Grizzly 660, moottori sano poks
Grizzly 660, moottori sano poks
Oltiin lauantaina kolleegan kanssa pienellä retkellä, ja jammu päästi teknisen savun ja poks.
Eilen pannu tuli levitettyä, syy löytyi, mäntä soosina.
Onko raadilla kokemuksia eri mäntävalmistajista, 0.5mm ylikokoa näyttää olevan saatavilla. Wisecoa vai jotain muuta?
Ja kun tullut eri merkin kanssa pelattua, onko jollain muistissa miten nokka-akselin ajotus?
Eilen pannu tuli levitettyä, syy löytyi, mäntä soosina.
Onko raadilla kokemuksia eri mäntävalmistajista, 0.5mm ylikokoa näyttää olevan saatavilla. Wisecoa vai jotain muuta?
Ja kun tullut eri merkin kanssa pelattua, onko jollain muistissa miten nokka-akselin ajotus?
Oliko ajoitus muuttunut ja venttiilit ottanut kiinni? On muuten aika outoa että tuosta hajoaa mäntä... Tietysti aina on valmistusvian mahdollisuus. Wisecolta löytyy 2mm isompi 11:1 puristuksilla ja Je Pistonsilta löytyy aina +5mm 12:1 puristuksilla ja löytyy myös 4mm pitemmällä iskulla olevaa 762 cc pakettia. Saattas Grizzlykin muistuttaa talviunilta herätettyä karhua tuolla sarjalla
http://www.jepistons.com/cat/je/power/a ... zzly.shtml

Re: Grizzly 660, moottori sano poks
Enpä ole ennen moista kuullut että ikiliikkuja motista menee jotain rikki... joo kyllä se Wiseco taitaa olla hinta laatu suhteelta paras vaihtoehto...PG kirjoitti:Oltiin lauantaina kolleegan kanssa pienellä retkellä, ja jammu päästi teknisen savun ja poks.
Eilen pannu tuli levitettyä, syy löytyi, mäntä soosina.
Onko raadilla kokemuksia eri mäntävalmistajista, 0.5mm ylikokoa näyttää olevan saatavilla. Wisecoa vai jotain muuta?
Ja kun tullut eri merkin kanssa pelattua, onko jollain muistissa miten nokka-akselin ajotus?
Taitaa olla vika paikallistettu, termarin alla oleva pieni letku ilmeisesti vuotanut pitemmän aikaa pikkasen nestettä, paisuntasäiliössä tavaraa normaalisti, mutta lienee lämmöt nousseet että napsahti kiinni.VIPER kirjoitti:Oliko ajoitus muuttunut ja venttiilit ottanut kiinni? On muuten aika outoa että tuosta hajoaa mäntä... Tietysti aina on valmistusvian mahdollisuus. Wisecolta löytyy 2mm isompi 11:1 puristuksilla ja Je Pistonsilta löytyy aina +5mm 12:1 puristuksilla ja löytyy myös 4mm pitemmällä iskulla olevaa 762 cc pakettia. Saattas Grizzlykin muistuttaa talviunilta herätettyä karhua tuolla sarjallahttp://www.jepistons.com/cat/je/power/a ... zzly.shtml
Laitan kuvan männästä tässä lähiaikoina.
Pääsi alapäästä ketju hyppäämään yli rattaasta purkuhomman yhteydessä.

Kaippa se Wiseco tilaukseen...
Nuita linkkejä yhtään tarkemmin lukematta, meinasitko iskunpituuden kasvavan vaihtamalla siihen eri mäntä? Ei se iskun pituus mäntää vaihtamalla kasva. Ei kyllä kasva kiertokangen vaihdollakaan.VIPER kirjoitti:Oliko ajoitus muuttunut ja venttiilit ottanut kiinni? On muuten aika outoa että tuosta hajoaa mäntä... Tietysti aina on valmistusvian mahdollisuus. Wisecolta löytyy 2mm isompi 11:1 puristuksilla ja Je Pistonsilta löytyy aina +5mm 12:1 puristuksilla ja löytyy myös 4mm pitemmällä iskulla olevaa 762 cc pakettia. Saattas Grizzlykin muistuttaa talviunilta herätettyä karhua tuolla sarjallahttp://www.jepistons.com/cat/je/power/a ... zzly.shtml


No mistäs ihmeestäanton kirjoitti: Nuita linkkejä yhtään tarkemmin lukematta, meinasitko iskunpituuden kasvavan vaihtamalla siihen eri mäntä? Ei se iskun pituus mäntää vaihtamalla kasva. Ei kyllä kasva kiertokangen vaihdollakaan.Täytyy jo lähteä vaihtamaan kampiakselia jos meinaa saada iskunpituutta pidemmäksi.




Savut otettu ja kehrää. Porattu 0.5mm ylikokoon. Naapuri taas tyytyväinen.kukkola01 kirjoitti:Kuinkas PG:n Grizzly 660:sen moottoriprojekti etenee?
Oliko vikana jäähdytysnesteen puute vai onko jotain muita syitä löytynyt?
Ollut huono lähtemään käyntiin, syy selkisi, venat oli kannolla...
Vika paikallistettu, termarin alapuolella olevan pikkuletkun 'mitätön' vuoto, ja paisuntasäiliön vedenkoreus ei kerro totuutta, vaan syylärin korkista kannattaa tarkistaa.