Yamaha timberwolf 4x4 250 -94

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Onkos tää ton rok_rok:n peli? Millanen tekniikka muuten? Onko lukot, millanen taka-akseli jne. Ihan vaan pelkästä uteliaisuudesta kyselen...
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Jep, rok rok:n peli. Tekniikka on vissiin että vaihteellinen 5+1, ei teida olla lukkoja, en ole varma. Jäykkä taka-akseli, kardaaniveto, niin muuta kysyttävää?
amis
Tracks
Viesti:

Juu, asialliselta peliltä kuullostaa.... 250cc? Kuis paljo heppoja? Ja mikä on vikana motoris, onko tietoo? Et varmaan halua tähän vastata, mutta kysytään nyt kuitenkin: kuinka paljon kone maksaa?
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
anton
Tracks

Heppoja, no riittävästi vamaankin... Moottorissa mäntä ja venttiili kohtasivat jonka yhteydessä mäntä halkes. Joutuu vaihtamaan ainakin männän, ventiilit ehkä, ja huonolla tuurilla myös kannen... Mutta on varmasti sen arvoinen vehe! Älkää muut vaivautuko kysymään rok_rok:lta mönkijästä, se on nyt varattu mulle jo, ja haen sen heti kun kelkka lähtee pihasta(se uudempi ja parempikuntoinen pikkusportti). Hintaa sovittiin jonkun verran tonnin yli + jotain tavaraa kaupan päälle. Kaupat on jo lyöty lukkoon, nyt pitäs vaan enää saada kelkka myydyksi. Kelkkakin ilmestyy kohta myyntiosastolle, kunhan saan siitä kuvia nettiin.
amis
Tracks
Viesti:

Hinta ei kuullosta ollenkaan pahalta! Meinaan vaikka koneremppakin, niin ei tonni ja vähän päälle ole kova hinta 4x4 mökijästä.... Hyvä löytö!
Erska
6WD
Paikkakunta: Satakunta | Yamaha Big Bear 400 4x4 IRS-08 U.S Model & Honda 350TRX-88 4x4

Viesti Kirjoittaja Erska »

No voe helkkari,vain tontun ja vähän päälle.

Oisin voinu itekkin ostaa ja korjata,oisin saanut puolet voittoja jos olisin edes myynyt.

Mutta eipä ole varaa,ostan tässä nääs 660 raptorin ihan juuri bigbearin kaveriksi :wink:

ps:asiallinen peli tuo timberwolf.

Minun silmissäni se on "nelivetoinen beartracker"

Taitaa olla sama yläkerta kuin beartrackerissa joten hevosia voipi olla se 18

EDIT: http://www.atvsource.com/manufacturers/ ... lf_4x4.htm
http://www.rockdalemotors.fi Mönkijät, autot, perämoottorit ja vaikka mitä rapakon takaa juuri sinulle sinun ehdoillasi!
anton
Tracks

Siis, laite maksaa REILUN tonnin, eli enemmän kuin tonni ja tavaraa tulee kaupan päälle. Ilmoitan mitä tuli maksamaan kunhan olen sen eka ostanut.
amis
Tracks
Viesti:

Pistähän sitten muuten projektikuvia jakoon kun saat vehkeen....
anton
Tracks

Mitäs tää "TIRES" tarkoittaa?

WHEELS / TIRES

Front wheel 10x6.0

Front tire 23x8-10

Rear wheel 10x8.0

Rear tire 23x10-10

Onkos noi takarenkaat kokeudeltaan korkeammat kuin eturenkaat? Vaiko vain erileveysiä?
Hesus
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Hesus »

anton kirjoitti:Mitäs tää "TIRES" tarkoittaa?
Renkaitahan se tarkoittaa
Tulukaa köyhät pernavoille
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Ne renkaan mitat ovat KORKEUS;LEVEYS ja VANTEEN HALKAISIJA
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
anton
Tracks

pääsin tänään livenä ihastelemaan jammun 350 4x4 bruinia sekä 250 2x4 bear trackeria. välittää etten päässyt ajamaan, käsi paketissa :cry: muuten olisin saanut kokeilla tyyppejä molemmilla vehkeillä :twisted: no joo, käsi murtui kun tönttäsin kelkan ojaan :cry: :evil: :oops: , sukset mutkalla ja ohjaustanko poikki, muuta vikaa ei ole. menee kyll ihan oikomalla...

on muuten aika pieni toi beartracker, takatuuppari tottakai. ai niin, sitte olis ollut tilaisuus myös *koeajaa* oikeita kelkkoja, eli niinkun uuseja lynxeja ja jammuja, mutta kun tää käsi. ...noo, lähdin omin lupineen jäälle 400:sella lynx touringilla vähä lenkkejä heittämässä jäällä, eihän siihen muuta kun kaasukättä tarvita, vasen paketissa siis, eihän ne porukat muuta kun että jäät heikkoja tähän aikaan vuodesta :lol: olin nähkääs vuokraamossa vähän jeesaamassa tulkkina 8) :P kunhan saan käden kuntoon niin pääsen luultavasti noita mönkkiksiä koeajamaan. noh, antaahan olla, antaahan olla :x
anton
Tracks

Tuli tossa mieleen että kohta alkaa olla ajankohtaista hankkia kyseinen yksilö josta täällä on puhetta. Niin mitähän sillä tekis. Mielessä on kaksi vaihtoehtoa. Toinen olis korjata se ja ajella sillä. Toinen vaihtoehto olis taas korjata se, kiillottaa kaikki osat ja maalata kaikki paikat automaalamossa ja vaihtaa kaikki kuluneet renkjaat ym. Eli siis laittaa se näyttämään joltain -01 tai -02 vuoden mönkkikseltä ja myydä se jollekin hyväuskoiselle ostajalla keltaisen pörssin kautta 4500?, tai sinne päin ja ostaa sillä rahalla "kunnon" mönkijän. Toi jäljempi vaihtoehto kuullostaa houkuttelevalta, mutta kalliilta.
amis
Tracks
Viesti:

Jos aikaa, rahaa ja viitteliäisyyttä riittää, niin siitä vaan laittamaan! Jos projekti onnistuu hyvin, ei sitä tee enää mieli pois myydäkään :D
anton
Tracks

Nyt siis pakko alkaa tota timberiä kehumaan. Nyt kun isohko varuasmaksu(450e) on maksettu sillä on taatu että mä saan sen mönkkiksen. Niin, mä saan sen huikeaan hintaan, 1150 + moottorisaha. :shock: :P 8) :D :roll: Nyt mä oon hiljaa... siltä varalta että ette vain ole kateellisia. No mut hei, miltäs kuullostaa? Hintaan tulee päälle kuljetuskustannukset ja korjauskustannutkset, mutta mielestäni saan se varsin edullisesti, vai mitä pojat ovat mieltä?

Ton varuasmaksunkin maksoi kahdessa erässä, ekassa 350e, mutta olin varmuuden vuoksi hiljaa, en uskaltanut puhua, nyt kun olen maksanut 450e(yhteensä), niin uskaltaa jo. 8) <----- cool Ugh, olen puhunut.
Vastaa Viestiin