulutusta eli mitä lisävaloja on tai muute lisä vehkeitä. Valoja voi sammuttaa ei niitä ole pakko käyttää vaikka niitä olisi asennuttu kuinka paljon tahansa. Latausjännite on kuitenkin vähän alakantissa. Sitä kuluu johonkin paljon jos ei nouse yli 14 V . KokeIlla voi mittari kokoajan kinni eri tavalla pimiänä ja normaali valoilla ja lisät päällä. Lumiauran säädöillä säästää paljon vinssin käyttö. Tassujen päällä voi ajaa kokoajan niin ei tarvitse nostella ollenkaan. Voi ajella kilometri kaupalla suoraan.
Tuo on traktorimalli, jossa lämpökahvat, ja jotka ei pelaa, ja niiden kytkentä on mysteeri, ja olisi mukava, jos jostain saisi kaavion, vai onkohan ne ollut vakiona; 2016-malli ilmeisesti kyseessä.
Vastaa Viestiin