Järkyttävä vakuutusmaksu??
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Re: Järkyttävä vakuutusmaksu??
korvaako autosi "pakollinen" liikennevakuutus autosi vahingot?kaskot on sitten erikseen,myös mönkijöissä.jokainen tietysti tyylillään,minun elooni/olooni ei vaikuta vaikka ajelisit ilman vakuutusta 

- Puuhis83
- Tracks
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Lähinnä sitä ajattelin et vois vakuuttaa vehkeet vähän järkevämmin ja tarpeen mukaan. Turha tuosta maastopelistä on mitään vakuutusta maksella. Autossa on tietysti tarpeelliseksi katsomani vakuutukset kun sen kanssa tulee suhattua liikenteessä muiden joukossa.kingi kirjoitti:korvaako autosi "pakollinen" liikennevakuutus autosi vahingot?kaskot on sitten erikseen,myös mönkijöissä.jokainen tietysti tyylillään,minun elooni/olooni ei vaikuta vaikka ajelisit ilman vakuutusta
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
-
- 6WD
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Sattuupa noita vahinkoja maastossakin. Ja jos henkilövahingoista puhutaan, niin eipä riitä kenelläkään maksukyky jos jää vaikka pihalla lapsi alle tms. Mutta kukin tavallaan ja riskithän otetaan tietoisesti.Puuhis83 kirjoitti: Turha tuosta maastopelistä on mitään vakuutusta maksella. Autossa on tietysti tarpeelliseksi katsomani vakuutukset kun sen kanssa tulee suhattua liikenteessä muiden joukossa.
Ihan omakohtaista kokemusta maastolaitteen kanssa kun pieni harmiton pusu minun toimestani toiseen laitteeseen. Muutama muovin palanen irti. Sitten kun niitä muoveja lähdetään uusimaan niin lasku onkin komeesti nelinumeroinen....Puuhis83 kirjoitti:Lähinnä sitä ajattelin et vois vakuuttaa vehkeet vähän järkevämmin ja tarpeen mukaan. Turha tuosta maastopelistä on mitään vakuutusta maksella. Autossa on tietysti tarpeelliseksi katsomani vakuutukset kun sen kanssa tulee suhattua liikenteessä muiden joukossa.kingi kirjoitti:korvaako autosi "pakollinen" liikennevakuutus autosi vahingot?kaskot on sitten erikseen,myös mönkijöissä.jokainen tietysti tyylillään,minun elooni/olooni ei vaikuta vaikka ajelisit ilman vakuutusta
Tässä kohtaa kun minulla on liikennevakuutus laitteessa niin vaatii 5 min ilmoituksen täyttämiseen ja soitto vahingon kärsijälle että sopii tarkastajan kanssa homman loppuun. Liikennevakuutuksen omavastuu nolla (o) euroa. Ei jääny mitään hampaankoloon ja kumpikin osapuoli tässä tapauksessa varmaan ihan tyytyväisiä.
Sitte eri juttu on vakuuttamattomat tapaukset missä saat soitella kaverille et koskas sitä rahaa tulee - ai ei ole nyt - oisko ens kuussa- jne jne..
Toisillahan tietty on aina se viis tonnia löysää rahaa taskussa millä voi maksella aiheuttamansa vahingot samantein. Ja jos mietit että "kannattaako tää laite vakuuttaa kun säästää pari sataa vuodessa" niin silloin sitä massii ei oo tarpeeksi

Pidä vaan se vakuutus päällä, on pirun paljon kivempi esim tuolla ajotapahtumissa sitten kolistella

Videon pätkiä: http://www.youtube.com/user/pelicans100
- Puuhis83
- Tracks
Mulla on muita vakuutuksia mitkä pitäis korvata henkilö ja materiaali vahingot (omat ja muiden). Mutta taitaa olla korvauksen laita siinä vaiheessa aika kehno jo vahinko on sattunu mönkijällä jossa ei ole vakuutusta. Hmmm... Ei viittis kuitenkaan maksellla päällekkäisistä vakuutuksista.Grey kirjoitti:Sattuupa noita vahinkoja maastossakin. Ja jos henkilövahingoista puhutaan, niin eipä riitä kenelläkään maksukyky jos jää vaikka pihalla lapsi alle tms. Mutta kukin tavallaan ja riskithän otetaan tietoisesti.Puuhis83 kirjoitti: Turha tuosta maastopelistä on mitään vakuutusta maksella. Autossa on tietysti tarpeelliseksi katsomani vakuutukset kun sen kanssa tulee suhattua liikenteessä muiden joukossa.
Täytyy tiedustella vakuutusyhtiöltä että mitenkä on korvausten laita tämmösissä tapauksissa.
Kömpijällä sattuneet vahingot korvataan ainoastaan mönkijän vakuutuksista, ei muista.
Kylätason mönkijäkuski
Minulla on ollut jokaisessa maastomönkijässäkin liikennevakuutus.Mites, onkos porukka vakuuttanut maastomönkijöitä? Itte just maksoin laskun ja samalla mietin et aika turha tuo vakuutus mulle on... Mitäs hyötyä on maastopelin vakuuttamisesta?
Ei se reilu satanen vuodessa niin paljon ole.
Edellä onkin jo kerrottu syitä; tosiaan jos sattuu henkilövahinko mönkijän kanssa niin mikään muu vakuutus ei sitä korvaa.
- Puuhis83
- Tracks
Tapaturma vakuutus?dealer kirjoitti:Minulla on ollut jokaisessa maastomönkijässäkin liikennevakuutus.Mites, onkos porukka vakuuttanut maastomönkijöitä? Itte just maksoin laskun ja samalla mietin et aika turha tuo vakuutus mulle on... Mitäs hyötyä on maastopelin vakuuttamisesta?
Ei se reilu satanen vuodessa niin paljon ole.
Edellä onkin jo kerrottu syitä; tosiaan jos sattuu henkilövahinko mönkijän kanssa niin mikään muu vakuutus ei sitä korvaa.

Ei korvaa vastapuolelle tapahtuneita vahinkoja. Näistä on runsaasti keskusteltu tällä foorumilla joten arkistoja kaivamaan, niistä löytyy linkkejä tietolähteisiin.
Kylätason mönkijäkuski
- Puuhis83
- Tracks
Koheltaja kirjoitti:Ei korvaa vastapuolelle tapahtuneita vahinkoja. Näistä on runsaasti keskusteltu tällä foorumilla joten arkistoja kaivamaan, niistä löytyy linkkejä tietolähteisiin.
Juu vastapuolelle ei tietenkään jos itsellä on tapaturma vakuutus. Mut mönkijää kun käytän yksin pihan auraukseen niin on riskit aika minimissä. Jos itelle jotain pihassa sattuu niin näihin pitäs olla vakuutukset. Paino sanalla pitäs

Mitä hintoja maksatte maastomallin liikennevakuutuksista palo ja varkaus mukaan lukien.
Oma oli muistaakseni Tapiolassa 151e
Oma oli muistaakseni Tapiolassa 151e
ei vauhti tapa,vaan äkkipysäys
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris sportsman 500 EFI L7e
Kävin tuossa just alkuviikosta tekemässä omaan polleen (500 TL ) vakuutukset
Liikennevakuutus 202 osakasko 40 vuodessa ja yhtiö lähivakuutus.
Liikennevakuutus 202 osakasko 40 vuodessa ja yhtiö lähivakuutus.
Minulla 500 TL renessä liikenne+kasko. Tuli Fennialta hinnaksi vähä rapiat 600€ yhteensä. Pohjolassa ja if:ssä ois ollu yli tonnin paukut... Huhhuh mitkä erot..
-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Turvassa ollut canan vakuutus ja ihan kohtuuhintanen mielestäni 170€ liikenne+osakasko.Nyt kun on cana myyty ja uutta peliä ootellaan niin eipä varmaan kannata yhtiöö vaihtaa vaikka kaikki muut vakuutukseni onkin toisessa yhtiössä.
Saa ny nähä kun otan wildcattiin vakuutuksen pomppaako hinta,vaikka ei kyllä pitäisi kun on lähes puolet pienemmästä pelistä kyse.
Saa ny nähä kun otan wildcattiin vakuutuksen pomppaako hinta,vaikka ei kyllä pitäisi kun on lähes puolet pienemmästä pelistä kyse.
Viimeksi muokannut kate, 20 Kesä 2011 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tapiolassa myös 500 tl ja liikenne+kasko n.450€..Pihkis kirjoitti:Minulla 500 TL renessä liikenne+kasko. Tuli Fennialta hinnaksi vähä rapiat 600€ yhteensä. Pohjolassa ja if:ssä ois ollu yli tonnin paukut... Huhhuh mitkä erot..