Järkyttävä vakuutusmaksu??
-
- 6WD
Re: Järkyttävä vakuutusmaksu??
nyt on mönkkäri nimissä. derbi dxr tuli. kävin lähivakuutuksessa ja kaikki oli ok. nyt äsken soitti se nainen ja sanoi että ei voikaan antaa tuolla 128€, oli puutteellisilla tiedoilla. no 158€ tuli hintaa pakolliselle.
ex smc cbw 250
ex derbi dxr 250
ex derbi dxr 250
Luulisi, että tällä järkyttävällä vakuutusmaksulla sais palvelua, mutta ei. Viikko sitten käyny vahinkotarkastaja ja vakuutusyhtiö on ihan tietämätön mistään. Toista kertaa soittelin (pari päivää väliä), että eikö asiasta pitäs jo jotai päätöksiä syntyä, että onhan tästä viikko kun se tarkastaja on siellä käynyt ja viikko siitä, kun mulle soitti, että homma on ok, että korjataaan. Vakuutusyhtiössä vaan tulee erinäisiä syitä, miksei muka oo asia edenny. Nyt käsittelijä sano, että hänpä soittelee vahinkotarkastukseen ja kyselee, soittelee sitten mulle, miksihä ei voinu tehä tätäki pari päivää sit. Lähtee kyllä vakuutusyhtiö vaihtoo kun tää show on loppu. Maksetaa vielä enemän, jos sitten alkais saada palvelua?
Kävin konttorilla rekisteräimässä pelin itselleni ja tyttö kyisyi "onko mopo-auto vain mönkijä" jos mulla on äpärä mukana, niin kumpikohan 32v-ukolla olisi???
Mutta asiaan. vakuutus osakaskon kanssa n. 250 Tapiolassa ja kyseessä taas kerran 300cm3 comanche
Mutta asiaan. vakuutus osakaskon kanssa n. 250 Tapiolassa ja kyseessä taas kerran 300cm3 comanche
Eilen vakuutin Derbi DXR:n. Lähivakuutuksessa 178€ liikennevakuutus ja osakasko jotain 40€... Ifissä, fenniassa ja pohjolassa oli kaikissa jo pelkkä pakollinen liikennevakuutus about 250€..
- villes
- 4WD
- Mönkijä:: Can-Am 800 Outlander
Soittelin vakuutusten hinnat muutamasta vakuutusyhtiöstä ja hintojen ero oli merkittävä.
Mönkijä Can-Am 800cm3 ja tieliikennemalli. Käyttöönotto 2009.
Pohjantähti:
- Liikennevakuutus 450euroa/vuosi
- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 67,50euroa/vuosi
Tapiola:
- Liikennevakuutus 290,70euroa/vuosi
- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 40euroa/vuosi
Fennia:
- Liikennevakuutus 260euroa/vuosi
- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 272euroa/vuosi
IF:
- Liikennevakuutus 435euroa/vuosi
- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 50euroa/vuosi
Pohjola:
- Liikennevakuutus 322,85euroa/vuosi
- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 160euroa/vuosi
Lähivakuutus:
- Liikennevakuutus 222euroa/vuosi
Lähivakuutuksella oli paras hinta ja siirsin omat vakuutukseni sinne kun sain Pohjantähdeltä pöyristyttävän laskun!
Mönkijä Can-Am 800cm3 ja tieliikennemalli. Käyttöönotto 2009.
Pohjantähti:
- Liikennevakuutus 450euroa/vuosi

- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 67,50euroa/vuosi
Tapiola:
- Liikennevakuutus 290,70euroa/vuosi
- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 40euroa/vuosi
Fennia:
- Liikennevakuutus 260euroa/vuosi
- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 272euroa/vuosi

IF:
- Liikennevakuutus 435euroa/vuosi

Pohjola:
- Liikennevakuutus 322,85euroa/vuosi
- Osakasko (hirvi-, palo- ja varkausvakuutus) 160euroa/vuosi

Lähivakuutus:

Lähivakuutuksella oli paras hinta ja siirsin omat vakuutukseni sinne kun sain Pohjantähdeltä pöyristyttävän laskun!
Sportsman 300 -08 tieliikennemalli, Lähivakuutus:Lähivakuutus:
- Liikennevakuutus 177 euroa / vuosi
- Palo - varkaus 45 euroa / vuosi
Kysytty myös If, Tapiola, Pohjola joissa kalliimpaa.
Turva pääsi lähelle muttei halvemmaksi.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Loncin Tyscon Street 250cc
Miten osalla voi olla noin pirun halpaa. Itellä maksoi tieliikenne peli Loncin Tyscon street 250cc mönkkäriin 295€ vuodessa PELKKÄ liikenne vakuutus. IF:ssä olisi ollut vain 5€ halvempi!
Miten ihmeessä voi olla minulla noin kalliit vaikka kuutioiltaan ei ole iso laite yms.
Miten ihmeessä voi olla minulla noin kalliit vaikka kuutioiltaan ei ole iso laite yms.
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
asuinkunta,vakuutuksen ottajan ikä,muut mahdolliset vakuutukset samassa yhtiössä,kuun asento aurinkoon nähden.......kaikki edellä mainitut vaikuttavat hintaan suuntaan taikka toiseen 

Oletko kysynyt noista halvimmista yhtiöistä ?
Oftopikkina ... Paikkakuntasi on Varkaus .....p4likka kirjoitti:Miten osalla voi olla noin pirun halpaa. Itellä maksoi tieliikenne peli Loncin Tyscon street 250cc mönkkäriin 295€ vuodessa PELKKÄ liikenne vakuutus. IF:ssä olisi ollut vain 5€ halvempi!

https://www.facebook.com/groups/114395261924030/
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Loncin Tyscon Street 250cc
Jep varkaudessa oon ja vakuutuksia on pohjolassa muutenkin koko perheelle, henki, tapaturma, koti, vahinkovastuu ja siihen vielä auton vakuutukset plus osakaskot mut silti hinta aika huipussaan 

Juurihan tuossa edellä on todettu että Pohjola on kallis mönkijän vakuutuksissa, vaihda yhtiötä.pohjolassa
Näissä ei ole juurikaan merkitystä sillä onko samassa yhtiössä muita vakuutuksia, kun lähtöhinta on tuplaten kilpailevaan yhtiöön verrattuna ei keskittämisalennuksilla päästä mukaan...
Polaris 800 tieliikenne vakuutus 221,- ja palo,varkaus,oikeusturva 42,- Lähivakuutus Turku, tuolla hintaa kaveri sai, tosin kaikki vakuutukset siellä.
- villes
- 4WD
- Mönkijä:: Can-Am 800 Outlander
Itse itseäni lainaten LÄHIVAKUUTUS on halvin. Mulla ei ole mitään muita vakuutuksia ko. yhtiös ja silti hinta oli erittäin kilpailukykyinen. Kannattaa eherottomasti kilipaaluttaa kun hinnoissa on niin pirun suuri ero.
Pohjantähdessä on kaikki muut vakuutukseni (koti-, 2-autoa-, henki-, 2-lapsi-, Tapaturma- ja yritysvakutus) ja sillä ei ollut mitään merkitystä mönkijän vakuutuksen hintaan.
Pohjantähdessä on kaikki muut vakuutukseni (koti-, 2-autoa-, henki-, 2-lapsi-, Tapaturma- ja yritysvakutus) ja sillä ei ollut mitään merkitystä mönkijän vakuutuksen hintaan.