Sivu 1/4

Grizzly kysymyksiä?

Lähetetty: 16 Syys 2006 16:05
Kirjoittaja SvaR
Tereve kaikki... Ostin tuossa tommosen vähän käytetyn -05 grizzlyn ja siitä olis pari kysymystä.
Eli onko kyseisessä pelissä mitä rasvattavia kohteita. Takatukivarsien alapäistä löysin parit nipat äkkiseltään kun vaihdoin renkaat, mutta en muita. Eli mimmoset esim. keulan tukivarsien nivelet on; onko siellä neulalaakerit vai liukupuslat vai....?
Mites onkos nuissa ollu mitä tyyppivikoja joita kannattas pitää silmällä?

Ja sitten yleensä onko tuohon mitään pikku parannus jippoja mitä kannattaa tehä vai onko tuo ihan soiva peli jo vakiona? Paljoa en ole sillä vielä kerenny ajamaan, mutta pikkuhiljaa tunteja tulee.

hmmm.. jotain muutakin oli mutta empä nyt muista, joten kysyn sitten jos satun muistamaan :roll:

Lähetetty: 16 Syys 2006 18:42
Kirjoittaja Vee-äM
Taitaapi olla soiva peli jo valmiiksi.Tietty kunnon pohjapanssari ja kisahemmoillahan on sitten vaikka mitä varusteita,vinssit,lisävalot ym ym.

Riippuu myös vähän käytöstä......

Ei muuta kun kovaa ajoo :wink:

Lähetetty: 16 Syys 2006 23:50
Kirjoittaja Mikku
Yammun kun ostit niin et tarvi muuta, renkaat vaihdat karkeampiin ja kovvoo ajjoo

Lähetetty: 17 Syys 2006 11:49
Kirjoittaja maxim
Kardaanien ristikoissa on myös rasvanipat
Ja onnea uudelle pelille

Lähetetty: 17 Syys 2006 12:22
Kirjoittaja poke
Jammu tarvii huoltaa siinä missä muutkin. Elikkäpä vähintään huoltokirjan suositusten mukaan. Keskipakokytkin vaatii moottoriöljyn vaihtoa useammin. Kardaanin ristikot melko tiheää voitelua jne. Ei parane unohtaa noita huoltotöitä, muuten joutuu korjaushommiin. Jammu on erittäin laadukas laite, mutta ei parane tuudittaa uusia omistajia väärään uskoon, että vain bensaa tankkiin ja ajat maailman tappiin. :wink:

Lähetetty: 17 Syys 2006 12:23
Kirjoittaja SvaR
Vee-äM kirjoitti:Taitaapi olla soiva peli jo valmiiksi.Tietty kunnon pohjapanssari ja kisahemmoillahan on sitten vaikka mitä varusteita,vinssit,lisävalot ym ym.

Riippuu myös vähän käytöstä......

Ei muuta kun kovaa ajoo :wink:
Miten "pitkälle" tuo oma pohjapanssari riittää/kestää?

Vinssi oli jo keulilla "Warn2.5"

Kärrin vetoa nyt alkuun on aikapaljon eli polttopuita ainakin ja jos aikaa löytyy niin pienimuotoista hankintahakkuuta olis tarkotus kanssa tehä.

Puskulevykin tuli mukana ja se kärri ATV Expert Timber/Terrain Pro500 eli molemmat varustukset.
Mikku kirjoitti: Yammun kun ostit niin et tarvi muuta, renkaat vaihdat karkeampiin ja kovvoo ajjoo
Toiset renkaatkin tuli mukana eli 589 takana 27x11-12 ja edessä27x9-12 ja vanteina ITP C5

Eli aikastaslailla kaikki mitä itse kuvittelen/tiedän tarviivani :D

Lähetetty: 17 Syys 2006 12:27
Kirjoittaja Janne 450R
Grizzlyn raide leveys aika kapea suhteessa koneen korkeuteen ja krisse miehet ovatkin laittaneet levityspaloja pyörän navan ja vanteen väliin.

Huomaat kaatumis herkkyyden jos ja kun ajelet kaltevassa maastossa muiden koneiden kanssa.

Lähetetty: 17 Syys 2006 12:32
Kirjoittaja SvaR
poke kirjoitti:Jammu tarvii huoltaa siinä missä muutkin. Elikkäpä vähintään huoltokirjan suositusten mukaan. Keskipakokytkin vaatii moottoriöljyn vaihtoa useammin. Kardaanin ristikot melko tiheää voitelua jne. Ei parane unohtaa noita huoltotöitä, muuten joutuu korjaushommiin. Jammu on erittäin laadukas laite, mutta ei parane tuudittaa uusia omistajia väärään uskoon, että vain bensaa tankkiin ja ajat maailman tappiin. :wink:
Juu silläpä kyselinkin nuita rasvauskohteita kun nippoja on niin vähänlaisesti etenkin nuissa tukivarsien nivelissä :?: Eli niistä jos joku tietäis kertoa että onko siellä neulalaakerit vai mitkä siellä on kun ei kerta rasvanippoja ole niinkuin kelkkapuolella.
Nuo ITP yhdistelmät edessä ravistaa siinä 50kmh tienolla aika miehekkäästi eli mitä luulette että auttaiskohan nuihin kokeilla tasapainotusta vai onko se turhaa toivoa?

Lähetetty: 17 Syys 2006 12:42
Kirjoittaja poke
Ainakin minun mielestä renkaitten tasapainoitus kannattaa, jos ei ole hirvittävää selkäheittoa. En tunne jammua niin tarkkaan, mutta oletettavasti nuo nipattomat tukivarret ovat muovipuslilla, joku korjatkoon, jos olen väärässä.

Lähetetty: 17 Syys 2006 12:51
Kirjoittaja SvaR
poke kirjoitti:Ainakin minun mielestä renkaitten tasapainoitus kannattaa, jos ei ole hirvittävää selkäheittoa. En tunne jammua niin tarkkaan, mutta oletettavasti nuo nipattomat tukivarret ovat muovipuslilla, joku korjatkoon, jos olen väärässä.
Pitää varmaan piruuttaan kokeilla mitä se tekee jos nuo käyttää tasapainotuksessa :D

Kerpele jos ovat nuissa kohteissa säästelleet jollain muovipuslilla :twisted: täytyy toivoa että joku korjaa tämän tai sitten pitää itse tutkia joskus mitä sieltä löytyy...

Lähetetty: 17 Syys 2006 13:22
Kirjoittaja poke
Kyllä ne hyvin kestää kulutusta, paremmat ne tietysti olisi nipallisina. Pollessa ne kävivät myös nipattomina -05 malleissa, mutta tietääkseni nipat palasivat takaisin.
Kyllä minulla on kaikki renkaat painoitettu, myös metsärenkaat, suosittelen.

Lähetetty: 17 Syys 2006 13:38
Kirjoittaja SvaR
poke kirjoitti:Kyllä ne hyvin kestää kulutusta, paremmat ne tietysti olisi nipallisina. Pollessa ne kävivät myös nipattomina -05 malleissa, mutta tietääkseni nipat palasivat takaisin.
Kyllä minulla on kaikki renkaat painoitettu, myös metsärenkaat, suosittelen.
Töitten puolestakin tottunu että joka päivä päättyy rasvaprässin kanssa touhuiluun niin pikkasen ihmetyttää. Noh jos sieltä paljastuu tavalla tai toisella että on liukupuslat niin eihän se vaadi kuin pientä askartelua ja näin on sitten nipat joka paikassa.

Eli renkaat lavalle ja viikolla rengasliikkeeseen...

Lähetetty: 17 Syys 2006 13:43
Kirjoittaja poke
OK !

Lähetetty: 18 Syys 2006 22:06
Kirjoittaja SvaR
Olis menny eturenkaisiin yhteensä kilo painoja jos olis halunnu ne piiloon tai jos oli tullu myös näkyville niin olis puoli kiloakin riittäny :roll: eli pikkasen heittää...

Lähetetty: 19 Syys 2006 00:34
Kirjoittaja ATC
SvaR kirjoitti:Olis menny eturenkaisiin yhteensä kilo painoja jos olis halunnu ne piiloon tai jos oli tullu myös näkyville niin olis puoli kiloakin riittäny :roll: eli pikkasen heittää...
Kannattaa pyöritellä rengasta vanteella, niin saa pienimmän painomäärän. Grizzlyn äänenvaimentajan päätyputken kun irrottaa(kolme pulttia)niin löytyy sihti, joka kannattaa irrottaa, niin hengittää kone paremmin, eikä ole vaaraa sihdin karstoittumisesta tukkoon.