Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
Valtion ja ministeriön rattaat pyörii hitaasti mutta varmasti, ei Roomaakaan päivässä rakenettu, miten sitten EU:n mönkimissäännöstö?
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
-
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 10 Loka 2006 14:19
- Paikkakunta: Helsinki
Ongelma on todellakin Rooma eli Rooman sopimuksen toisen peruspilarin (sisämarkkinat) kaltevuus, joka vastaa jo Pisan tornia. Oikomiseksi on työn alla mittava koko autopuolen tyyppihyväksynnän uudistamishanke, jonka kansallisia säädöksiä paraikaa työstetään. Jahka Rooma on siis valmis, niin jatketaan "harrastuksia". Tähdätään harrastuksissa kesäkauteen 2009.edu kirjoitti:Valtion ja ministeriön rattaat pyörii hitaasti mutta varmasti, ei Roomaakaan päivässä rakenettu, miten sitten EU:n mönkimissäännöstö?
Re:
Tähdätään vaan, onko kuitenkaan mitään väliaikatuloksia saavutettu?mrautavirta kirjoitti:Tähdätään harrastuksissa kesäkauteen 2009.
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
Re: Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
onkohan tämä aihe erenny mihinkään suuntaan ?
Re:
Virkanainen lupasi tähdätä tulevaan kesään, ellei sitten vaativammat virkatoimet ole muuttaneet aikataulua.mrautavirta kirjoitti: Tähdätään harrastuksissa kesäkauteen 2009.
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
Re: Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
Tämä rengas asia ainakin pitäisi saada viimmeistään 2011 erilaiseksi. Tänään kaverin hondaa käytiin katsastamas katsastusmies rupesi renkaista sanomaan koska edessä 165/70-10 takana 225/40-10 ja otteessa 175/75-10 ja takana 270/50-10 eihän tuollaisia takarenkaita edes ole tai jos on niin millä ne saa 10" levyiselle vanteelle. Onneksi oli järkevä katsastusmies ja päästi läpi, kehui että varmaan tullut joku virhe koska nämä värkit on tyyppihyväksytetty italias eli otteessa valmistusmaa italia vaikka on honda mare in jaappan. Itsellä sama kusinen paikka onneksi kävin parikuukautta sitten katsastamas silloin ei vielä inssi tienny tätä asiaa. Saa nähdä mitä jeparit tuumaa kun/jos pysäyttää tienpäällä.
Re: Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
Italiassahan se sun tieliikenne Hondas on uudestaan rakennettu, sen takia siellä otteessas lukee italia vaikka osat tuleekin jostain japani/intokiinasta.osmo84 kirjoitti:Tämä rengas asia ainakin pitäisi saada viimmeistään 2011 erilaiseksi. Tänään kaverin hondaa käytiin katsastamas katsastusmies rupesi renkaista sanomaan koska edessä 165/70-10 takana 225/40-10 ja otteessa 175/75-10 ja takana 270/50-10 eihän tuollaisia takarenkaita edes ole tai jos on niin millä ne saa 10" levyiselle vanteelle. Onneksi oli järkevä katsastusmies ja päästi läpi, kehui että varmaan tullut joku virhe koska nämä värkit on tyyppihyväksytetty italias eli otteessa valmistusmaa italia vaikka on honda mare in jaappan. Itsellä sama kusinen paikka onneksi kävin parikuukautta sitten katsastamas silloin ei vielä inssi tienny tätä asiaa. Saa nähdä mitä jeparit tuumaa kun/jos pysäyttää tienpäällä.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
Re:
mrautavirta kirjoitti:Ongelma on todellakin Rooma eli Rooman sopimuksen toisen peruspilarin (sisämarkkinat) kaltevuus, joka vastaa jo Pisan tornia. Oikomiseksi on työn alla mittava koko autopuolen tyyppihyväksynnän uudistamishanke, jonka kansallisia säädöksiä paraikaa työstetään. Jahka Rooma on siis valmis, niin jatketaan "harrastuksia". Tähdätään harrastuksissa kesäkauteen 2009.edu kirjoitti:Valtion ja ministeriön rattaat pyörii hitaasti mutta varmasti, ei Roomaakaan päivässä rakenettu, miten sitten EU:n mönkimissäännöstö?
Tämä keissi on näemmä hautautunut Vesuviuksen tuhkaan&raunioihin.
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
http://velkakello.fi/
"Ne bis in idem"
-
- Noppeli
- Viestit: 22
- Liittynyt: 22 Marras 2009 16:44
- Mönkijä:: Polaris Hawkeye
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
En tiedä kuuluuko tämä asia tähän topiikkiin mutta kun en keksinyt parempaa paikkaa...
Kuka on keksinyt tämä L7 luokkaa ? Minusta se on älykääpiön keksintö.
Kaikki olisi niin helppoa, jos tieliikenteeseen hyväksytty/rekisteröity mönkijä olisi moottoripyörä.
Niin kuin se todellisuudessa onkin.
Kuka on keksinyt tämä L7 luokkaa ? Minusta se on älykääpiön keksintö.
Kaikki olisi niin helppoa, jos tieliikenteeseen hyväksytty/rekisteröity mönkijä olisi moottoripyörä.
Niin kuin se todellisuudessa onkin.
- qaw
- 6WD
- Viestit: 872
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 22:17
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 EFI T3
- Paikkakunta: Kempele
- Viesti:
Re: Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
Kylläpä olisi helppoa ja mukavaa alkaa ajamaan A-korttia...
Polaris Sportsman 500 EFI T3 -13
(EX: Polaris Sportsman 800 EFI L7e -08)
(EX: Comanche Bull 300 L7e -07)
(EX: Polaris Sportsman 800 EFI L7e -08)
(EX: Comanche Bull 300 L7e -07)
-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
Peter kirjoitti:En tiedä kuuluuko tämä asia tähän topiikkiin mutta kun en keksinyt parempaa paikkaa...
Kuka on keksinyt tämä L7 luokkaa ? Minusta se on älykääpiön keksintö.
Kaikki olisi niin helppoa, jos tieliikenteeseen hyväksytty/rekisteröity mönkijä olisi moottoripyörä.
Niin kuin se todellisuudessa onkin.
moottoripyörässä on kaksi rengasta ja useimmiten peräkkäin sijoitettuna

Re: Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
Mä olen ihan samaa mieltä. A-kortin ajaminen olisi huomattavasti helpompaa, kuin kikkaileminen kaikenmaailman perkeleen 15Kw-säännöillä, mitkä ei todennäköisesti pidä edes paikkaansa jos nykyiset L7e:t vietäisiin direktiivien mukaisiin mittauksiin. Pakokaasupäästöistä sun muista puhumattakaan.qaw kirjoitti:Kylläpä olisi helppoa ja mukavaa alkaa ajamaan A-korttia...

l Kipu on vain tunne l
Re: Tarvetta muutoskatsatussäännöksille
A-kortti? Mikä se on ja mihin sitä tarvitaan? Onks se joku jämäkämpi lappu, vähän kun A-olut keppanan jälkeen? 

Kylätason mönkijäkuski
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: Re:
Homma potkii hiljalleen eteenpäin, rengasasioista tuli hiljan konsultointipyyntö, notta kyllä se siittä pikkuhiljaa hyvä tulee.edu kirjoitti:mrautavirta kirjoitti:Ongelma on todellakin Rooma eli Rooman sopimuksen toisen peruspilarin (sisämarkkinat) kaltevuus, joka vastaa jo Pisan tornia. Oikomiseksi on työn alla mittava koko autopuolen tyyppihyväksynnän uudistamishanke, jonka kansallisia säädöksiä paraikaa työstetään. Jahka Rooma on siis valmis, niin jatketaan "harrastuksia". Tähdätään harrastuksissa kesäkauteen 2009.edu kirjoitti:Valtion ja ministeriön rattaat pyörii hitaasti mutta varmasti, ei Roomaakaan päivässä rakenettu, miten sitten EU:n mönkimissäännöstö?
Tämä keissi on näemmä hautautunut Vesuviuksen tuhkaan&raunioihin.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...