Pitääkö näissä tieliikenne mönkiöissä olla katalysaattori kiinni pakoputkistossa Suomen lain mukaan? Mietin vaan kun noissa E-hyväksytyissä tehoputkistoissa ei ole minun käsittääkseni katteja.
Janishell kirjoitti:Pitääkö näissä tieliikenne mönkiöissä olla katalysaattori kiinni pakoputkistossa Suomen lain mukaan? Mietin vaan kun noissa E-hyväksytyissä tehoputkistoissa ei ole minun käsittääkseni katteja.
Riippuu paljolti siitä onko rekisteriotteessa merkintä vähäpäästöisyydestä. Näin ainakin ymmärsin katsastusmiehen puheista ku omaa cattilaa katastin. Itelläni on katalysaattori cattilassa ja arvot meni kirkkaasti vähäpäästöisyyden rajojen alle. Rekisteriotteen mukaan ei ole vähäpäästöinen. Joten ymmärtääkseni sitä katalysaattoriakaan ei näin ollen tarvittaisi.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
Janishell kirjoitti:Pitääkö näissä tieliikenne mönkiöissä olla katalysaattori kiinni pakoputkistossa Suomen lain mukaan? Mietin vaan kun noissa E-hyväksytyissä tehoputkistoissa ei ole minun käsittääkseni katteja.
Riippuu paljolti siitä onko rekisteriotteessa merkintä vähäpäästöisyydestä. Näin ainakin ymmärsin katsastusmiehen puheista ku omaa cattilaa katastin. Itelläni on katalysaattori cattilassa ja arvot meni kirkkaasti vähäpäästöisyyden rajojen alle. Rekisteriotteen mukaan ei ole vähäpäästöinen. Joten ymmärtääkseni sitä katalysaattoriakaan ei näin ollen tarvittaisi.
Juuh ei löydy rekisteriotteesta vähäpäästöinen merkintää.
Eikä löydy vähäpäästöisyysmerkintää uusista otteista sellaisista autoistakaan, joihin se aikaisemmin oli merkitty. Se on sitä yhtenäistä EU-merkintätapaa.