Entinen 500 Kymco kulutti 5-7 l/ 100 km hiukan riippuen ajotavasta. Mielestäni oikein kohtuullinen kulutus, kun ottaa huomioon, että nelikko kyseessä ja kuskilla hartiat kuin ladonovet ottamassa ilmaa vastaan
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
kekkonem kirjoitti:Entinen 500 Kymco kulutti 5-7 l/ 100 km hiukan riippuen ajotavasta. Mielestäni oikein kohtuullinen kulutus, kun ottaa huomioon, että nelikko kyseessä ja kuskilla hartiat kuin ladonovet ottamassa ilmaa vastaan
Niin ja ilmeisimmin vieläpä "tonnikeiju" variaattoripeli...
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
kekkonem kirjoitti:Entinen 500 Kymco kulutti 5-7 l/ 100 km hiukan riippuen ajotavasta. Mielestäni oikein kohtuullinen kulutus, kun ottaa huomioon, että nelikko kyseessä ja kuskilla hartiat kuin ladonovet ottamassa ilmaa vastaan
Niin ja ilmeisimmin vieläpä "tonnikeiju" variaattoripeli...
Variaattoripa hyvinkin. Oli mukava peli ajella maantiellä, hiukan on ikäväkin laitetta.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Riippuu mihinä ajeloo mutta jos töis käy niin kyllähän se varmaan sen 10l/100km vetää, matkaa 25km ja tuosta matkasta 20km 80km/h(vähintää) ajoa. Taajamas saattaa mennä vähemmälläki...
Mulla taas on tää uusi ruiskumallinen joka näyttäis vievän sen 10-12l/100km kohden (matkavauhti siis koko matkan päälle 80km/h) , mutta en ole paljon vielä kilsoja saanu alle (n.800km)... Puhuvat että kulutus tippuu mitä enempi saa kilometrejä koneeseen, joten kahtellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan Täytyy kyllä myöntää että on kyllä hyvä ajettava tuo kymcotti tiellä vaikka onkin "vähän" rouheempi renkula alla
hiukan enemmän vetää noi sun pelit?
Mulla sym 250cc, eli sama kone kun sulla teguissa. Tosin pytty sulla toisessa hiukan isompi. Kulutus mulla n.5-6 maantiellä nopeudella 80-100 km/h
Amdi kirjoitti:
Mulla taas on tää uusi ruiskumallinen joka näyttäis vievän sen 10-12l/100km kohden (matkavauhti siis koko matkan päälle 80km/h) , mutta en ole paljon vielä kilsoja saanu alle (n.800km)... Puhuvat että kulutus tippuu mitä enempi saa kilometrejä koneeseen, joten kahtellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan Täytyy kyllä myöntää että on kyllä hyvä ajettava tuo kymcotti tiellä vaikka onkin "vähän" rouheempi renkula alla
Mulla ollu molemmat. Ruiskumallinen kulutti alkuun 12 - 14l/100km. 2000km jälkeen kulutus oli 7 - 9 litran välillä. Kyllä se kaasarimallinen meni pienemmällä, eli n. 6 -8l/100km kulutuksella... Molemmat oli todella hyviä ajettavuudeltaan.
En viitsi kehua enempää, merkkilaitteen omistajat tietävät Kymconkin ominaisuudet ja laadun (tai sen puutteen) parhaiten.
Kulta-amppari kuluttaa tasaisella 80kmh nopeudella auton renkailla 12.2l/100km, nyt viikonloppuna tulee 2tkm mittariin, toivotaan että se siitä vähenis, onhan tuota tietty hieman piristetty, voi se kulutus tietty johtua siittäkin.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...