Sivu 1/2
Yamaha ohjaustehostin
Lähetetty: 11 Syys 2006 16:23
Kirjoittaja digiaslak
Uusin koneviesti (12/2006) on uudesta Grizzlystä parin sivun testi. Siinä tuli aika tavalla kehuja, kannattaa tutustua. Etenkin mietittiin ohjaustehostimen etuja työkäyttöä ajatellen.
t.Veli-Pekka
Lähetetty: 12 Syys 2006 08:57
Kirjoittaja blue Honda Trx
pari kaveria jotka omistavat 660 grizzlyn ennestään kävivät kokeilemassa kyseistä 700 efi:ä,tuo tehostin oli melkeinpä ainoa kehu mitä niiltä kuulin..ei kuulema kulje yhtään sen paremmin kuin vanha 660,ja oli kuulema jotenkin "löysä",tahtoi kippaa herkästi.
harmi,olen ihaillut kaverin grizzlyn 660 menoa kun tuntuu menevän niin pirun hyvin endueomaisessa ajossa.jos 700efi olisi ollut parempi olisin jopa voinut miettiä merkin vaihtoa...
Lähetetty: 14 Syys 2006 09:32
Kirjoittaja Hmort
No tiedä sitten siitä löysästä kyllä sillä 700 pysty crossi radalla hyppää ihan miehekkäitä loikkia eikä edes pohjannnu iskarit ja kyllä siinä mun mielestä on aika paljon enemmän paukkua kun 660 ja tietystise ohjaus tehostin on sairaan makee....
Lähetetty: 14 Syys 2006 10:47
Kirjoittaja digiaslak
Kaikki testilehdet sekä suomessa että ulkomailla on pelkästhän kehunut uutta yammua.
tiedä sitten, se on maku-asia, tuumasi koira kun muniansa nuoli...
t.mie
Lähetetty: 14 Syys 2006 14:37
Kirjoittaja J.O.B
Huomattiin koeajolla myös toinen positiivinen asia ohjaustehostimen lisäksi 700Grizlystä.
Taka-tukivarret on muotoiltu S-kirjaimen muotoiseksi eli keskelle on maa-varaa saatu siten lisää.
Lisäksi takaripustus joustaa hiukan taakseppäin eli voisi kuvitella että terävässä töyssyssä otta pehmeenmin jousitus vastaan.
Muutenkin tuntu aika hereeltä kulkemaan
Mieli kyllä tekis, kun vaan lompsa antais periks....
Ps.Veli-Pekka, Ettet vaan tehnyt hätiköityä päätöstä

Lähetetty: 14 Syys 2006 14:42
Kirjoittaja Roosa999
Eipä saa liikenteeseen Yamaha merkkisenä...
Enzolta saa.. EE-speediltä kunhan aikanaan tulee.
Lähetetty: 15 Syys 2006 15:47
Kirjoittaja jokunen
Itse olin koeajamassa kyseistä 700 efiä ja voin sanoa vaan, että pirun makea laite!
Ohjaus on hyvä, ei lyö kynsille ojanylityksissä eikä kampea vastaan neliveto päälläkään ajettaissa.Voimaa on tasaisesti, ei mikään mahdoton raketti, mutta tehot riittää varmasti.Huippuja minun koeajama laite otti 108km/h.
Hieno mönkijä niin työ kuin vapaa aikaankin!
Lähetetty: 15 Syys 2006 18:31
Kirjoittaja Laituri
Otin lyhyet tyypit 700:sta tänään KX-Centerissä Tampereella.
Tuntui heti "omalta".
Kuume nousee!
Lähetetty: 15 Syys 2006 19:57
Kirjoittaja digiaslak
Voe helevatti, kävin huristelemassa tuolla uudella vehkhellä... AIVAN LOISTAVA KAMPE!!!
Tehokas, keveä, mahtava ajaa, ei lyö käsille, herkkä jousitus, kaikki toimii niinkuin ajatus. Paino vain 274kg!!!
No nyt mie tiedän mihin laitteeseen kaikkia muita mönkijöitä voi verrata. Aivan upea ajaa niin tiellä kuin maastossa! Siinä on yamahan insinöörit näyttänhet muille merkeille närhen munat, kertarysäyksellä yhessä paketissa!

voit olla JOB oikeassa...
jos tuon kamphen saa vielä kilphin joskus, on keksitty se "täydellinen mönkijä".
t.veli-pekka
Lähetetty: 17 Syys 2006 12:58
Kirjoittaja jiisee
Olihan se yammun tehostin sitten verraton laite,tietääkö kukaan saako niitä jälkiasennettavia/tarvike tehostimia suuresta ammeriikan maasta?Lähtisin kimppatilaukseen välittömästi mukaan
Lähetetty: 17 Syys 2006 13:36
Kirjoittaja poke
Tuli Veli-Pekalla niin sydämmestä nuo kommentit. Tarkistitko, onko näppäimet säilyneet vielä ehyenä.
Täytyy paapankin lähteä maanantaina kokeilemaan tuota ihmettä.
Lähetetty: 17 Syys 2006 15:50
Kirjoittaja Laituri
Myyjältä saamani tiedon mukaan maahantuojalla ei ole yhtään myymätöntä efi:ä, mutta lokakuun aikana tulee lisää punaista, vihreää ja vihdoin myös sinistä!
Kuume nousee!
Lähetetty: 02 Loka 2006 18:42
Kirjoittaja Mönkijämies
Itte en viikonlopun kokemuksilla oikein ihastunu. Eräs tuttu hourupää tuommosen oli laittanu ja kävin koeajamassa tietenki. Ohjaus on keveä, ei lyö käsille ja syö muuten yllätävän vähän, puoli tankkia meni 11 tunnin aikana porojen perässä rällätessä. 4x4-magazinessa oli siittä kans juttua ja kovasti nekki kehuit. Enemmän mie siittä miinuksia hokasin ko plussia.
Lähetetty: 02 Loka 2006 19:56
Kirjoittaja J.O.B
Mönkijämies kirjoitti:
Enemmän mie siittä miinuksia hokasin ko plussia.
Kaikki on kehuneet, niin saadaan keskustelun aihetta niistä miinuksista. Mikäs siinä ei sopinut käteen? Jäikö jotain multakin huomaamatta?
Kokemuksia
Lähetetty: 03 Loka 2006 09:26
Kirjoittaja GrizPower
Kirjoitin omia kokemuksia tuolla
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=5625 aikaisemmin ja nyt pariviikkoa uudella Grizzlyllä rällänneenä ja tukkeja siirreltyäni olen edelleen tyytyväinen valintaani. Muutama lähiseudun polle -kuski (800) meinaa ajokkinsa Grizzlyyn vaihtaa ajeltuaan omaani, kuulemma juuri tuo ohjauksen helppous varsinkin mudassa ja suopohjalla ja mönkijän paino vakuuttaa. Aluksi hämäsi jousien "löysyys" ja tätäkautta mönkijän niiailu, mutta esijännityksen säätö auttoi tuohon (oli maahantuojan jäljiltä löysimmillään)
Miinuksia kun kyseltiin, niin yksi seikka hieman äryttää, tämä johtuu ehkä ajotaidoistani enemmän kuin ajokista, eli onnistun "stumppaamaan" koneen silloin tällöin. Ehkä pitkäiskuisen yksimukisen vaatimus että pitäisi hieman enemmän avata kaasua kun liikkeelle lähdetään varsinkin epätasaisessa maastossa kuorma perässä... tiedä häntä...
Lopuksi vielä poikamainen kommentti uudesta Grizzlystä: teho ja vääntö versus paino on kohdillaan kun tuo "vahinko"-keuliminen maistuu tälläiselle vanhalle parralle
-G-