Nippa nappa alle 8 litraa meni 100km.Alla on 26" wandan p350 "bighornit". Ei mielestäni paha 2 pyttyselle ja kyydissä kun oli 2 mätisäkkiä ja givin boksi

Jotain vastaavaa kulutusta mullakin oli sillon kun dinlin hommasin ja seurailin kulutusta.Puuhis83 kirjoitti:Äsken kävin tankkaamas taasen. Laskutoimituksen tuloksena kulutus 5,55l/100km, vaikka eilen tuli hieman retuutettuakin menemään... Enää ei paljon kannata laskeskella... Edullista ajoa.
Tuota, millä perusteella katsastus on joka toinen vuosi ? Minun tietääkseni 200cc tieliikennepeli on joko T3, jota ei tarvitse vuosikatsastaa, tai L7e, jonka vuosikatsastukset menee kuten autolla.Larppaamaan kirjoitti:Vakuutukset ku on 200€/vuosi ja katsastus vaa joka toine vuos ni on aika nannaa kukkarolle vaik kinuski onki![]()
Hm juuh niinpä mennee..Oon menny kuulopuheen perusteella, mut tosiaan, 5 vuotta on ensirekisteröinnistä omalla menopelillä ja ny ollaa vuosittaisissa katsastuksissa. Tänä vuonna selvis alle 100 euron osilla ja 69 euron katsastuksella.ARant kirjoitti:Tuota, millä perusteella katsastus on joka toinen vuosi ? Minun tietääkseni 200cc tieliikennepeli on joko T3, jota ei tarvitse vuosikatsastaa, tai L7e, jonka vuosikatsastukset menee kuten autolla.Larppaamaan kirjoitti:Vakuutukset ku on 200€/vuosi ja katsastus vaa joka toine vuos ni on aika nannaa kukkarolle vaik kinuski onki![]()